După ce a ajuns la un acord de sponsorizare cu cea mai iubită echipă din campionatul englez de fotbal, Manchester United, americanii de la Chevrolet continuă să investească în acelaşi tip de promovare. Constructorul de peste Ocean a reuşit să ajungă la o înţelegere cu un al doilea club din Premier League, tot pe o durată de patru ani.
Este vorba despre Liverpool, care va promova brandul GM în cartierul său general, adică pe stadionul Anfield, în publicaţiile şi pe site-ul său. Mai mult, jucătorii vor promova şi ei brandul în apariţiile publice. Înţelegerea dintre cele două părţi presupune şi susţinerea financiară a clubului în turneul său de dinaintea începerii campionatului. Liverpool se va duela cu AS Roma pe Fenway Park în Boston şi apoi cu Tottenham Hotspur la Baltimore.
Chris Perry, vice-preşedintele diviziei de marketing Chevrolet a declarat: ”Suporterii lui Liverpool din toată lumea sunt recunoscuţi pentru dragostea lor fără margini pentru echipa favorită. Relaţia noastră cu Liverpool trece dincolo de graniţele tradiţionale ale unui contract de sponsorizare şi încearcă să se apropie de suporteri. Tot ceea ce vom face îi va plasa pe ei în centrul atenţiei.”via Chevrolet
Comentarii (0)