Audi a anunțat în momentul lansării noii generații R8 că supercarul nu va mai primi vechiul motor V8 de 4.2 litri FSI, oferit ca entry-level pe modelul anterior. Germanii nu au precizat ce unitate îi va lua locul, însă au lăsat să se înțeleagă că este vorba despre un motor supus trendului de downsizing.
Mai multe surse vorbesc despre motorul pe benzină cu cinci cilindri, de 2.5 litri, regăsit în prezent pe S3 Sportback. Deși vorbim despre resurse generoase, de peste 360 de cai putere, un supercar de talia lui R8 are nevoie de ceva mai mult de atât pentru a impresiona.
Motiv pentru care, Audi va recurge la turbocompresorul electric, o invenție introdusă deja pe conceptul Audi RS5 TDI. Acest turbocompresor îmbunătățește performanțele motorului și reduce întârzierile unui turbocompresor clasic.Jurgen Konigstedt, șeful departamentului de motoare V6, V8 și V10, a lăsat să se înțeleagă că un R8 cu motor echipat cu turbocompresor va fi lansat ceva mai târziu, adică undeva în anul 2017.
via wcf
Comentarii (2)