Chiar dacă trendul general al industriei auto este acela de a abandona complet motoarele aspirate și a se îndrepta către cele turbo, Toyota se încăpățânează să păstreze tradiția în gama sa de modele.
Chiar dacă Honda este cel mai recent exemplu japonez de adoptare a motoarelor turbo, Toyota nu crede că soluția este potrivită pentru toate mașinile sale. Japonezii folosesc deja motoare turbo pentru gama Lexus, fiindcă piața premium cere astfel de performanțe.
Pentru mașinile din Statele Unite însă, cei de la Toyota preferă tot motoarele aspirate. Cel mai recent exemplu este Camry, cel mai bine vândut model Toyota în SUA, care vine cu un motor de 2.5 litri benzină, cu injecție directă, capabil să ofere 206 cai putere și 252 de Nm prin intermediul unei cutii cu opt rapoarte.
În cadrul unei conferințe organizate dincolo de Ocean, oficialii Toyota au anunțat că tehnologia introdusă de Camry va fi aplicată și celorlalte motoare V6 și V8 din gamă pentru a obține rezultate îmbunătățite la capitolul consum și emisii. Asta înseamnă că, la nivel mondial, Toyota va continua să ofere motoare aspirate pentru mașinile sale de mari dimensiuni, cum este SUV-ul Land Cruiser, vândut și în Europa.
via automotivenews (înreg.)
Deja a reusit sa depaseasca puterea lui e36 325i cu 14cp.
Usor usor in maxim 15 ani depasesc si e90 325i la capitolul putere.
In rest ca Toyota va folosi in continuare motoare aspirate, acest lucru este normal avand in vedere fiabilitatea acestora. Mai mult decat atat cand un mare producator face anunutul asta, cei care afirma ca in urmatorii cativa ani tarile lumii vor geme de electrice, ar trebui sa-si puna niste semne de intrebare...
In rest, Madalescule/Mafia/sau mai nou Edikk ... estei pe receptie? Sau astia au voie da fie invechiti doar pentru ca au ochii oblici?
http://www.auto-motor-und-sport.de/testbericht/real-abgastest-sauber-diesel-nox-grenzwert-fahrvebot-eu6-10254994.html
Masuratori, nu vorbe
Ia in calcul ce cerinte de emisii/consum erau in anii 90, pentru motorul de 2.5 de pe 325i, si ce cerinte sunt acum.
De parca Toyota nu avea la anii aia (anii 90) motoare de 2.5 cu peste 210cp (ce sa-ti fac daca nu cunosti)...
In al doilea rand, cat consuma 325-ul ala din anii 90 ?? 14-15 in oras?
Si cat consuma unul nou.
Black Top, Silver Top, Red Top, stii de ele ? BMW sugea p..... pe vremea aia
WRS 2.0 TSI DSG 220 CP - 0-100 in 7sec
Tundra 5.7L V8 G-Force -0-100 in 6,5sec
Prietene. Nu faci diferenta intre o propozitie peiorativa si una sincera. Pune tu mana pe carte, nu incerca sa predai lectii pe care nu le stapanesti. Tvoi u mat..... idi nahui.
@@Vasiok Total de acord.
Nu crezi ca "se primeste".... Ha ha ha ... Expresie tipic maldaviniasca ... Iti pune eu ce n-ai mai primit tu, de mult, tratamentul. Tratamentul, flacau! Tratamentul! Si de ce injuri in limba rusa, mankrutule? Limba moldoveneasca iti joaca feste? Ha ha ha!
In plus ce viteza maxima are RS si ce viteza max are tundra?
Dar consumul?
In plus faptul ca are vitreza maxima mai mica decat Octavia, isi permite sa aiba cutia etajata scurt a.i. sa aiba 0-100 in timp cu maxim o secunda mai scurt.
si la un logan de 105cp daca ii faci cuti din 3 trepte si viteza maxima de 120 km/h, o sa aiba un sprint 0-100 de minim 7-8 secunde.
Toyota are cel putin doua motoare Turbo de generatie noua (ca modele vechi sunt de nu le mai stie nimeni de numar), cel de 1.2 intalnit pe Auris si CHR si cel de 2.0 de pe Lexus IS si NX insa dc s-a dovedit ca nu sunt decat niste minciunele de marketing impachetate frumos de europeni care cica ar consuma mai putin si piata nu le vrea ce vreti voi, sa le pagati cu forta?...
Nu uitati ca piata si gustirile tractoristilor europeni nu e o prioritate pt un gigant cum e Toyota.
Si cred ca e mai bine asa fiindca si cand se decid sa vina cu un turbo de Doamne-ajuta o noua revolutie se va starni in lumea auto (vezi Supra)...