Chevrolet Camaro se va numi Ke Mai Luo în China
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chevrolet continuă politica sa globală şi caută să îşi extindă influenţa pe piaţa auto din China. Constructorul din Detroit va expune la Salonul Auto de la Shanghai, programat între 21 şi 28 aprilie, modelul Camaro, destinat pieţei din Ţara Marelui Zid.
Deşi se încearcă o globalizare a gamei de modele, Chevrolet a ales să redenumească muscle-car-ul său tradiţional, publicul chinez urmând să-l recunoască după titulatura Ke Mai Luo. Momentan, Chevrolet nu a dat detalii privind inspiraţia numelui.
Chevrolet Camaro sau Ke Mai Luo va fi vândut pe piaţa chineză cu o singură motorizare, un propulsor V6 pe benzină de 3.6 litri şi 315 cai putere. Constructorul american a precizat şi faptul că nu vor exista diferenţe estetice la interior şi exterior.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Cu greu ai putea compara formele geometrice ale oricarui detaliu cu o alta marca. Ah, este si foarte masculina !
:))