BYD este unul dintre cei mai mari producători auto din lume, însă constructorul chinez a fost prezent până acum pe piața europeană în special prin intermediul unor autobuze dedicate serviciilor de transport public.
În 2020, BYD a anunțat că intenționează să concureze în Europa inclusiv în segmentul mașinilor de pasageri. Deloc surprinzător, primul model BYD care va putea fi achiziționat pe Bătrânul Continent este un SUV electric.
Chinezii au anunțat acum că primele exemplare ale SUV-ului Tang au ajuns la clienții din Norvegia.
Până la sfârșitul anului, producătorul asiatic vrea să atingă vânzări de 1.500 de unități în țara nordică. Ulterior, BYD va începe și comercializarea unui sedan electric.
BYD Tang EV600 este un SUV electric de segment compact care beneficiază de un acumulator de 82.8 kWh ce asigură autonomie oficială de 520 de kilometri. Autonomia a fost calculată însă conform vechiului standard NEDC, mai puțin realist decât actualul test WLTP.
Prin urmare, autonomia reală este estimată în jurul pragului de 400 de kilometri.Pentru început, BYD Tang EV600 este comercializat doar în Norvegia, una dintre țările europene care înregistrează vânzări semnificative de mașini electrice.
Via Insideevs
Pare scump la vreo 60K €, dar nici petrolul vândut de eco-vikingi altor fumigeni nu-i ieftin.
Mamutul prinde suta (și tot atâția norvegieni brainwashed :-)) în 4,4 s.
Are și 7 locuri, taman bine pentru natalitatea scandinavă în creștere - a noului val refugo-afgan de fapt.
Când cineva zicea că apocalipsele babane sunt alea insidioase nu-l credeam, dar încep să mă sucesc.
Trist, dar necesar.
BYD şi Tesla vor produce duşuri reci producătorilor europeni.
57.750 euro cam scumpă, dar vând doar modelul de top, iar parte generoasă din preţ se duce la profitul dealer-ului, importatorului şi taxe la statul norvegian.
Interesant că utilitara ET3 este la juma de preţ
Mai ales la prețurile astea (Tang starts at 599,900 NOK = €59,308 / $71,816.)
La fel cum nu văd de ce ar fi ”ecologici” 380 kW=516 cai, oricât de electric ar necheza ei.
...Sau de ce ar avea nevoie populimea de 4,4 s pt zero-suta unui mastodont care, dacă vine în turmă la adăpat cu electroni, golește rapid Cernavode ?!
But, dear Edward-Thunderstrokkke, show me an electric MX5 with only 150 HP but under a tonne and I”ll buy it -- now.
(scuze, m-am înțepat cu ceva pe care scria astra-zevzeca și mă mai trezesc vorbind în the mad cow disease language. :-))
Cum le stiti voi pe toate.
BMW IX3 Made in China la 62000 euro si mai putin dotat sigur e o afacere mai buna pentru profitul BMW.
Voi deocamdata aveti bani de sh Diesel din Germania sau doar de semnul BMW de pe botul masinilor, dar va dati cu parerea despre masini care nu au fost pana acum importate. Deci cum de stiti voi ca e steicacioasa???
Si e interesant ca unii de pe aici isi dau cu parerea despre o masina produsa de CEL MAI MARE producator de masini electrice din lume. Si nu e VAG sau BMW sau Mercedes.
Mai iesiti si voi din bula voastra in care exista doar masinile germane.
Vedeti ca cele mai fiabile nu sunt germane si nici cele mai vandute.
Treziti-va si voi.
https://www.e-tronforum.com/forums/e-tron-complaints-issues-and-problems.105/
Deci clar la banii astia iti iei altceva in afara de e-tron fara probleme.