Facelift-ul aplicat lui Camaro prezintă o grilă inferioară mai lată şi o grilă superioară mai îngustă, care asigură un coeficient aerodinamic mai bun. Posteriorul modelului american prezintă un set de stopuri orizontale, un nou capac al portbagajului, un difuzor de aer redesenat şi un spoiler cu antenă integrată. Retuşul estetic aplicat lui Camaro este desăvârşit de noua priză de aer integrată pe capotă, menită să ajute la ventliarea hergheliei de sub capotă.
Versiunea cu transmisie manuală a lui Chevrolet Camaro prezintă un V8 de 6.2 litri, care are sistem de distribuţie variabilă şi livreză 432 CP la 5.900 rpm şi 569 Nm la 4.600 rpm. În cazul versiunii Coupe, sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în 5.2 secunde, pe când versiunea decapotabilă necesită 0.2 secunde în plus pentru aceeaşi manevră. Ambele versiuni de caroserie ale lui Chevrolet Camaro sunt oferite în compania unei transmisii automate cu şase trepte, cuplate unei motorizări V8 de 405 CP şi 556 Nm.Via Chevrolet
Noua generatie Mustang e in lucru,deja au aparut poze spion cu noua fata a armasarului.
Una peste alta, eu nu pot concepe un Camaro "rotunjit" si tare mi-e teama ca semnele prevestitoare indica o "sedanizare" ordinara, pro-europeana, in mod treptat, a celui mai expresiv muscle-car al momentului, chiar daca unul dintre elementele sale definitorii (grila) nu va fi substantial afectata. Dar la ce altceva sa te astepti de la geniile pustii aciuate in cea mai bantuita (de morbul prostiei) cladire din lume...
@xxx Asa este....dar pana la urma la un 6.2 platesti in jur de 9000 lei pe an la noi. Asta vine in jur de 2000 de euro. Bani care se duc degeaba la stat dar pt. propietar daca e un om de afaceri cat de cat prosper, notar sau avocat ii face repede. E un salariu de magistrat pe luna pana la urma. Benzina o sa fie problemna ca te usuca...daca meri de cateva ori pe saptamana cate 200 km la fiecare urcare in el o sa dai o avere pe an. Asa ca impozitul e o nimica toata pe langa combustibil. Cu totii stim ca masinile americane cu motor mare (indiferent de an) sunt insetate rau.
ai scris "Cu totii stim ca masinile americane cu motor mare (indiferent de an) sunt insetate rau"
ai mai jos consumurile ... de la sursa ...
http://www.gm.ca/gm/english/vehicles/chevrolet/camaro/compare-options-and-specifications-01#ui-accordion-header
mie nu mi se par a fi chiar asa de insetate ... ia pune 3 motoare de 2000 cmc la treaba si vei vedea cit vor consuma ! in mod sigur mai mult decit asta de 6.200 cmc ... !!! vorbim de consumul motorului, nu de ce ai fi putut face cu motorul asta ... e un "american muscle car" totusi ...
de vrei, iti pot spune din proprie experienta cum e ( poti vedea comentariul meu la http://www.automarket.ro/stiri/fabrica-saab-a-fost-redeschisa-de-noul-proprietar-al-marcii-52456.html ) ca sa nu repet ... iar @alpine77 o poate face si mai bine intr-o foarte buna cunostinta de cauza !!!
o mica specificare: consumurile sint stabilite de maniera diferita decit in europa ... diferenta dintre consumurile astea si ce poti obtine tu e mult mai mica decit in europa ...
drumuri bune tuturor !