Chevrolet Volt/Opel Ampera a obţinut titlul "Maşina anului 2012"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ceremonia de prezentare a titlului "Car of the Year 2012" s-a desfăşurat astăzi la Geneva, chiar înainte de deschiderea oficială a Salonului Auto. Juriul format din 59 de ziarişti a trebuit să aleagă dintre cele şapte modele finaliste. Acestea au fost: Citroen DS5, Fiat Panda, Ford Focus, Chevrolet Volt/Opel Ampera, Range Rover Evoque, Toyota Yaris şi Volkswagen Up!
Lupta a fost strânsă între modelul cu propulsie electrică şi cu model termic pentru prelungirea autonomiei produs de General Motors, Ford Focus şi Volkswagen Up! În cele din urmă voturile celor 59 de ziarişti europeni care formează juriul competiţiei Car of the Year au desemnat drept câştigător modelul Chevrolet Volt/ Opel Ampera. Locul doi a fost ocupat de Volkswagen Up!, noua citadină a constructorului din Wolfsburg, iar pe locul trei a terminat modelul Ford Focus.
Este o situaţie un pic ciudată pentru juriu, modelul produs de General Motors fiind de fapt aceeaşi maşină, dar vândută sub două mărci diferite.
Atât Opel cât şi Chevrolet au dreptul să folosească titulatura de Maşina Anului pentru modelul Ampera, respectiv Volt.Este a doua oară când juriul COTY merge pe mâna unui model cu propulsie alternativă. Anul trecut titlul de Car of the Year 2011 a fost obţinut de Nissan Leaf, un automobil cu propulsie 100% electrică.
Via | COTY
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2012
-
Editia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. (23.03)
-
Tunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. (19.03)
-
Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. (11.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
cumperi locul 1 sa prostesi prostimea, cand vezi ca esti praf pulbere fina
cumperi locul 1 sa prostesi prostimea, cand vezi ca esti praf pulbere fina
"noi mai avem de furca cu taxele de innmatriculare a masinilor de ani de zile" SUBLIM! mai bine imbrtiseaza tu o alta limba ca de limba romana te-ai despartit urat!
dan iti spun ca am vb cu destui "baietasi" de astia care zic"ce sa-mi iau frate masina noua mai bine imi iau un bmw un wv de cativa ani ca e mai bun" desi au putere financiara! si sa nu uitam ca parcurile masinilor de leasing cu masini cu motoare de peste 2000 si valoare de catalog de zeci de mii de euro si stau si zc acolo in cautarea unui alt prost caruia ii convine sa aiba un tanc si sa palteasca taxe colosale si consuma cat un tir...sa nu mai vb de site-urile de profil care gem de anunturi de asemenea gen! deci este cu ceva cap sa fie...sunt si pers care chiar nu au alta alternativa si cumpara cate un cazan din 95 sa isi faca treaba! dar cei care iti cumpara un tanc din 2000 cu motor de acelasi an si diesel si el poate face 10 mii de km pe an..asta ce mai e?meltenism iti zic eu!
Ce treaba are cu electricele si hibridele? Si daca isi cumpara un cazan diesel si face 10 mii pe an ce legatura are? Aici vorbim de bani, isi ia un cazan de cateva mii, nu are bani de una noua.Si faptul ca incerci sa schimbi parerea unora despre sh sau nou nu este in regula, in orice tara din lume exista o piata de sh-uri, ambele sunt importante.
"numele tau reflecta f bine" ce??? :) subiecte luate ca predicate impartite la verbe? :) tu ori esti iedi ori ai ceva rude comune cu el :)
Repet, nu contest perfomantele lui Volt/Ampera, doar ca e totusi cam fortata nota. Da, e vorba de economie, tehnologie de ultima ora si tendinte moderne. Si sigur va dati seama singuri ca cei care si-o permit sunt totusi destul de putini.
juriul nu alege nici cea mai mica, nici cea mai performanta, nici cea mai ieftina si nici cea mai frumoasa masina! masina castigatoare trebuie sa intruneasca cat mai multe calitati din cele enumerate mai sus + multe altele!
Bine,nu 30 da consuma foarte mult pentru ceea ce ar fi trebuit ea sa reprezinte.
Asa ca,scutiti-ma de tehnologia extraordinara GM.
Deci pana la urma unde a punctat VW UP atat de bine incat sa ajunga pe locul 2?