Salonul Auto de la Geneva 2017

Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3

Publicat Vineri, 10.03.2017
de Bogdan Mirică
Comenteaza 9
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 1
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Chiar dacă în România a pierdut războiul, Infiniti nu se predă pe celelalte piețe: faceliftul sedanului Q50 pune în dificultate BMW Seria 3 - Poza 2
Infiniti a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Geneva o serie de revizuiri pentru actualul Q50, urmașul vechiului G37. Modelul este un rival declarat al lui BMW Seria 3.

Chiar dacă a dispărut de pe piața din România în urmă cu câiva ani, brandul Infiniti continuă să evolueze pozitiv în segmentul premium, reușind rezultate comerciale notabile.

Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, divizia premium Nissan a dezvăluit oficial faceliftul modelului Q50, adică înlocuitorul vechiului G37. Mașina a fost rebotezată Q50 odată cu noua generație, prezentată în 2014. De atunci și până în prezent, japonezi au vândut 200.000 de mașini.

Faceliftul aduce o grilă dublă redesenată, spoilere față și spate și faruri ușor îmbunătățite. Interiorul beneficiază de materiale noi, un volan și un schimbător noi, dar și de scaune cu un suport lombar mult mai bun. Sistemul multimedia InTouch vine cu două ecrane multimedia extrem de generoase, poziționate unul sub celălalt. Nu lipsește suportul pentru Apple CarPlay și Android Auto și nici încărcarea fără fir a telefoanelor mobile.

Esential 400 de cia putere oferă
Pentru melomani, Infiniti oferă un sistem audio cu 16 difuzoare, semnat de Bose.
La toate acestea se adaugă o listă de sisteme de siguranță îmbunătățită, reunită sub titulatura ProPilot.

Gama de motorizări va include un motor pe benzină cu patru cilindri, de numai 2.0 litri, capabil să ofere 208 cai putere. Există și un V6 de 3.0 litri bi-turbo cu 400 de cai putere, dar și o versiune hibridă cu motor V6 de 3.5 litri în componență, gata să livreze 302 cai. Cei care preferă dieselul vor avea la dispoziție un turbodiesel de 2.2 litri și 168 de cai putere.

Agregatele pot fi asociate propulsiei spate sau tracțiunii integrale, suspensiei standard sau suspensiei cu amortizoare active.


Comentarii (9)

  • televizoarele alea 2 unul sub altul fac tot
    6 3
  • ajungeti penibili cu titlurile astea de presa tabloida! voi erati quality print, sau ati uitat?!. nu stiu... erati ok, super profi, reportaje ca lumea, de aproximativ un an parca ati schimbat colectivul de redactie complet, sau a obosit Mircea M, calitatea textului a scazut dramatic, greseli elementare, traduceri cu google translate, romgleza, si ultima chestie, cea mai deranjanta, gretoasa, e faza asta cu titluri care iti jignesc inteligenta. tot respectul pentru piata din Romania, si pentru Infiniti dar ei au o filozofie de piata f coerenta, vizand piata din America de Nord, piata unde vand si unde au o imagine de marca f bine definita
    Acuma ca Marketingu de la Infiniti nu si-a facut bine treaba, si nu a considerat elementele ce definesc piata romaneasca, e pierderea lor, pana la urma. sunt niste prosti. accept! dar, sa pui intr-o fraza piata din Romania si piata din US (dedus din Infiniti) e prea mult.
    Apropos, voi faceti audituri, sa vedeti cati va citesc si mai ales cine va mai citeste, profilul cititorului?
    11 2
  • http://autoweek.com/article/car-news/infiniti-halts-model-development-daimler-report-says

    http://www.autonews.com/article/20170105/OEM04/170109922/nissan-halts-joint-development-of-luxury-cars-with-daimler-report-says

    Cine vrea un quick link, primul este sufficient. Al doilea link explica situatia mult mai detaliat.

    In cateva cuvinte, Mercedes e prea scump pentru inifiniti. Anul trecut firma de "lux" japoneza a vandut aproape 230k de masini. Anul asta estimarile sunt ca vor fi cam la 10% din vanzarile Mercedes. Mult prea putin pentru un "partener" de platforma si motoare.

    De anul asta nisan nu va mai folosi platforme Mercedes nici pentru limuzine, nici pentru compacte. Au vanzari extreme de slabe care nu le justifica investitia. Daca cititi al doilea link, o sa vedeti cat de mult a pierdut nisan din toata "colaborarea" asta.

