Chevrolet a decis să schimbe sloganul său pentru anul 2013, înlocuind "Chevy Runs Deep" cu o nouă campanie, numită "Find New Roads". Noua campanie are rolul de a crea o viziune globală aspura modelelor Chevrolet şi de a asista lansarea celor 20 de modele noi pe care le-au pregătit americanii pentru 2013. Piaţa auto din Statele Unite ale Americii va fi prima care va auzi noul slogan în reclamele Chevrolet, fiind prima piaţă unde Chevrolet va lansa modele noi cu acest slogan.
"Am avut succes cu produse globale precum Cruze şi Sonic/Aveo, aşa că vom continua să dezvoltăm produse globale", a declarat Christi Vazquez, purtător de cuvânt al mărcii în Statele Unite ale Americii. Chevrolet nu este singurul constructor american care abordează o strategie globală, rivalii de la Ford având deja strategia "One Ford", care urmează aceeaşi idee.
Noul slogan al mărcii americane va funcţiona atât ca un slogan de marketing, cât şi ca un motto intern, încercând să sublinieze o atitudine pe care trebuie să o adopte angajaţii mărcii în viitorul apropiat.
Pe lângă pieţele tradiţionale ale mărcii, americanii de la Chevrolet vor să atace mai multe pieţe emergente, în vederea creşterii numărului de unităţi vândute la finele anului curent în raport cu rezultatele din 2012.Via Autoblog
@inexorabil - chiar dk imi plac f mult anumite marci si masini americane ( adevarate embleme ale industriei auto ), dar asta nu inseamna ca tre sa-mi placa Global Mafia , asa k mai bine ar lasa Opel singura ... este de-a dreptul GROTESC sa pui volanul de pe o Corsa/Spark sau alta ganganie din asta pe un Camaro , este penibil sa nu-i faci unui Camaro de 50k euro un volan propriu, muuuult mai de prost gust decat interiorul unui Logan ( sau faptul k n-ai la ala butoanele de la geamuri pe portiere )
Camaro, Corvette......super-masini, desigur. Dar oare pot impartasi aceeasi valoare estetica cu Camaro din anii '60 si cu Corvette C3?
Totusi nu inteleg de ce a trebuit sa nu-i ajute ( sa-i lase sa moara ) pe cei de la Pontiac ( Firebird, GTO... ) care au construit niste exemplare simbolice ( ICON-ice sa fim in < trend > ) si as mai putea exemplifica... am urmarit acum cativa ani un reportaj despre Orasul Masinilor ( Detroit ) fabricile se inchideau, muncitorii intrau in somaj iar directorii se imbogateau... acel Renaissance center este buba...
cand ma gandesc la masini superbe ca Corvette Stingray si multe aletele incep sa urasc GM pt politica lor de la ora actuala, pt ca-si ingroapa o traditie/istorie si mai ales pt ca nu reusesc sa pastreze acea autenticitate facandu-le totusi mai accesibile pt pta din Europa,