Esential
3609 | unităţi a vândut Chevrolet în primele nouă luni ale anului în România. |
32.5 | este cota de piaţă a modelului Spark în segmentul mini, în luna septembrie. |
3609 | unităţi a vândut Chevrolet în primele nouă luni ale anului în România. |
32.5 | este cota de piaţă a modelului Spark în segmentul mini, în luna septembrie. |
Primele nouă luni ale anului au consemnat o scădere serioasă a pieţei auto din România, vânzările fiind în declin cu 24 de procente. Chiar şi aşa, Chevrolet a reuşit să obţină rezultate pozitive, semn că publicul autohton apreciază creşterea de formă a subsidiarului GM.
Aşadar, după nouă luni, Chevrolet consemnează cea mai mare creştere a vânzărilor, estimată la 26.41% şi totodată cea mai mare creştere a cotei de piaţă dintre mărcile de import, echivalentul a 1.65%. În luna septembrie, Chevrolet se poate lăuda cu locul şase în topul celor zece branduri de import, marcând astfel o urcare de patru poziţii. Toate aceste rezultate se datorează totalului de 3609 unităţi livrate de la începutul anului şi până în prezent.
O contribuţie importantă la succesul mărcii pe piaţa românească o are modelul Spark, lider în segmentul mini, cu o cotă de piaţă de 32.5 procente în luna septembrie şi 34.6% în primele nouă luni ale anului.
Aveo este cel de-al doilea model ca importanţă în gama Chevrolet, modelul de segment B reuşind să atingă o cotă de piaţă de 12.5% în luna septembrie şi de 10.8% după primele nouă luni ale anului.
Nici Cruze nu s-a lăsat mai prejos, compactul sedan reuşind să păstreze trendul ascendent şi să totalizeze o cotă de piaţă de 5.7% în septembrie şi de 3.8% în primele nouă luni ale anului.
via | Chevrolet
Comentarii (4)