China a devenit cea mai mare piaţă pentru cei de la General Motors
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Piaţa auto din China a manifestat o cerere ridicată pentru modelele General Motors în 2010, reuşind să surclaseze piaţă internă pentru concernul american. Vânzările GM în China au crescut în 2010 cu 28.8% faţă de anul precedent, atingând o cotă de 2.35 milioane de unităţi. Pe piaţa din Statele Unite ale Americii, vânzările GM au crescut cu doar şapte procente în 2010 faţă de anul 2009.
Un alt element interesant este că General Motors a surclasat Toyota pe piaţa din China, semn că americanii nu se mulţumesc cu locul trei în topul producătorilor de automobile. Cei de la Toyota au înregistrat o creştere de 19% faţă de 2009, dar au vândut doar 846.000 de unităţi în China. Pe de o parte, japonezii au vândut aproape 850.000 de unităţi cu o singură marcă, în timp ce GM a vândut 2.35 miioane cu patru mărci la un loc, dar tot concernul american iese pe plus din această situaţie.
Rata de creştere a celor de la Toyota fost mai redusă decât cea înregistrată de americanii de la GM. În mod paradoxal, rezultatele GM din 2010 în China au fost mai slabe decât cele din 2009, când au marcat o creştere a vânzărilor de 69%.
Practic, General Motors a realizat o creştere de 97% în China în decursul a doi ani. Meritul din spatele acestei realizări îi aparţine lui Kevin Wale, care a ţinut marca în centrul atenţiei cu ajutorul lansării a 11 modele noi în ultimii ani şi a realizat o strategie bună pentru piaţă chinezească.Via | GoAuto.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Mai simplu daca in anul 1 s-au vandut 100 de masini, in anul 2 s-au vandut cu 50% mai mult si in anul 3 cu 50% mai mult fata de anul 2 => ca in anul 3 s-au vandut cu (1,5*1,5) 125% mai mult si nu 100%. La cifre mai mari se vede si mai bine.
Vezi daca lipsesti la lectiile de matematica... ti-a zis profu' ca iti va folosi intr-o zi... tu nu........ batman! batmant! :))
poate, totusi o sa vina si ceva bun cu inchiderea lu Mercury si Saturn, adica GM/ Chevrolet /Lincoln/... sa nu mai copieze si sa faca ceva al lor/ original !, cum e Cadillac de ex
Mercury a facut parte din concernul FORD!!! Deci nicio treaba cu GM... Acel " Mercury din imagine" este de fapt un BUICK REGAL, masina dedicata celor mai mari piete din lume: China si USA.