China: Great Wall va lansa un SUV cu faţa lui Touareg şi spatele lui Koleos

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 10.04.2012
O nouă copie chinezească se pregăteşte de debut în cadrul Salonului de la Beijing. Great Wall ne prezintă Hover H7, un SUV de mari dimesniuni care fură faţa lui VW Touareg şi spatele lui Renault Koleos.

Esential

2.2 tone cântăreşte SUV-ul Great Wall Hover 7.
215 cai putere oferă cel mai puternic motor disponibil în gama lui Hover H7.

Chinezii de la Great Wall vor expune la Salonul Auto de la Beijing, programat spre sfârşitul acestei luni, cel mai mare model disponibil în gama lor. Se numeşte Hover H7 şi se vrea a fi un SUV de mari dimensiuni, ce măsoară 4.8 metri lungime şi 1.8 metri lăţime. Masa totală ajunge şi ea la 2.2 tone.

Pentru a putea pune în mişcare o o maşină de o asemenea talie, Great Wall va folosi un motor nou, de 2.0 litri, supraalimentat, capabil să livreze 215 cai putere şi 324 Nm. Instalarea unităţii, care respectă şi normele Euro 5, reprezintă de asemenea o premieră, fiind cea mai puternică unitate de propulsie folosită până acum de Great Wall.

Orientat către clienţii chinezi cu o situaţie financiară bună, Hover H7 promite şi o echipare ceva mai generoasă: buton de start, comenzi pe volan, navigaţie şi sistem DVD, aer condiţionat automat precum şi scaune electrice şi încălzite.

Chinezii au vrut sa se asigure că vor depăşi cu succes şi testele de siguranţă, un subiect tabu pentru producătorii din Ţara Marelui Zid, aşa că au inclus în lista de dotări a noului H7 şi sisteme ca ESC, senzori de parcare, 10 airbaguri, o funcţie de monitorizare a unghiului mort şi faruri adaptive.

Ceea ce au uitat însă chinezii să rezolve este problema plagiatului.

Deşi este un constructor cu ceva experienţă pe piaţa europeană, Great Wall nu învaţă din greşelile conaţionalilor săi cu mai puţină experienţă pe Bătrânul Continent. Hover H7 vine cu un design copiat, o încrucişare între Volkswagen Touareg şi Renault Koleos. Influenţele SUV-ului german se resimt în partea frontală, în vreme ce crossover-ul francez a fost folosit drept muză pentru partea posterioară. 

via l indiansautoblog

Comentarii (9)

  • George
    oh mama!
    e ca o gagica care o vezi prima data de la spate, dar cand ii vezi fata iti vine sa vomiti. hahahah
    44 12
  • Attila
    @chinezilor
    mai da-i naibi si chinezi ca numai sa copieze stiu,doar asa s-au ridicat ei ca au copiat de la japonezi,europeni si americani!In ziua de azi gasesti putine lucruzi care sa nu fie Made in china,,m-am plictisit deja de chinezi!!!
    21 7
  • Umbrarescu
    Nu mi se pare ca arata asa rau.Stai sa vezi Koleos o sa iti dai si ficatu afara.
    22 36
  • Sebastian
    @Umbrarescu
    Koleos facelift arata foarte bine. Asta-i o corcitura fara niciun Dumnezeu.
    38 16
  • AndreiRN
    Productie
    Si asa chinezi au locuri de munca din plin si vand la un pret rezonabil pe tot Globul asta.
    Mai mult ca sigur ca piesele sunt chiar comune cu multe masini europene care isi cumpara piesele de la chinezi asa ca de ce sa nu asambleze si ei o corcitura.
    14 3
  • H6 este mult mai reusit si are si motor de 2.0 turbodiesel de 150 cp. Ia dati search!
    2 3
  • Andrei
    Urata copie
    Ar putea totusi sa investeasca in design. Oricum daca ne gandim ca acum 40-60 de ani japonezii copiau, acum 20-30 coreenii copiau, de vreo 10-15 ani copiaza si chinezii. Daca ajung cu o industrie auto ca cele japoneze sau coreene, tot respectul. Insa trebuie sa renunte la copiat.
    7 5
  • @Andrei
    Intradevar in urma cu 50-60 de ani japonezii se inspirau foarte mult de la masinile americane
    8 7
  • Opinie
    Cred ca ce avem in imagini e H6 nu H7. H7 arata mult mai ok.
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru