În 2024, chinezii de la BYD au comercializat 4.272.145 de vehicule NEV (New Energy Vehicles), la nivel global, și au avut o cotă de piață de 23%. A fost al treilea cel mai mare producător de automobile din lume, după vânzări.
În prezent, BYD construiește două uzine în Europa: una în Ungaria și una în Turcia.
Constructorul asiatic debarcă și în România. La invitația BYD, Automarket a călătorit la Londra pentru a conduce noul Sealion 7, dar cu această ocazie am participat și la o conferință de presă alături de Stella Li, vicepreședintele BYD.
Potrivit oficialilor mărcii, primele puncte de vânzare (inclusiv pop-up store-uri) vor fi inaugurate în România până la finalul lunii martie. Reprezentanții companiei nu ne-au dezvăluit și unde se vor afla ele.
Pe piața din România, BYD va comercializa, inițial, modele ca Atto 2, Seal și Sealion 7 (în luna septembrie). Ulterior va fi disponibil și un model surpriză.
În ceea ce privește planurile de viitor ale companiei, pe piața din România, BYD intenționează să devină numărul 1 la noi în țară.
Rămâne de văzut în cât timp va atinge acest obiectiv, dar s-a vehiculat că ar fi vorba de următorii 5 ani.via BYD
Dacă sealion rimează cu ieftilion, vedem, discutăm etc.
Dacă rimează cu portmoneu, cu electrica vom merge tot cu el troleu