Aşa cum e obiceiul în industrie în ultimii ani, plafonul soft top care se îndoaie în trei părţi poate fi deschis şi închis în mers.
mai exact, la viteze de până la 50 de kilometri pe oră. Atunci când este deschis acoperişul, zgomotul la rulare este limitat datorită apendicelor care taie drumul curenţilor de aer în habitaclu şi geamului posterior aşezat strategic.Foarte interesant este faptul că, spre deosebire de alte asemenea versiuni decapotate, noul Corvette Stingray Convertible nu a avut nevoie de modificări structurale care să-i menţină rigiditatea torsională şi nivelul de siguranţă. Motivul: maşina a fost gândită pentru a deveni cabriolet încă din stadiul de proiectare, astfel că singurele schimbări care au fost executate sunt reprezentate - pe lângă schimbarea acoperişului în sine - de mutarea locului de ancorare a centurilor de siguranţă.
Evident, noul Corvette Stingray Convertible nu vine cu modificări la nivel tehnic în comparaţie cu versiunea coupe. Inima modelului rămâne motorul V8 de 6.2 litri care dezvoltă 450 de cai putere şi 610 Nm. Consumul mediu mixt al modelului american este de 13.6 litri/100 km, iar acceleraţia 0-100 km/h are loc în mai puţin de 4 secunde.Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Echipa Automarket se află în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă prezintă live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
S-a dovedit empiric ca o masina sport --- care nu-ti starneste permanent curiozitatea ezoterica, chiar si dupa ce te-ai familiarizat practic cu ea si crezi ca o cunosti pe de rost, care nu-ti creeaza iluzia ca potentialul ei real ramane inoperabil, misterios si imbietor, oricat ai incerca sa-l descoperi, si mai ales ca nu poate fi comparat cu al altor modele si care nu-ti sugereaza in subconstient ca a dori s-o controlezi total si autoritar, fara a-i cere mai intai prietenia, inseamna utopia suprema --- nu denota nici personalitate, nici originalitate, sintetizand: nu este unica! Stiu, ati putea avea impresia ca vorbesc despre o femeie; pai eu numai asa iubesc masinile :)
Exceptand interiorul reconfortant, organizat cu atentie, bun gust si rafinament, arhitectura exterioara strica toata panorama modelului preconizat pentru anul viitor......Astfel, as fi preferat un interior mai slabut (poftim, sa fi fost pastrat cel anterior), dar o carcasa mai reusita, gen LaFerrari, nu o mixtura Camaro-Viper-F12 Berlinetta, pentru ca asa mi se pare prelucrat C7. Sau vreti sa va marturisesc ceva? Fie si asa, cu influente de ici sau de colo, ca de! nu esti tu mai cu mot ca sa te opui "trendului" globo-uniformizant, dar nu-mi veni, frate, cu spate de muscle-car la un super-car, ca te faci de bafta. Chit ca 'transferul" s-a efectuat in curtea proprie. Ridicol, monser.......
OK, liniile sunt mai agresive si relieful mai pregnant decat la C6, dar C7 se plaseaza sub asteptarile mele si gata, nu mai comentez despre el. Il voi considera doar un accident semi-placut.