Chevrolet globalizeaza numele modelelor sale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
General Motors si-a anuntat de mult timp intentia de a unifica numele brand-urilor sale din toata lumea. Dupa Opel acum si Chevrolet doreste o globalizare a numelui, toate modelele sale urmand a avea aceeasi denumire pe toate pietele lumii.
In prezent Chevrolet vinde modele sub nume diferite: Aveo din America se vinde sub numele de Kalos in Europa si Lova in China. Constructorul american planuieste ca urmatoarea generatie a modelului sa se numeasca Aveo pe toate pietele lumii.
GM planuieste si unificarea strategiei de piata si a sistemelor de retail care vand brand-ul Chevrolet in toata lumea. Atunci cand noul Aveo a fost introdus pe piata din India in 2006, Chevrolet a folosit sloganul "An indian revolution", preluat si adaptat de la campania din Statele Unite "An american revolution".
Pe viitor Chevrolet intentioneaza sa creeze si un mesaj unificat care sa reprezinte brand-ul pe toate pietele lumii.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (7)