Chevrolet lansează un program de servicii pentru modelele mai vechi de trei ani
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chevrolet a lansat un program de servicii post-vânzare dedicat clienţilor care au automobile mai vechi de trei ani. Scopul acestui program este oferirea unei continuări a serviciilor disponibile în timpul garanţiei la standardele producătorului şi la un preţ atractiv. Spre exemplu, cei de la Chevrolet spun că revizia cea mai ieftină oferită în reţeaua lor de reparatori autorizaţi are un preţ recomandat de 250 Ron cu TVA şi manoperă incluse.
Chevrolet România colaborează în prezent cu 37 de reparatori autorizaţi Chevrolet în principalele oraşe din ţară. Clienţii care apelează la service-urile autorizate Chevrolet vor fi întâmpinaţi de personal de service calificat, care utilizează piese de schimb originale Chevrolet şi care oferă servicii conform standardelor producătorului. Graţie acestor elemente, marca americană încearcă să atragă cât mai mulţi clienţi care au maşini mai vechi de trei ani şi necesită lucrări de întreţinere. Toţi tehnicienii participă la cursuri tehnice organizate de Chevrolet, în vederea aducerii cunoştinţelor acestora la curent cu ultimele tehnologii şi inovaţii ale mărcii.
Cei de la Chevrolet le-au enumerat clienţilor mai multe motive să vină într-un service autorizat, dintre care enumerăm preţurile competitive, procedurile prietenoase cu mediul de eliminare a deşeurilor, utilizarea pieselor de schimb originale, evidenţa la zi a lucrărilor efectuate la un automobil, oferind posibilitatea completării la zi a fişei de service – iar tehnicienii Chevrolet vor putea să le ofere clienţilor sfaturi viitoare privind întreţinerea automobilului. De asemenea, contravaloarea serviciilor este agreată în avans de fiecare dată, iar nicio operaţiune nu se va efectua fără permisiunea clientului.
Via | Chevrolet
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Vânzările de mașini noi din România au crescut cu peste 8% în martie, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. Totodată, Toyota și Skoda sunt pe podium în clasamentul mărcilor. (02.04)
-
Centrul de dezvoltare software înființat de BMW Group și NTT Data, la Cluj Napoca, și-a triplat deja echipa, la doar 9 luni de la înființare. Până la finalul anului, aici vor lucra peste 500 de specialiști IT. (02.04)
-
Constructorul francez de automobile deschide comenzile pentru modelul cu zero emisii Renault 4 E-Tech în România. Acesta este disponibil în două versiuni, iar prețurile încep de la 28.890 de euro cu TVA inclus și fără vreun ecobonus aplicat. (01.04)
Comentarii (0)