China va deveni în 2012 cea mai mare piaţă pentru Lamborghini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Piaţa auto din China se dezvoltă din ce în ce mai mult, iar vânzările producătorilor de supercaruri cresc într-un ritm alert. Stephan Winkelmann a declarat pentru Reuters că anul viitor constructorul din Sant'Agata Bolognese va vinde mai multe exemplare în China decât în SUA.
"Cred că va deveni piaţa numărul unu pentru noi chiar din acest an",a declarat directorul executiv Lamborghini. Pentru ca vânzările de pe piaţa auto din China să devanseze livrările făcute în SUA, Lamborghini va trebui să se impună cu ajutorul lui Aventador. Mai mult decât atât, constructorul din Sant'Agata Bolognese vrea să crească până la finele acestui an numărul dealerilor prezenţi în China de la 14 la 20.
Principala problemă cu care se confruntă italieni nu o constituie noii clienţi, ci capacitatea de producţie a uzinei. În prezent, în China, cumpărătorii interesaţi de Lamborghini sunt femeile şi nu bărbaţii, aşa cum ne-am fi aşteptat, iar Stephan Winkelmann este de părere că acest fapt reprezintă un mare avantaj pe termen lung.
Via | LeftLaneNews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lamborghini in Romania
-
Lamborghini Huracan LP 610-4 Preţ: 211.501 €
-
Lamborghini Huracan Performante Preţ: 234.093 €
-
Lamborghini Urus Preţ: 206.018 €
Ultimele stiri din Economic
-
Conform unui nou raport financiar al Grupului Renault, Dacia a depășit pragul de 500.000 de mașini noi vândute la nivel mondial în ultimele 9 luni. Marca de la Mioveni a raportat creșteri în vânzări în această perioadă. (24.10)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi în Europa au scăzut cu 4.2% în septembrie. Noul raport relevă o creștere a vânzărilor de mașini electrice și hibride și o scădere a mașinilor cu motoare termice. (22.10)
-
Dacia Sandero rămâne lider de vânzări în Europa după ultimele 9 luni. În același timp, Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. (21.10)
Comentarii (0)