China opreste importul modelelor Renault: "Nu sunt sigure!"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Guvernul chinez a anuntat astazi ca a oprit importul modelelor Renault in statul asiatic. Conform autoritatilor din China, aceasta masura a fost luata din cauza unor "probleme de siguranta".
Conform raportului, unele modele importate in China nu s-au ridicat la nivelul standardelor si regulilor chinezesti, astfel ca forul national care raspunde de siguranta traficului a hotarat sa impuna blocarea temporara a importurilor. "Exista mai multe probleme de siguranta ascunse", spune comunicatul emis de guvernul chinez, fara a specifica insa care sunt acestea.
In urma hotararii de guvern, in China nu vor mai intra modele precum Scenic, Laguna 2 si Megane 2, extrem de populare in Europa. In anul 2008, China a importat cu putin sub 900 de unitati Renault.
Renault nu a emis pana acum o pozitie oficiala de la Paris, un purtator de cuvant anuntand insa ca producatorul francez "este surprins" de decizia oficialilor chinezi. Acesta sustine ca modelele marcii din Hexagon sunt evident de calitate, lucru reflectat atat de presa cat si de teste si de vanzarile la nivel mondial.
Mai mult, toate modelele acuzate de chinezi sunt construite in fabrici din Europa de Vest, la standarde identice cu cele ale modelelor destinate pietelor europene.Decizia guvernului chinez este cel putin bizara in conditiile in care toate cele trei modele amintite au reusit punctaje excelente - cate cinci stele la siguranta pasagerilor adulti - la testele de siguranta organizate de institutul EuroNCAP. Mai mult, campaniile de promovare Renault se bazeaza in Europa mai ales pe faptul ca marca franceza este singura care are in gama 11 modele cu punctaj de cinci stele la testele EuroNCAP.
Citeste pe blog opinia Automarket pe marginea acestui subiect.
via | AFP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a făcut un nou raport cu cele mai sigure mașini testate în 2024. Modelul care a fost desemnat cel mai bun performer a fost noua generație Mercedes-Benz Clasa E. (16.01)
-
Lamborghini a inițiat o campanie de rechemare pentru Revuelto. Campania vizează două exemplare ale modelului exotic care prezintă un risc de incendiu. (03.01)
-
Kia a fost nevoită să inițieze o campanie de rechemare pentru SUV-ul EV9 în Statele Unite. Aproape 23.000 de exemplare sunt vizate de o problemă cu prinderea scaunelor din spate, ale căror șuruburi de prindere lipsesc. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Noua Dacia Duster va primi tracțiune integrală cu punte spate electrificată
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Subaru WRX STI revine după 3 ani de pauză. Disponibil exclusiv cu o cutie CVT
Eu cred ca sunt suparati pe francezi pentru ca acestia il respecta pe Dalai Lama. Dat fiind faptul ca Renault isi face reclama la toate produsele sale punand accentul pe siguranta, aceasta masura a chinezilor este doar o ironie sau batjocura contra francezilor. O razbunare, nimic altceva. Sa nu uitam ca sunt comunisti iar o astfel de reactie e tipica pentru un stat comunist.
totusi cum sa obina 0 stele la 2 teste de siguranta oricat de prost facuta ar fi
testele aste sunt niste vrajeli care se acorda stele in functie de interese si spagi
Sincer nu cred ca testele e-ncap sunt masluite, chiar nu cred (poate ca trebuie sa fie optimizate - prea multe masini primesc 5 stele).
Pe de alta parte guv. chinez banuiesc ca incearca sa-si apere produsul national pe toate caile posibile.
http://www.youtube.com/watch?v=76Ep30M9wUU
http://www.youtube.com/watch?v=amFJwdg7O1E&feature=PlayList&p=18B8EA9BD0B70016&playnext=1&playnext_from=PL&index=1
Si multe altele .... Groaznic ...
Comparatie intre Euro NCAP si CNCAP (luate de pe site-ul fiecarei institutii):
Impact frontal: 64 km/h (ENCAP) - 56 km\h (CNCAP)
Impact lateral: 50 km\h (ENCAP) - 50 km\h (CNCAP)
Impact lateral cu stalp: 29 km\h )ENCAP) - nu exista
Si sa nu uitam ca ENCAP mai efectueaza: protectia copiilor din masina si a pietonilor, monitorizare daune ale coloanei vertebrale, ESP (mai nou), avertizoare centuri siguranta, sisteme de limitare ale vitezei.
Toate acestea sunt luate in considerare de ENCAP pentru a nota testul unei masini. Chinezii au si eu 2 teste, ma rog, pe site apare un al 3-lea test de impact frontal, total, din cate mi-am dat seama in desene, masina ar fi proiectata cu 50 de km\h intr-un zid cu intreaga parte frontala. Ma rog, o abureala pana la urma.
Merita luate in considerare in primul rand vitezele de impact !!! Probabil asa e politica CNCAP, viteze mai mici sa nu se imprastie prea tare cartonul :))
hai pa
Daca va uitati pe etichete veti vedea ca majoritatea lucrurilor voastre sunt made in china ( PRC).
Eu unul nu mai cumpar produse chinezesti , pentru ca oricum sunt de proasta calitate si sunt prea sarac sa imi cumpar un lucru ieftin.
Daca aveti un pic de patriotism si sunteti romani , incercati sa cumparati produse autohtone sa incurajati producatori romani sa faca fata agresiuni chinezesti cu produse ieftine si proaste .
oricum, e o masura de protejare a marfii autohtone.
sta mai bine brand-ul lor mai ieftin Dacia cu Logan, decat Megane si Laguna, poate o fi din cauza simplitatii........revenind la subiect, chiar daca ar avea dreptate oricum nu chinezii ar fi in masura sa dea verdicte in domeniul sigurantei auto