China a devenit cea mai mare piaţă pentru cei de la General Motors
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Piaţa auto din China a manifestat o cerere ridicată pentru modelele General Motors în 2010, reuşind să surclaseze piaţă internă pentru concernul american. Vânzările GM în China au crescut în 2010 cu 28.8% faţă de anul precedent, atingând o cotă de 2.35 milioane de unităţi. Pe piaţa din Statele Unite ale Americii, vânzările GM au crescut cu doar şapte procente în 2010 faţă de anul 2009.
Un alt element interesant este că General Motors a surclasat Toyota pe piaţa din China, semn că americanii nu se mulţumesc cu locul trei în topul producătorilor de automobile. Cei de la Toyota au înregistrat o creştere de 19% faţă de 2009, dar au vândut doar 846.000 de unităţi în China. Pe de o parte, japonezii au vândut aproape 850.000 de unităţi cu o singură marcă, în timp ce GM a vândut 2.35 miioane cu patru mărci la un loc, dar tot concernul american iese pe plus din această situaţie.
Rata de creştere a celor de la Toyota fost mai redusă decât cea înregistrată de americanii de la GM. În mod paradoxal, rezultatele GM din 2010 în China au fost mai slabe decât cele din 2009, când au marcat o creştere a vânzărilor de 69%.
Practic, General Motors a realizat o creştere de 97% în China în decursul a doi ani. Meritul din spatele acestei realizări îi aparţine lui Kevin Wale, care a ţinut marca în centrul atenţiei cu ajutorul lansării a 11 modele noi în ultimii ani şi a realizat o strategie bună pentru piaţă chinezească.Via | GoAuto.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Mai simplu daca in anul 1 s-au vandut 100 de masini, in anul 2 s-au vandut cu 50% mai mult si in anul 3 cu 50% mai mult fata de anul 2 => ca in anul 3 s-au vandut cu (1,5*1,5) 125% mai mult si nu 100%. La cifre mai mari se vede si mai bine.
Vezi daca lipsesti la lectiile de matematica... ti-a zis profu' ca iti va folosi intr-o zi... tu nu........ batman! batmant! :))
poate, totusi o sa vina si ceva bun cu inchiderea lu Mercury si Saturn, adica GM/ Chevrolet /Lincoln/... sa nu mai copieze si sa faca ceva al lor/ original !, cum e Cadillac de ex
Mercury a facut parte din concernul FORD!!! Deci nicio treaba cu GM... Acel " Mercury din imagine" este de fapt un BUICK REGAL, masina dedicata celor mai mari piete din lume: China si USA.