BYD nu mai este de ceva timp doar un simplu constructor de automobile din China. Anul trecut, marca asiatică a comercializat 4.27 milioane de mașini electrice și PHEV, la nivel global, iar în Europa a început să fie tot mai populară.
Chiar dacă, la finalul anului trecut, Uniunea Europeană a impus tarife suplimentare de 17.4% pentru modelele BYD comercializate pe Bătrânul Continent.
Pentru a rămâne competitivi, chinezii se gândesc să construiască o nouă uzină în Europa. Cel puțin asta a declarat Stella Li, vicepreședintele executiv BYD, într-un interviu recent.
În prezent, BYD construiește o uzină în Ungaria, cu o capacitate anuală de producție de 350.000 de vehicule EV și PHEV.
Anul trecut, chinezii au bătut palma, pentru o nouă fabrică, și cu autoritățile din Turcia. Aceasta din urmă va avea o capacitate anuală de producție de 150.000 de vehicule.
via Carscoops
Daca vin cu un phev de segment D la 20k ma inscriu sigur pe lista. Nu cred in miracolul chinezesc dar sunt "willing " cum se zice.