Chevrolet a anunţat preţul de pornire al noului Malibu pe piaţa internă. Modelul este oferit cu un motor 2.0 diesel de 160 CP, singura opţiune la acest capitol fiind alegerea între transmisia manuală şi transmisia automată, ambele cu şase trepte. Versiunea de bază a lui Chevrolet Malibu, numită LT, pleacă de la 25.300 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Aceasta are un consum mediu de 5.1 litri la sută, un timp 0-100 km/h de 9.7 secunde şi se mândreşte cu un cuplu motor de 350 Nm, atins la 1.790 rpm.
Constructorul american oferă încă două niveluri de echipare în gama Malibu, numite LTZ şi LTZ Auto. Cel din urmă este şi cea mai scumpă versiune a lui Malibu şi vine alături de o transmisie automată în standard. Versiunea automată a lui Chevrolet Malibu are un timp 0-100 km/h tot de 9.7 secunde, în timp ce consumul mediu urcă la 6.0 litri la sută. Această versiune pleacă de la 30.000 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România.
Lansarea oficială a lui Chevrolet Malibu diesel va avea loc la Salonul Auto de la Paris.
Modelul va fi lansat alături de Spark facelift şi de noul Chevrolet Trax. Cei de la Chevrolet n-au anunţat când vor fi livrate primele unităţi Malibu pe piaţa internă. Automarket a testat deja noul Chevrolet Malibu, în cadrul lansării internaţionale de presă din Croaţia, testul nostru vizând versiunea de top.În standard, modelul are ABS, Controlul Tracţiunii, ESC, EBD, BA, Hydraulic Brake Fade Assist sau Drag Torque Control. Suspensiile sunt de tip McPherson pe faţă şi multi-link independente pe spate. Noul Malibu este echipat cu opt airbag-uri, cele frontale fiind cu deschidere în două trepte. Malibu prezintă chiar airbaguri de plafon cu protecţie la răsturnare, acestea fiind disponibile în dotarea standard indiferent de piaţă.
Chevrolet Malibu vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Chevrolet Malibu 2.0 CRDi 160 CP LT |
160 | 5.1 | 9.7 | 25.300 |
VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline |
170 | 4.6 | 8.6 | 25.972 |
OPEL Insignia 2.0 CDTI 160 CP Edition |
160 | 5.7 | 9.5 | 26.965 |
CITROEN C5 2.0 HDi 160 CP Seduction |
160 | 4.9 | 9.1 | 26.596 |
FORD Mondeo 2.0 TDCi 163 CP Titanium |
163 | 5.3 | 8.9 | 27.750 |
MAZDA 6 2.2 CD163 GTA |
163 | 5.3 | 9.2 | 28.590 |
RENAULT Laguna 2.0 dCi 180 HP Dynamique Navi |
180 | 5.5 | 8.5 | 25.000 |
PEUGEOT 508 2.0 HDI 163 CP Active |
163 | 4.9 | 8.6 | 26.483 |
HYUNDAI i40 1.7 CRDi Highway |
136 | 5.1 | 10.3 | 25.238 |
SEAT Exeo 2.0 TDI 170 Sport |
170 | 5.4 | 8.4 | 27.303 |
SKODA Superb 2.0 TDI 170 CP Ambition |
170 | 5.7 | 8.8 | 26.762 |
TOYOTA Avensis 2.2 D-4D DCAT Elegance |
177 | 5.8 | 8.5 | 30.422 |
HONDA Accord 2.2 i-DTEC Elegance |
150 | 5.3 | 9.4 | 27.268 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Chevrolet
http://www.hondatrading.ro/modele/Accord/2-2-Elegance-i-DTEC-MT/34
27.268 euro CU TVA
Mulţumim pentru precizare, am completat.
Despre Malibu pot sa spun ca arata bine, doar ca se confunda prea mult cu Insignia la partea din fata.
La capitolul design,modelul american e pe primul loc,e cel mai frumos model din segment.
Acuma nu au traditie si viitorul va decide daca vor prinde radacini sau nu.
Opel costa pe GM cam un miliard $ pe an si acuma se baga pe piata Chevrolet care daca se dovedeste profitabil atunci nu o sa mai fie nevoie de gaura neagra Opel.
Stiu ca multi or sa sara in sus dar .........