Chevrolet Malibu, în România de la 25.300 euro

de Sebastian Toma
Luni, 24.09.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Chevrolet a anunţat preţul de pornire al lui Malibu pe piaţa internă. Singura motorizare disponibilă, un 2.0 diesel de 160 CP, porneşte de la 25.300 de euro cu TVA inclus.

Chevrolet a anunţat preţul de pornire al noului Malibu pe piaţa internă. Modelul este oferit cu un motor 2.0 diesel de 160 CP, singura opţiune la acest capitol fiind alegerea între transmisia manuală şi transmisia automată, ambele cu şase trepte. Versiunea de bază a lui Chevrolet Malibu, numită LT, pleacă de la 25.300 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Aceasta are un consum mediu de 5.1 litri la sută, un timp 0-100 km/h de 9.7 secunde şi se mândreşte cu un cuplu motor de 350 Nm, atins la 1.790 rpm.

Constructorul american oferă încă două niveluri de echipare în gama Malibu, numite LTZ şi LTZ Auto. Cel din urmă este şi cea mai scumpă versiune a lui Malibu şi vine alături de o transmisie automată în standard. Versiunea automată a lui Chevrolet Malibu are un timp 0-100 km/h tot de 9.7 secunde, în timp ce consumul mediu urcă la 6.0 litri la sută. Această versiune pleacă de la 30.000 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România.

Lansarea oficială a lui Chevrolet Malibu diesel va avea loc la Salonul Auto de la Paris.

Modelul va fi lansat alături de Spark facelift şi de noul Chevrolet Trax. Cei de la Chevrolet n-au anunţat când vor fi livrate primele unităţi Malibu pe piaţa internă. Automarket a testat deja noul Chevrolet Malibu, în cadrul lansării internaţionale de presă din Croaţia, testul nostru vizând versiunea de top.

În standard, modelul are ABS, Controlul Tracţiunii, ESC, EBD, BA, Hydraulic Brake Fade Assist sau Drag Torque Control. Suspensiile sunt de tip McPherson pe faţă şi multi-link independente pe spate. Noul Malibu este echipat cu opt airbag-uri, cele frontale fiind cu deschidere în două trepte. Malibu prezintă chiar airbaguri de plafon cu protecţie la răsturnare, acestea fiind disponibile în dotarea standard indiferent de piaţă.

 Chevrolet Malibu vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE

PUTERE
(CP) 

CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Chevrolet Malibu
2.0 CRDi 160 CP LT
160 5.1 9.7 25.300
VOLKSWAGEN Passat
2.0 TDI Comfortline
170 4.6 8.6 25.972
OPEL Insignia
2.0 CDTI 160 CP Edition
160 5.7 9.5 26.965
CITROEN C5
2.0 HDi 160 CP Seduction
160 4.9 9.1 26.596
FORD Mondeo
2.0 TDCi 163 CP Titanium
163 5.3 8.9 27.750
MAZDA 6
2.2 CD163 GTA
163 5.3 9.2 28.590
RENAULT Laguna
2.0 dCi 180 HP Dynamique Navi
180 5.5 8.5 25.000
PEUGEOT 508
2.0 HDI 163 CP Active
163 4.9 8.6 26.483
HYUNDAI i40
1.7 CRDi Highway
136 5.1 10.3 25.238
SEAT Exeo
2.0 TDI 170 Sport
170 5.4 8.4 27.303
SKODA Superb
2.0 TDI 170 CP Ambition
170 5.7 8.8 26.762
TOYOTA Avensis
2.2 D-4D DCAT Elegance
177 5.8 8.5 30.422
HONDA Accord
2.2 i-DTEC Elegance
150 5.3 9.4 27.268
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Chevrolet

Comentarii (10)

  • lipseste ACCORD-ul:

    http://www.hondatrading.ro/modele/Accord/2-2-Elegance-i-DTEC-MT/34

    27.268 euro CU TVA
    7 2
  • @LEE
    Mulţumim pentru precizare, am completat.
    5 1
  • Cea mai scumpa dintre toate este si cea mai urata, anosta, cu interior de inceputul anilor 2000, motoare depasite, chiar si banalul Passta arata mai bine la exterior, iar la interior este peste fara discutie.
    Despre Malibu pot sa spun ca arata bine, doar ca se confunda prea mult cu Insignia la partea din fata.
    11 5
  • Passat, pardon.
    4 4
  • Florin
    Superb Ambition 2,0 TDI CR 170 CP-23870 euro cu TVA.
    4 3
  • antonny
    pretul asta e unul deunde poti lasa ....Chevrolet sigur va vinde masina asta prin oferte la un pret 23000euro si atunci devine foarte atractiva .....Insignia are de suferit cel mai mult
    4 4
  • In titlul tabelului scre "Kia Optima Vs concurenta directa", dar nu e trecuta si Kia.
    2 3
  • Malibu are un pret mai mic decat majoritatea modelelor concurente.
    La capitolul design,modelul american e pe primul loc,e cel mai frumos model din segment.
    8 7
  • Anonim
    Spatele masinii nu are nici o legatura stilistica cu partea frontala.
    3 8
  • AndreiRN
    O oferta care va atrage atentia la foarte multi.
    Acuma nu au traditie si viitorul va decide daca vor prinde radacini sau nu.
    Opel costa pe GM cam un miliard $ pe an si acuma se baga pe piata Chevrolet care daca se dovedeste profitabil atunci nu o sa mai fie nevoie de gaura neagra Opel.
    Stiu ca multi or sa sara in sus dar .........
    7 10

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru