Esential
5.8 | litri la 100 de km consuma Cruze Eco in afara orasului. |
138 | de cai putere dezvolta motorul Ecotec instalat pe Cruze Eco. |
5.8 | litri la 100 de km consuma Cruze Eco in afara orasului. |
138 | de cai putere dezvolta motorul Ecotec instalat pe Cruze Eco. |
Chevrolet va dezvalui in cadrul Salonului Auto de la New York doua versiuni speciale ale modelului Cruze, destinate din pacate numai pietei din Statele Unite. Sedanul compact adopta doua pachete, diametral opuse ca idee de baza, dar bine orientate catre preferintele publicului larg.
Vorbim asadar de un kit RS cu accente sportive, orientat catre clientii cu un apetit deosebit pentru modificarile estetice si de un kit Eco, pentru cei care tin la consum.
Versiunea ecologica este pusa in miscare de un motor Ecotec pe benzina, de 1.4 litri si 138 de cai putere, capabil sa ofere putere suficienta dar si un consum redus, de numai 5.8 litri in mediul extraurban. Desi este o versiune orientata strict catre obtinerea unei autonomii cat mai mari, Cruze Eco reuseste sa accelereze de la 0 la 100 de km/h in 10 secunde, atunci cand se foloseste o cutie manuala.
Pentru a reduce coeficientul aerodinamic al versiunii, Chevrolet a instalat si un kit aerodinamic, care vine cu modificari subtile dar importante: o fanta care inchide grila frontala la viteze mari si o deschide la viteza mica pentru a permite racirea motorului, un eleron posterior, panouri instalate sub caroserie, o garda la sol coborata si jante de 17 inch din aluminiu, incaltate cu pneuri cu rezistenta scazuta la rulare.
De cealalta parte, fratele sportiv Cruze RS adopta un bodykit menit sa amplifice trasaturile agresive. Acesta include o grila frontala noua, praguri laterale, o insertie in spoilerul spate si jante de 17 inch din aliaj usor. La interior, atentia a fost concentrata asupra afisajului, care primeste eccente cromate si din aluminiu.
Comentarii (0)