China a ajuns la 65.000 de kilometri de autostrada
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
China a raportat finalizarea lucrarilor la reteaua de autostrazi, avand la sfarsitul anului trecut 65.000 de kilometri de autostrada, conform Ministrului Comunicatiilor, Li Shenglin. Statul chinez a deschis 4.719 kilometri de drumuri expres in 2009 si a inceput lucrul la 16.000 de kilometri de autostrada, ca urmare a investitiilor masive in infrastructura.
Conform strategiei de dezvoltare a infrastructurii din 2005, China isi propune ca reteaua sa de autostrazi sa totalizeze 100.000 de kilometri pana in 2020, desi ministrul Shenglin crede ca lucrarile vor fi terminate mai devreme.
Autostrazile din China sunt unele dintre cele mai frumoase si mai libere din lume, majoritatea lor fiind noi. Majoritatea chinezilor prefera trenurile inter-city pentru calatorii pe distante lungi, astfel incat cei care aleg sa foloseasca autostrada se pot bucura din plin de calatorie.
via | chinacartimes.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Cand spun de acum chestii gen "porcarie=chinezarie" sa realizeze ca asa cum sunt ei realizeaza foarte mult si stiu sa faca bani fata de terminatii de romani care sunt depasiti de Bulgaria si alte tari din lumea a 3-a.
Niciodata nu voi lauda produsele chinezesti doar din cauza ca au o infrastructura dezvoltata.Eu tot voi aprecia un produs chinezesc dupa utilitatea care mi`o ofera, la fel cum apreciez si un produs german dupa acelasi criteriu.
Faptul ca au kilometrii aia de autostrazi nu modifica calitatea produselor fabricate la ei.Aici trebuie punctat altceva, gen masa monetara masiva care intra in PIB`ul lor din taxe si impozite si investitiile firmelor straine datorita fortei de munca ieftina si etc.
Daca sunt multe produse proaste este rezultatul cererilor de produse proaste si ff ieftine pentru majorarea profitului.
Radu, real este mai mult comunism la noi decat in China.
Insa nu sunt proiectate acolo. Daca SONY isi face laptopurile in CHINA , asta inseamna ca isi coboara standardul de calitate??
In China mana de lucru este inca ieftina ;)
N-ar strica sa mai citesti si altceva (evident , in afara de Nostradamus)
Daca ma gandesc mai bine s-ar putea sa fim si noi prezenti prin vreun top al autostrazilor.....al celor mai scurte...
@ cearta despre podusele chinezesti
cred ca vehementa unora ar fi bine sa fie un pic temperata, parerea mea :)
Situatia in care se gaseste in acest moment China este una destul de fragila . Acolo exista un echilibru .. criza asta a aratat ca nu chiar atat de fragil . Echilibrul intre dorinta puterilor "dezvoltate" de a face bani si dorinta unei Chine nedezvoltate de a creste mare si frumoasa. Marile corporatii produc in China , in fabrici care sunt proprietatea sucursalelor proprii de acolo, folosint in marea majoritate tehnologii dezvoltate in afara chinei , dar folosind mana de lucru ieftina a chinei - si nu numai. Multi omit sa inteleaga ca in China este mult mai ieftin sa produci orice si datorita infrastructurii foarte bine dezvoltate -- chinezii investesc banii din taxele puse strainilor sa faca autostrazi, centrale nucleare , super baraje , cai ferate , canale navigabile - si cate alte metode menite a atrage si mai multi in tara .
Incercati sa va imaginati cam in ce an ar fi inceput Ford sa Produca in Romania daca uzina aia era legata printr-o cale ferata de un port pe dunare ( nu uitati ca Ford a conditionat venirea cu dezvoltarea infrastructurii locale si asigurarea de cai de comunicatie de catre guvernul roman ) .
De asemenea ar fi bine sa observati cum companii chineze cumpara diferite lucruri prin lume, aparent nesemnificative , dar care aduc tarii drepturi asupra minunatelor Drepturi oferite de posesorii unor INVENTII . Tot ce vedem in jurul nostru este subiectul unui drept al autorului inventiei respective de a-ti da voie sau nu sa folosesti acel lucru - absolut tot , iar China cumpara dreptul de a fi ei cei ce decid cine ce poate folosi . Evident ca unele mari corporatii sunt impotriva -- de aici apare fragilitatea echilibrului din China -- Corporatiile vor sa tina China departe de pozitia pe care o detin ele acum, pentru ca odata ajunsi in pozitia de a detine propriile tehnologii China nu va mai avea nevoie de ei , iar profiturle ar scadea dramatic :)
Parerea mea este ca ar trebui sa ne apucam sa invatam chineza ... nu strica ;)