Chinezii de la BYD continuă expansiunea uzinelor sale producătoare de mașini electrice în lume. Cea mai nouă astfel de fabrică urmează să fie construită în Turcia. Guvernul de la Ankara urmează să semneze un acord cu producătorul chinez pentru a da startul construcției noii uzine.
Conform publicației Bloomberg, noua uzină BYD va fi construită la Manisa, iar valoarea totală a uzinei este de circa un miliard de dolari. Cu această ocazie, guvernul turc a decis să relaxeze tarifele vamale impuse mașinilor provenite din China, după o discuție purtată între Recep Erdogan, președintele Turciei și Xi Jingping, liderul Chinei.
Anul trecut, mașinile electrice au reprezentat doar 7.5% din vânzările totale pe piața din Turcia. Prin construirea noii uzine, BYD dorește să se extindă și mai mult în Europa și în Orientul Mijlociu, iar în același timp dorește să se protejeze de noua politică de aplicare a unor taxe mai mari pentru mașinile provenite din China.
via Economica
1 MILIARD de dolari...are bani PCC-ul
Astfel Tesla a “scos” în sfârșit mașinile cu zero emisii, complet autonome și cu range infinit… nici mai mult nici mai puțin, infinit… cine s-ar fi așteptat ca Mexicul împreună cu Tesla să facă acest pas imens pentru umanitate ;)… sau sunt doar “fumați” toți.
PS un miliard este puțin, foarte puțin, niște zgârciți… cred că-i o chinezărie ;)
Și, desigur, bifează voma zilnică de obsesie compulsivă Tesla/Musk.
Doar așa se poate juca liniștit cu delfinii.
Este ofertă la BYD, dacă-ți cumperi un TANG produs în 2023 primești gratis un Dolphin mini și este pe bune ;)
Le merge beton, au stocuri incredibile peste tot. Așteptăm să iasă rahatul…
Mănânci tu rahat despre diesel, însă interesul papagalilor pentru electrice s-a dus. :)))))))))
Cum se face că viitorul “era” electric de vreo 3 ani și ăștia de la BYD (producător de electrice) planifică hibride și în 2026???
Oricum focile din zonă își vor “cumpăra” pe lângă Tesla virtual produsă în Mexic și un Hyundai virtual (ok, ăștia mint că și BMW au mințit, nu-i vina lor… BMW a început).
Revenind la subiect, capacitatea fabricii (nu-i giga factory) este planificată la 150.000/an, adică undeva la 600/zi. Pentru așa capacitate nu au nevoie de mai mult de 2,000 de angajați, deci cei 5,000 anunțați includ mare parte din furnizori. Dar ce mai contează, propaganda rămâne cu “esențialul”.