Esential
60 | de kilometri este autonomia modelului chinezesc doar în modul electric. |
102 | cai putere oferă motorul pe benzină instalat pe BYD S6 DM. |
60 | de kilometri este autonomia modelului chinezesc doar în modul electric. |
102 | cai putere oferă motorul pe benzină instalat pe BYD S6 DM. |
Deşi constructorii chinezi au lipsit de la Detroit a existat totuşi şi o excepţie. Este vorba despre BYD, singurul reprezentant al Ţării Marelui Zid în Cobo Hall, acuzat însă şi anul acesta de plagiat.
Oricât ar încerca, se pare că producătorii asiatici nu pot scăpa de sindromul plagiatului, cea mai nouă creaţie a celor de la BYD, botezată S6 DM, aducând izbitor de mult cu actuala generaţie Lexus RX în partea frontală şi ceva mai puţin cu Porsche Cayenne în partea posterioară.
Chinezii au ţinut totuşi să fie ceva mai originali sub capotă, unde au instalat un tren de propulsie hibrid, diferit de cel al muzei japoneze. S6 DM dispune de o unitate pe benzină, de 102 cai putere, responsabilă pentru acţionarea punţii spate, dar şi de un motor electric, de mici dimensiuni, care oferă doar 14 cai putere, repartizaţi punţii faţă.
BYD pretinde că modelul S6 DM este primul SUV cu mod de funcţionare dual. Comunicatul oficial promite o autonomie de 60 de kilometri doar în modul electric, în timp ce propulsorul convenţional garantează alţi 440 de kilometri.
BYD vorbeşte cu optimism despre lansarea noului S6 DM pe piaţa din Statele Unite, unde se aşteaptă la o primire bună. Nu de aceeaşi părere sunt însă şi specialiştii, care nu văd un viitor al modelelului dincolo de Ocean.
via | leftlane
asa are si seria 7 hybrid si are un consum de 20% testat de promotor!! la cal ca si x5 sau x6 care consuma 17%..intrebarea vine care e menirea motoarelor hybride??doar ecologismul sau si consumul???