BYD este una dintre cele mai mari companii producătoare de automobile din China. Alături de asta, constructorul chinez este un nume important și pe piața mașinilor electrice, unde este chiar lider în țara asiatică.
Cu toate acestea, chinezii de la BYD doresc să se extindă și pe alte piețe, în special în Europa. În ultima perioadă au apărut informații că marca chineză ar urma să preia uzina Ford din Saarlouis, Germania, acolo unde este construit modelul Focus. Însă, acum au apărut informații că asiaticii nu ar mai dori să preia o uzină existentă, ci să-și construiască una proprie undeva pe Bătrânul Continent.
Anunțul a fost făcut de către Stella Li, vice-președintele mărcii chineze, pentru publicația Bloomberg. „Nu ne concentrăm pe facilitățile anumitor companii”, a declarat aceasta. „Efectuăm studii de fezabilitate pentru a vedea planurile noastre de viitor. Adică, dacă înființăm o facilitate în acea regiune, care este cea mai bună soluție acolo?”, a mai adăugat Li.
BYD a anunțat planurile sale de a vinde mașini electrice pe mai multe piețe europene importante, cum ar fi: Germania, Suedia, Franța, Norvegia și Marea Britanie. Mai mult, constructorul chinez intenționează să înființeze mai multe fabrici în Europa și să se extindă inclusiv pe alte piețe din lume, cum ar fi cea din America de Sud.
Acolo, modelele produse de BYD dețin o cotă de piață cuprinsă între 1% și 2%. În următorii 5 ani, constructorul chinez vrea ca mașinile sale să dețină o cotă de piață cuprinsă între 10% și 20% pe continentul sud-american.
via Carscoops
Sa mori de râs nu alta, chinezii sa deschidă fabrica de asamblare masini in Europa, bănuiesc ca pentru mâna de lucru mai ieftină… ;)
Ce-o avea dumnealui impotriva masinilor electrice, oare cu ce-l deranjeaza, chiar atat de nocive sa fie daca nu fumega?
Masinile electrice nu merita reparate, iar scoase din uz inainte de atingerea a 200 000 km inseamna contributie neta la poluarea planetei. N-ar putea sa-mi patez constiinta cu asa ceva.
Casco de 3 ori mai scump, masina de portelan, dezavantaje legate de autonomie, pret de 2-3 ori mai mare, cumpararea unei electrice este o decizie economica greșită din perspectiva consumatorului. Cine are chef să se saboteze financiar n-are decât!!!
Volvo a rămas Volvo construind in jurul conceptul de siguranța ceea ce vedem astăzi ca au reușit sa construiască.
Nu ma plâng de masina, dar este cam la 70% fata de un X3 dinamica, feedback, insonorizare, interfață utilizare, calitate materiale etc.