Esential
370 | de Nm ofera motorul electric instalat pe Chevrolet Volt. |
65 | de kilometri este autonomia lui Volt in modul electric. |
9 | secunde ii sunt necesare modelului electric pentru a atinge 100 de km/h. |
370 | de Nm ofera motorul electric instalat pe Chevrolet Volt. |
65 | de kilometri este autonomia lui Volt in modul electric. |
9 | secunde ii sunt necesare modelului electric pentru a atinge 100 de km/h. |
Chevrolet va profita de Salonul Auto de la New York pentru a oferi publicului noi informatii despre primul sau hibrid global, Volt, care continua sa se lase asteptat.
Americanii au lasat sa se inteleaga ca sub capota noului model se va afla un tren de propulsie compus dintr-un motor electric, acesta fiind secondat de unul conventional de patru cilindri de 1.4 litri care va fi utilizat exclusiv la incarcarea bateriilor unitatii electrice. Motorul electric este capabil sa ofere o putere totala de 150 de cai si un cuplu motor de 370 Nm, acesta din urma fiind disponibil inca de la 0 rpm (citeste mai multe despre sistemul de propulsie Volt AICI)
Resursele ii vor permite pionierului Chevrolet sa accelereze de la 0 la 100 de km/h in doar 9 secunde si sa atinga o viteza maxima de 160 km/h.
Volt va fi tinut in viata de un pachet de baterii litiu-ion care por fi incarcate de la o priza normala. In functie de capacitatea acesteia, bateriile se pot incarca complet in opt ore atunci cand sursa ofera 120 de volti, si in doar trei ore atunci cand priza este una de 240 de volti.
O incarcare completa ii ofera soferului o autonomie de 65 de kilometri in modul electric, la care se adauga inca 480 de kilometri din momentul in care motor electric va incepe sa alimenteze bateria.
via | egmcartech
pana si loganul de 1.4 mpi atinge mai mult. pe probate.
unde sunt masinile pe care le lauda toata lumea, electrice cu tehnologie hibrida de ultima generatie care o sa aiba autonomie de 500 de km cel mai slab model.
VRAJEALA. Si eu care credeam ca e bine sa fi ECO. Ce ECO tata, ca astia iti baga pe gat masini pe benzina normale. Ar trebui sa spuna ca motorul electric este un accesoriu nu o componenta.
Când bateria se termină, porneşte automat motorul termic (benzină) şi încarcă acumulatorul, dar maşina tot de motorul electric este pusă în mişcare. Singura utilitate a motorului termic este încărcarea acumulatorului, ceea ce îi permite acestuia să funcţioneze în parametri optimi tot timpul.
Gândiţi-vă, rulând cu o maşină clasică, pe benzină, cam cât timp merge motorul în condiţii optime (turaţie apropiată de cuplu maxim, consum minim). Cu această combinaţie electric-termic, ei rezolvă problema autonomiei, creând posibilitatea să rulezi şi 100% electric dacă vrei, iar tehnica este mai simplă decât la hibridele obişnuite.
Felicitări GM şi oricui va încuraja aşa ceva!
rednecksii astia parca o tin mortish sa ne arate cum un spectacol de prost gust gen Las Vegas poate fi transferat si in domeniul auto. Surle, trambite, lumini, vorba multa si la sfarsit, ce sa vezi, totu' e de ochii lumii.
Daca Volt ar avea un pret acceptabil (de fapt Ampera) as fi foarte interesat in achizitionare. Eu fac 20 km / zi in cursul saptamanii. Pentru mine e foarte convenabil.
Din punctul meu de vedere, Volt este viitorul pentru multi ani de-acum incolo, pana se sichisesc "unii" sa dea liber la tehnologii si combustibili alternativi pe bune.
Volt este viitorul pentru multi. MA mira faptul ca pana acum acest "viitor" nu a fost si nu este inca vazut.
Ce ti-e si cu marketingul asta...ti se spune o minciuna pana crezi ca e realitate.