Chinezii de la BAIC sunt interesaţi de Pininfarina
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Celebra casă de design italiană Pininfarina este de vânzare, iar chinezii de la BAIC sunt printre potenţialii cumpărători. În urmă cu aproape un an, chinezii de la BAIC au achiziţionat toate instrumentele necesare producţiei generaţiei precedente de Saab 9-5, iar aceştia deţin şi drepturile de producţie legate de actualul Saab 9-3. Dacă vor reuşi să cumpere casa de design Pininfarina, cei de la BAIC ar putea realiza un nou model pe baza lui 9-3 cu un design nou. Chiar dacă achiziţia nu va avea loc, sunt şanse mari ca italienii să colaboreze cu cei de la BAIC.
Potrivit portalului chinezesc eeo.com, o sursă din cadrul BAIC s-a întâlnit recent cu italienii de la Pininfarina pentru a discuta despre design-ul unui model nou bazat pe Saab 9-3. Conceptul noului model va debuta la Salonul Auto de la Beijing din 2011. Aşadar, chiar dacă nu vor cumpăra Pininfarina, italienii vor desena ceva pentru chinezii de la BAIC, deşi nu este clar cum vor reuşi să facă o schimbare eficientă în câteva luni.
Sunt şanse mari ca noul model să prezinte schimbări modeste, deşi nu ar fi stilul celor de la Pininfarina să opereze un asemenea "facelift".Cei de la BAIC nu sunt singurii interesaţi de achiziţia Pininfarina, spune portalul chinezesc, Brilliance Auto şi Anhui Jiangling fiind printre potenţialii cumpărători. De asemenea, indienii de la Mahindra şi Bajaj sunt şi ei interesaţi de această casă de design, in timp ce canadienii de la Magna Internaţional ar putea face şi ei o ofertă pentru casa de design italiană.
Via | InsideLine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Prezenta chinezeasca pe meleagurile batranului continent va fi inca slabutza dar nu ar fi un impediment major in calea imbogatirii afaceristilor constipati.
Dupa ce vor stranga destul de multa experienta printr-o politica eficenta de achizitie masiva de know-how modern vor ajunge si aici. Si marilor nu le va fi usor.
E ridicol sa se sustina si de-a dreptul imbecila afirmatia ca NICIODATA chinezii nu vor face ce fac europenii acum.