Chevrolet globalizeaza numele modelelor sale
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
General Motors si-a anuntat de mult timp intentia de a unifica numele brand-urilor sale din toata lumea. Dupa Opel acum si Chevrolet doreste o globalizare a numelui, toate modelele sale urmand a avea aceeasi denumire pe toate pietele lumii.
In prezent Chevrolet vinde modele sub nume diferite: Aveo din America se vinde sub numele de Kalos in Europa si Lova in China. Constructorul american planuieste ca urmatoarea generatie a modelului sa se numeasca Aveo pe toate pietele lumii.
GM planuieste si unificarea strategiei de piata si a sistemelor de retail care vand brand-ul Chevrolet in toata lumea. Atunci cand noul Aveo a fost introdus pe piata din India in 2006, Chevrolet a folosit sloganul "An indian revolution", preluat si adaptat de la campania din Statele Unite "An american revolution".
Pe viitor Chevrolet intentioneaza sa creeze si un mesaj unificat care sa reprezinte brand-ul pe toate pietele lumii.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (7)