Designul Cadillac se pare că i-a inspirat pe chinezii de la Shanxi Victory, care au decis să-l preia complet, schimbând doar logo-ul. Filosofia americanilor, botezată ”Art and Science”, introdusă odată cu debutul sedanului CTS, a fost copiată cu succes de constructorul chinez, care a aplicat-o nu doar pe un model, ci pe mai multe.
Primul candidat a fost însă vârful de gamă Shanxi Victory, un pick-up de mari dimensiuni, care nu este altceva decât o copie grosolană a modelului Cadillac Escalade EXT. Partea frontală adoptă aceleaşi forme colţuroase, aceleaşi blocuri optice longitudinale şi aceeaşi grilă cromată de mari dimensiuni.
Chinezilor le-a plăcut atât de mult faţa pick-upului încât au aplicat-o şi pe alte două van-uri existente în gama lor.
via carscoop
Bravo lui @Bogdan că a folosit un termen relevant precum “grosolan”… Apreciez mai mult la un jurnalist curajul decât obiectivitatea sau imparţialitatea! Dacă întreg poporul chinez încurajează şmenozeli la drumul mare precum cea semnalată aici, atunci economia lor “fulminantă” nu înseamnă decât o gogoaşă umflată cu steroizi…Sau un balon imens de săpun care va ceda la prima adiere mai severă de vânt recesiv…
Acum trebuie să apară cineva care să mă reveleze că eu scriu de la un computer realizat cu materiale chinezeşti şi asamblat cu mână de lucru aşişderea ;)
Cat despre chinezi, ai dreptate, la un moment dat, balonul de sapun in care sa afla si care tot creste va exploda. Ne va stropi pe toti direct in ochi si o sa cam usture, dar sper sa trecem cu bine peste asta si sa reasezam valori precum creativitatea si originalitatea acolo unde le este locul.
zi-ne si de saab doar e vorba si de gm aici....
repeta cu voce tare, general motors general motors general motors general motors etc.
Cât despre motorizări, Ecotec-urile sunt mai performante chiar decât TFSI-urile alea super-elogiate şi super-premiate (la pomul lăudat…), remember analize paralele în acest sens? :P Iar V6 2.8 turbo…nici un analist auto de specialitate nu l-a criticat. JTD-ul…na, GM l-a vârât pe gât suedezilor, deci ce puteau să facă? Dar, iarăşi, rivalizează cu TDI-ul la unii parametri, nu?
XWD-ul…l-a preluat şi Opel, ha?
Platforme Opel…să mori tu? 9000 SG, nici o legătură. 9-5 de până în 2009 a folosit cea mai modificată plaftformă de GM. 9-5 actual are la bază de fapt...AeroX. 900 SG…mda, un Vectra A (GM a insistat cu forcepsul, ca să arate în ce constă achiziţia firmei suedeze…), dar modificat considerabil. 9-3 FG – urmaş direct al lui 900 SG. 9-3 SG, inclusiv facelift 2007, da, se “trage” din Vectra B, dar care, la rândul ei, a “împrumutat” direct forma anterioară (mai ales farurile) a lui 900 SG, care evaporase deja impresia de Vectra A…Ţi-am năruit pseudoargumentele?
Ai vrut doar să insinuezi că SAAB ar fi fost tot o “copie grosolană”, ca şi cazul din articolul curent, dar…nţ, n-a mers, culcă-te sau învaţă pentru BAC! Concluzie: Saabofobii să nu se mai obosească nicicând…Se complică inutil. Şi nu eu îi contracarez, ci…realitatea aceea văzută trunchiat de dânşii. Ajunge, mă căpiaţi! Păi până când? – vorba nemuritorului C. Tănase.
PS: @Automarket, nu-i vina mea pentru acest off-topic! Dar să se termine odată cu minciuna şi machiavelismul; dacă SAAB a “decedat mortal”, din motive arhicunoscute, măcar se cuvine puţin respect celor care i-au rămas loiali…Ce Dumnezeu!
nu ma intelege gresit, dar argumentele astea de genul "dar iti spun eu ca le-au modificat ce naiba..." nu merg si sunt tipice posesorilor de saab...
asa ca pana la proba contrarie argumentele mele chiar si pseudo cum le numesti tu raman in picioare...sasiuri de opel, motorizari fiat, interioare de lodgy full options...
numai bine
general motors
.
apreciez comentariul tau dar din pacate in stilul tau traditional vorbesti numai despre ceea ce vrei nu despre ceea ce esti intrebat.
PS: nu imi place nici gm nici vw.
te salut