În primele nouă luni ale anului, Chevrolet a vândut 157.000 de unităţi în Europa de Vest şi Europa Centrală. În raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut, Chevrolet remarcă o creştere de 3.500 unităţi. Cota de piaţă a mărcii Chevrolet în Europa a crescut cu 0.13 procente în perioada menţionată mai sus, totalizând 1.34 la sută pentru 19 ţări din Europa. Cel mai bine vândut model Chevrolet în 2012 a fost Aveo. Modelul Chevrolet de clasă mică a fost vândut în 46.650 unităţi în primele nouă luni ale anului, urmat de Spark cu 40.370 unităţi şi Cruze, cu 29.620 unităţi.
Captiva a înregistrat 18.950 unităţi vândute, urmat de Orlando cu 18.780 unităţi şi Camaro cu 18.000 unităţi.Cele mai bune pieţe pentru Chevrolet au fost Franţa, Olanda, Polonia, Austria şi Elveţia, arată comunicatul de presă al mărcii americane. Europa de Vest a reprezentat piaţa cu o creştere mai mare pentru Chevrolet în primele nouă luni ale anului, marca americană înregistrând 122.300 unităţi vândute în această regiune. În raport cu anul precedent şi perioada comparabilă a acestuia, vorbim despre 3.650 unităţi în plus, consemnate printr-o creştere de 3.1 procente.
Via Chevrolet
Designs si enginerie americana si fabricatie coreeana/chinezeasca are succes la tineret.
In alta ordine de idei, ma declar partizan cu afirmatia lui @denon. Chiar si in aceasta maree sufocanta de pseudo-masini de pe strazi, Cruze, reusita cvasi-premium de la Chevrolet (de fapt, Chewoolet, caci romanul nu prea vrea sa vada cum arata pe viu adevaratul "Chevy": Impala, Malibu......), se anunta ca o prezenta cvasi-exotica, gustoasa, sau ca o mica pata de culoare pe fond cenusiu, dar, repet, Chevrolet-urile de la mama lor americana nu vor marsalui prea curand pe soselele patriei......Posibil doar atunci cand vom reveni la normalitatea cu adevarat normala ! (desi cred cu tarie ca o asemenea stare de lucruri ne-a blagoslovit hăt! cu mult timp in urma, prin perioada interbelica......). Inclusiv in privinta pietei muncii, kumite.