"Credem că această decizie este pozitivă pentru toate cele patru mărci din portofoliul nostru european şi global, deoarece GM va beneficia de un Opel/Vauxhall mai puternic.
Retragerea Chevrolet dep e această piaţă ne va ajuta să accelerăm progresele din regiune. Decizia nu are nicio legătură cu parteneriatul cu PSA. Pur şi simplu renunţăm la cota de piaţă de un procent înregistrată de Chevrolet în Europa, deoarece rezultatele financiare au fost dezastruoase", a declarat Steve Girsky, vicepreşedinte executiv al General Motors. Livrările Chevrolet în Europa au scăzut cu 17 procente în octombrie, în timp ce Opel şi divizia sa din Regatul Unit, Vauxhall, au avut un declin de numai trei procente în aceeaşi perioadă. Împreună, cele două mărci au o cotă de piaţă de 6.7 procente în Europa, în timp ce cota de piaţă a Chevrolet a fost de 1.2 procente. Chevrolet va primi investiţii serioase pentru dezvoltarea viitoarelor modele, graţie fondurilor obţinute în urma eliminării costurilor de pe piaţa europeană."Asigurăm clienţii noştri că vom oferi în continuare garanţie, componente şi servicii pentru vehiculele lor Chevrolet, precum şi pentru modelele care vor fi achiziţionate de astăzi până la sfârşitul anului 2015. Vrem să le mulţumim clienţilor şi dealerilor pentru loialitatea manifestată faţă de marca Chevrolet în Europa", a declarat Thomas Sedran, preşedinte şi managing director Chevrolet Europe. Reprezentanţii Chevrolet România au confirmat faptul că acest lucru se va aplica şi în ţara noastră.
Via AutomotiveNews (înreg.) | GM
Nu cred ca vor exploda vanzarile Opel daca vor retrage Chevrolet de pe piata europeana.
Mergea destul de bine Chevrolet,pacat..
Dar vom vedea.
Cred ca pe zona de pret pe care se afla Chevrolet se va situa Opel, preturi mai accesibile, sper...
@Lau Calin....desi de la ideea asta a pornit, Skoda nu prea se mai bate acum nici pe departe cu Kia-Hyundai cau Chevrolet. In momentul de fatza majoritatea celora care doresc Renault, Ford, Peugeot ...... pun fara nici o indoiala in ecuatie si Skoda (mie personal nu-mi plac ca design) si de multe ori renunta la Skoda pt ca sunt prea scumpe :))))). Imi aduc aminte de un articol din trecut in care un sef VW povestea ca au avut sedinte in care s-a pus problema ca Skoda depasise ca fiabilitate VW. :))))
Ca posesor de Aveo noul model (luat in 2012) ma ingrijoreaza strategia asta GM. Deocamdata n-am avut probleme cu piese (doar niste daune rezolvate pe CASCO) insa peste 4-5 ani e imposibil sa nu pice ceva. Sper sa ofere macar pana in 2022 service (cu piese aduse din Coreea nu din America, ca sa aiba totusi preturi decente).
Valoarea de revanzare era mica oricum si va tinde spre 0 in aceste conditii. Oricum intentionez s-o tin pana in 2022 si sper ca atunci sa mai existe un program rabla :D
Oricum,sfatul meu pentru toti posesorii de Chevy este sa stea linistiti,oricum,zece ani de cand vor pleca,sunt obligati se livreze piese de schimb pentru masinile noastre.Si...cine stie?..daca suntem atenti cu masinutele noastre,poate,peste inca treizeci de ani,ele vor valora o avere.:)
Sincer,imi pare rau ca parasesc piata europeana,pe de alta parte....yankeii trebuie sa-si puna mintea la cotributie ca sa razbata in piata europeana si sa tina minte ca au sustinatori si aici.
"Reprezentanţii concernului american au anunţat că vor oferi în continuare reţeaua de servisare a mărcii, multe reprezentanţe fiind comune cu cele ale mărcii Opel", deci nu este o veste in final proasta!
Ca exemplu, Dealer-ul GTT din Theodor Pallady ce vinde marcile Opel si Chevrolet. Va disparea showroom-ul, dar poti sa iti repari masina la Service-ul Opel de la doi pasi, la care, mai nou, pot veni si proprietari de Mazda!!
"Reprezentanţii concernului american au anunţat că vor oferi în continuare reţeaua de servisare a mărcii, multe reprezentanţe fiind comune cu cele ale mărcii Opel", deci nu este o veste in final proasta!
Ca exemplu, Dealer-ul GTT din Theodor Pallady ce vinde marcile Opel si Chevrolet. Va disparea showroom-ul, dar poti sa iti repari masina la Service-ul Opel de la doi pasi, la care, mai nou, pot veni si proprietari de Mazda!!
Cat despre Cruze, mie mi se pare o alternativa destul de buna daca ne referim la dotari, motor, spatiu, confort acceptabil sau ergonomie, totul la un pret cu cateva mii de euro mai mic decat o Astra Sedan. Singura chestie pe care o am de obiectat ar fi scaunele, care mi s-au parut ca au sustinere laterala slaba si parca sunt prea inguste. Nu stiu daca doar mie mi s-a parut asa sau chiar asa este.
Si nu mai compara un simplu Cruze cu versiunea WTCC, sunt doua masini extrem de diferite. Drumuri bune!