Sistem de propulsie
La fel ca în cazul generaţiei precedente, Volt este un hibrid în serie. Asta înseamnă că modelul porneşte şi rulează în modul 100% electric până când acumulatorii Litiu-Ion din dotare rămân fără energie. După acel moment, intră în acţiune motorul cu patru cilindri în linie de 1.5 litri care funcţionează în regim de generator pentru a alimenta respectivii acumulatori. În raport cu precedesorul său, sistemul de propulsie este cu 45 de kilograme mai uşor şi cu 12% mai eficient. Acceleraţia de la 0 la 98 km/h este realizată în 8.4 secunde, ceea ce reprezintă o îmbunătăţire de şapte procente, iar sprintul de la 0 la 50 km/h este realizat în doar 2.6 secunde.
Motorul cu ardere internă asigur 101 CP, în timp ce unitatea electrică dezvoltă maximum 149 CP şi 398 Nm.
Viteza maximă este de 157 km/h, mai mică decât a primului Volt cu câţiva km/h, dar autonomia totală este de până la 676 km. Doar în modul electric, Chevrolet Volt poate să parcurgă până la 80 de kilometri, o îmbunătăţire semnificativă faţă de generaţia precedentă. Acumulatorul care echipează sistemul hibrid poate fi încărcat în 4.5 ore de la o priză standard de 240V.Design
Noua generaţie a lui Chevrolet Volt arată complet diferit de precedesoarea sa, dar designerii au reuşit să integreze anumite elemente estetice care să-l identifice pe noul model ca succesor al futuristului Volt. Partea frontală a modelului, profilul lateral şi posteriorul nu seamănă cu nimic din portofoliul General Motors, ceea ce nu-i neapărat un lucru negativ. Posteriorul special al vechiului Volt a dispărut în favoarea unei configuraţii mai puţin ieşită din comun, ale cărui stopuri par să fie inspirate de la versiunea hatchback al lui Ford Focus. Partea frontală aminteşte de varianta americană a lui Honda Civic.
Interior
Via GM
ce sunt tare curios sa stiu este strategia de marketing si cum isi vor promova noua generatie
...imi retrag observatia eronata. Era de inteles ca un astfel de mdoel trebuia sa rupa gura targului dar impresia "de la distanta" joaca si feste
Interesanta masina, ar trebui sa refaceti articolul ca sunt disponibile foarte multe detalii pe care nu le vad la voi (in caz ca sunt considerate utile acele date ... ca la directia in care s-a mers pana acum este posibil sa nu fie)
In Ro nu va fi nicio Ampera. Modelul a fost un esec in Europa. O noua generatie nu va mai exista. Va exista o varianta europeana a lui Bolt sub sigla Opel (e anuntat de ceva timp).