În urmă cu câteva zile vă anunţam că Chevrolet va expune în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles versiunea electrică a actualului Spark. Se pare că americanii nu au mai avut răbdare până în 28 noiembrie, prima zi de presă a salonului de peste Ocean, şi au publicat un comunicat oficial.
Documentul oferă detalii complete despre versiunea electrică şi un pachet de imagini în care Spark EV păstrează totuşi partea frontală camuflată, pentru a ascunde modificările aerodinamice aduse spoilerului şi grilei.
Sub capotă se ascunde un tren de propulsie electric, împrumutat în proporţie de 75% de la actualul Volt, fratele mai mare al lui Spark. Unitatea poate livra 130 de cai putere şi un cuplu motor impresionant, de 546 Nm. Cu asemenea resurse nu e de mirare că Spark EV poate accelera de la 0 la 100 de km/h în aproximativ 8 secunde.
Unitatea cu zero emisii funcţionează graţie energiei înmagazinate în interiorul unei baterii litiu-ion cu capacitatea de 20 kWh. Pentru o încărcare completă, clienţii vor avea nevoie de 7 ore, dacă folosesc o priză de uz casnic. Dacă apelează la un încărcător special dezvoltat de Chevrolet, bateria poate fi încărcată la 80% din capacitate în doar 20 de minute.
Bateria cu litiu-ion a fost testată vreme de 200.000 de ore şi poate fi garantată pentru o perioadă de 8 ani sau 160.000 de kilometri.
via Chevrolet
Da, asta ar fi o garantie serioasa si ar schimba regulile jocului.
Eu vreau totusi un camion hibrid pe motorina.
Va trebui sa-l fac singur cred.
Volvo, deci cei "care fac chinezarii" , cum zici tu, au facut un camion diesel -hibrid care a batut recoduri, pe taramurile pe unde esti tu.
Imi plac ultimele tale comentarii, de aceea ti-am si raspuns.
La masinile electrice conteaza si pretul si siguranta.
E curios la ce pret va fi.
Ce spui tu e poate un prototip care se lupta impotriva curentului.
Cuplul unui camion electric cu TOATE rotile motoare ar fi fantastic de mare.
Andrei, in cazul in care nu erai sarcastic, toate bateriile hibirdelor sunt garantante 8 ani sau 160.000 km.
Cat priveste camionul diesel hibrid, cred ca ar fi in stare sa va taxeze Obama si cu greutatea voastra in aur pt asa ceva. ;)
Apropo, condoleante pt realegerea comunistului kenian.
Sarcastic nu eram dar ma amuza oftica si lipsa ta de cunostinte.
Obama nu are nimica deaface cu taxele auto care sunt statale si nu federale asa ca ........ ai cam dat-o in bara.
Eu platesc $68 pe an pt (camion) de 5 tone pe motorina si aceasta txa este 100% deductibila de la venit.
Obama este si a fost cea mai rationala alegere pe care am putut-o face ca natiune.
http://www.whitehouse.gov/the-press-office/2012/08/28/obama-administration-finalizes-historic-545-mpg-fuel-efficiency-standard
Opa, ia uite ca are mecanisme! Cum crezi ca vrea sa obtina o medie de 55 mpg, rugandu-i frumos pe americani sa fie patrioti?
Si cat e acum galonul la voi, daca nu te superi? Dar pe vremea lu' Bush ala mic, cat era? O sa iesiti in strada in 2 ani sa cereti singuri o invazie noua de tara petroliera, ceva. Poate se baga amicul marxist al lui Hussein, Chavez, la o sarada, cine stie...
Asa ne-au aburit si pe noi cu Baselu, "alegeti-ma ca a trecut greul, va dau miere pe paine", si dupa ce si-a tras inca 5 ani ce-a facut? Scaderi masive de salarii, pensii, taxe cat curpinde, carburanti la pret 'european' intr-o tara pateroliera care a mai si castigat la Haga vreo cateva miliarde de barili in Marea Neagra.
Noi am fost experimentul, voi o sa copiati modelul.