Chevrolet globalizeaza numele modelelor sale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
General Motors si-a anuntat de mult timp intentia de a unifica numele brand-urilor sale din toata lumea. Dupa Opel acum si Chevrolet doreste o globalizare a numelui, toate modelele sale urmand a avea aceeasi denumire pe toate pietele lumii.
In prezent Chevrolet vinde modele sub nume diferite: Aveo din America se vinde sub numele de Kalos in Europa si Lova in China. Constructorul american planuieste ca urmatoarea generatie a modelului sa se numeasca Aveo pe toate pietele lumii.
GM planuieste si unificarea strategiei de piata si a sistemelor de retail care vand brand-ul Chevrolet in toata lumea. Atunci cand noul Aveo a fost introdus pe piata din India in 2006, Chevrolet a folosit sloganul "An indian revolution", preluat si adaptat de la campania din Statele Unite "An american revolution".
Pe viitor Chevrolet intentioneaza sa creeze si un mesaj unificat care sa reprezinte brand-ul pe toate pietele lumii.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
General Motors recheamă 461.839 de vehicule diesel din cauza unei probleme la transmisie care poate afecta funcționarea roților, a declarat Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi din SUA (NHTSA). (14.11)
-
Geely, compania mamă pentru Zeekr și Lynk & Co, a pregătit o restructurare în cadrul companiei. Prin urmare, Zeekr este gata să preia controlul asupra celor de la Lynk & Co. (14.11)
-
Ford se vede nevoit să reducă din producția modelelor sale electrice pentru Europa, din cauza cererii scăzute. Constructorul american dă vina pe "deteriorarea rapidă a condițiilor de piață pentru mașinile electrice." (14.11)
- Hyundai se întoarce la butoanele fizice: "Oamenii devin enervați de suprafețele tactile"
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- FOTOSPION: Primele imagini cu noul Renault Clio
- Mazda confirmă viitoarea generație CX-5 și un nou motor Skyactiv-Z
- Noul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de ore
Comentarii (7)