China va depasi Italia la vanzarile Lamborghini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
China va deveni a doua piata pentru Lamborghini pana in 2014, dupa ce vanzarile din China ale marcii italiene le vor depasi pe cele din Italia. Cu toate acestea, liderul mondial la vanzari Lamborghini va ramane SUA. Informatiile provin de la insusi presedintele Lamborghini, Stephan Winkelmann, si au fost enuntate intr-o conferinta pe care Reuters a organizat-o la Paris.
Conform oficialului Lamborghini, vanzarile din China nu au urcat foarte mult pana acum deoarece publicul din statul asiatic considera ca masinile de lux sunt reprezentate mai degraba de modele orientate spre confort si mai putin spre sport. Totusi, spune Winkelmann, chinezii au inceput sa constientizeze in ultima perioada elementul de lux din modelele sport de top, urmand ca balanta sa se incline usor inspore marcile care se bazeaza pe aceasta filosofie de vanzari.
"Piata din China se schimba extrem de repede. Se schimba intr-un an in ritmul in care noi ne-am schimbat perceptia despre masini in doua decenii. Au inceput sa constientizeze puternic ce inseamna marcile europene si ce se intampla aici.
Le plac produsele europene", sustine Winkelmann.Conform cifrelor din 2008, Lamborghini a vandut 741 de masini in SUA, 230 in Italia si 72 in China. Cu toate acestea, desi prognozele arata ca vanzarile din SUA vor scadea drastic in acest an, cele din China se vor situa la acelasi nivel.
via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lamborghini in Romania
-
Lamborghini Huracan LP 610-4 Preţ: 211.501 €
-
Lamborghini Huracan Performante Preţ: 234.093 €
-
Lamborghini Urus Preţ: 206.018 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (4)