Esential
11.496 | de clienţi au participat la sondajul JD Power din China. Aceştia şi-au achiziţionat maşina în urmă cu 2-6 luni. |
11.496 | de clienţi au participat la sondajul JD Power din China. Aceştia şi-au achiziţionat maşina în urmă cu 2-6 luni. |
Sondajul anual de satisfacţie a clientului realizat de JD Power în China, cea mai importantă piaţă auto a lumii, arată că Audi este cea mai apreciată marcă de către clienţii chinezi, care consideră că serviciile mărcii germane sunt cele mai bune de pe piaţă. Audi a bătut astfel BMW şi Mercedes, aflate la distanţă mare în clasament, un motiv de mândrie pentru marca de la Ingolstadt.
Sondajul efectuat de JD Power în China utilizează şapte factori diferiţi pentru evaluarea fiecărui brand în parte: procesul de livrare a maşinii, timpul de livrare, facilităţile dealerului, vânzătorul, rapiditatea de completarea a hârtiilor aferente, viteza de efectuare a tranzacţiei şi contractul iniţial de vânzări.
Pe o scară care merge până la maxim 1000, Audi a reuşit să adune 887 de puncte, marca germană fiind urmată de Dongfeng Nissan (880), FAW-Volkswagen (869), Dongfeng Honda (866) şi GAC-Toyota (866). Deşi denumirile sunt diferite de cele pe care le cunoaştem în Europa, marii constructori auto colaborează cu diferite companii de profil în China pentru a asigura producţia şi livrarea maşinilor, "secret" în care rezidă numele "complicate" ale acestora.
De altfel, mărcile din afara Chinei au dominat fără probleme clasamentul JD Power din acest an din China, primul brand 100% chinez (FAW) aflându-se abia pe locul al 18-lea.Rezultatul Audi din clasamentul JD Power se oglindeşte, de altfel, şi pe piaţa chineză, acolo unde marca premium a Grupului VW domină segmentul său. Cu 140.699 de maşini vândute în prima jumătate a anului, Audi înregistrează o creştere de 28% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului precedent. BMW a vândut în ianuarie-iunie 121.614 maşini, în timp ce Mercedes şi Smart au atins abia 92.174 de unităţi vândute.
Acum chiar ca e cazul sa se apuce de shaorme ca tot se facu ora pranzului si oamenilor le este foame...
Politica de preturi, reteaua de dealeri, marketing-ul, samd, determina cifrele care ne sunt prezentate in ultima parte a articolului.
Reading comprehension guys ... :)
Daca vroiai sa zici nimic, trebuia sa nu scrii nimic...
Back on topic.
Studiile de satisfactie sunt, in sine, o prostie crancena fiindca sunt putin relevante. Pentru simplul fapt ca se bazeaza pe elemente cat se poate de subiective.
Studiul asta este, daca-ti poti inchipui asa ceva, si mai putin relevant pentru ca are de-a face, cum a zis si @zarnesteanu, cu organizarea retelei de vanzare si nu cu masina in sine. Asta in conditiile in care masina este un bun de folosinta indelungata iar satisfactia, daca ar putea sa o masoare cineva corect, trebuie sa se refere la produs...DUH...
Unii rumani cand se duc prin lume, se indreapta. Unii dintre ei mai repede, altii mai greu ca sunt si din astia. Cu tine vad ca nu merge deloc...O fi din cauza tarii gazda? E cumva bananiera? Sau o fi de vina individu`?
Dezgustul persista si se intensifica...
Sunt bun!
mai ai un singur pas pana la "shooting spree"...