Chinezii de la BAIC sunt interesaţi de Pininfarina
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Celebra casă de design italiană Pininfarina este de vânzare, iar chinezii de la BAIC sunt printre potenţialii cumpărători. În urmă cu aproape un an, chinezii de la BAIC au achiziţionat toate instrumentele necesare producţiei generaţiei precedente de Saab 9-5, iar aceştia deţin şi drepturile de producţie legate de actualul Saab 9-3. Dacă vor reuşi să cumpere casa de design Pininfarina, cei de la BAIC ar putea realiza un nou model pe baza lui 9-3 cu un design nou. Chiar dacă achiziţia nu va avea loc, sunt şanse mari ca italienii să colaboreze cu cei de la BAIC.
Potrivit portalului chinezesc eeo.com, o sursă din cadrul BAIC s-a întâlnit recent cu italienii de la Pininfarina pentru a discuta despre design-ul unui model nou bazat pe Saab 9-3. Conceptul noului model va debuta la Salonul Auto de la Beijing din 2011. Aşadar, chiar dacă nu vor cumpăra Pininfarina, italienii vor desena ceva pentru chinezii de la BAIC, deşi nu este clar cum vor reuşi să facă o schimbare eficientă în câteva luni.
Sunt şanse mari ca noul model să prezinte schimbări modeste, deşi nu ar fi stilul celor de la Pininfarina să opereze un asemenea "facelift".Cei de la BAIC nu sunt singurii interesaţi de achiziţia Pininfarina, spune portalul chinezesc, Brilliance Auto şi Anhui Jiangling fiind printre potenţialii cumpărători. De asemenea, indienii de la Mahindra şi Bajaj sunt şi ei interesaţi de această casă de design, in timp ce canadienii de la Magna Internaţional ar putea face şi ei o ofertă pentru casa de design italiană.
Via | InsideLine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Prezenta chinezeasca pe meleagurile batranului continent va fi inca slabutza dar nu ar fi un impediment major in calea imbogatirii afaceristilor constipati.
Dupa ce vor stranga destul de multa experienta printr-o politica eficenta de achizitie masiva de know-how modern vor ajunge si aici. Si marilor nu le va fi usor.
E ridicol sa se sustina si de-a dreptul imbecila afirmatia ca NICIODATA chinezii nu vor face ce fac europenii acum.