    Totul din cauza "intelepciunii" si "strategiei" lui nea goshn (pe care unii nu mai contenesc sa-l laude) :):):). De-aia nisan l-a tras pe tusa si la trimis la ceva mai de calibrul lui ... falimentarii mitshubishi.

    Macar daca din toata povestea asta, Renaul ar fi ajuns in America de Nord , ar fi fost un castig imens. Dar japo stiu sa-si apere painea, si treaba asta e foarte usoara cand au o marioneta de CEO pe care-l pot invarti si retrograda dupa cum vor ei.

    Eu sper ca Mercedes sa-si vada de drum cu sau fara alianta. Sunt pe val si probabil ca frustrarea este imensa in curtea celor de la nisan, cand vad ca masinile lor se vand literalmente de 10 ori mai putin decat ale partenerilor.

    @xxxx, titlul articolului, de fapt e o lauda adusa lui infiniti la cat de prost stau in clipa de fata. Fara piata Americana, nu doar ei, ci si altii ar fi fost istorie la ora actuala. Chiar si comparativ cu lecsus, care e in cadere liberea pe ultimele luni, infiniti e doar o umbra.

    In rest iti dau dreptate cu atitudinea redactorilor. Eu am luat o pauza de cateva luni bune de pe Automarket.ro tocmai din cauza nepasarii crase fata de cititorii legitimi. Giambasul de masini asiatice second hand are permis complet la distrugerea oricarei discutii pe teme auto, referitoare la articole, in timp ce altora li se stergeau orbeste comentariile cele mai legitime. Astazi situatia e care e. Nu e site-ul meu, si sincer, e mult mai bine sa stau deoparte si sa-mi vad de prioritatile vietii personale. :):):)

    Pacat de Automarket, munca pe care au depus-o atatia ani si de articolele foarte bune pe care le scriu. In viata insa perfectiunea sta in detalii. Poti sa faci o treaba extraordinara si sa strici totul prin cateva aspecte pe care le-ai neglijat. Lucrul cu oamenii este cel mai greu, dar si cel mai satisfacator atunci cand se termina cu bine. Iar treaba asta nu e imposibila, atata vreme cat esti dispus sa faci acel mic effort in plus care te diferentiaza clar de restul lumii.
    13 8
  • Super tare masina. Pacat ca europenilor nu le plac decat masinile nemtesti.

    Sunt foarte multe marci de masini bune, dar care nu sunt vazute bine de europeni si mai ales de romani.
    5 9
  • "De atunci și până în prezent, japonezi au vândut 200.000 de mașini."
    Cum spuneam și cu alte ocazii, Mirică, lasă-te de scris! Nu-i de tine. Rezumă-te la tv. Poate că acolo pari mai ocoș.
    1 0
  • @zarnesteanu, crezi ca eu mai pot sa spun ceva? Se pare ca @ automarket a reinventat buretele de sters. Te salut !
    6 2
  • O sa piarda razboiul si pe celelalte piete. Nimeni nu e nebun sa aleaga o masina ca asta in defavoarea unui model consacrat si perfectionat in timp. Seria 3 ca seria 3....dar exista noul C class care e cu doua clase peste Infiniti ! Asa ca....
    8 5
  • @Kotegaeshi, salut:) Stiu ce vrei sa spui. Si mie mi-au fost sterse comentarii, dar m-am bucurat ca au facut-o. Uneori discutiile coboara la nivel de mahala si atunci e bine sa dai cu galeata de apa rece.

    In schimb nu inteleg absolut deloc de ce se sterg comentarii strict pe teme auto, care n-au nici in clin nici in maneca cu restul utilizatorilor siteului. Inconsistenta asta in aplicarea regulilor m-a facut sa o raresc substantial pe-aici. Din pacate nu sunt singurul. De exemplu nu l-am mai vazut pe @mowgli de o gramada de vreme si era unul din cei mai echilibrati si realisti comentatori.

    Ideea este ca trebuie sa invatam incontinuu si sa schimbam ceea ce nu merge. Altfel, ne trezim ca vin vremurile peste noi si nu mai suntem decat niste dinozauri cu picioare de lut.
    5 3
  • Ai dreptate @Zarnesteanu. Timpul trece, trebuie sa ne adaptam. Trebuie sa fim ca ap,a, asa cum zicea cineva. Si bine zicea.
    Din pacate, au disparut foarte multi, care stiau ce scriu.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru