Salonul Auto de la Frankfurt 2013

Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş

Publicat Miercuri, 21.08.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 6
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 1
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet Camaro facelift vine la Frankfurt cu MyLink şi cu un retuş - Poza 2
Chevrolet a anunţat că-l va aduce pe Camaro facelift la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul va primi sistemul MyLink alături de mici retuşuri estetice.

Esential 5.2 secunde îi sunt necesare lui Chevrolet Camaro Coupe pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.
Chevrolet Camaro vine la Salonul Auto de la Frankfurt cu un facelift şi o actualizare tehnologică. Cele două versiuni de caroserie ale modelului american au primit un design optimizat, care prezintă o priză de aer integrată în capotă, o nouă grilă faţă şi stopuri orizontale. Pe partea de tehnologie, Camaro se mândreşte cu noul sistem de infotainment al Chevrolet, MyLink, cu al său ecran tactil cu diagonala de şapte inch. Pe piaţa din România, Chevrolet Camaro Coupe va pornire de la 41.157 euro cu TVA inclus, în timp ce versiunea cabriolet va porni de la 46.157 euro cu TVAinclus.

Facelift-ul aplicat lui Camaro prezintă o grilă inferioară mai lată şi o grilă superioară mai îngustă, care asigură un coeficient aerodinamic mai bun. Posteriorul modelului american prezintă un set de stopuri orizontale, un nou capac al portbagajului, un difuzor de aer redesenat şi un spoiler cu antenă integrată. Retuşul estetic aplicat lui Camaro este desăvârşit de noua priză de aer integrată pe capotă, menită să ajute la ventliarea hergheliei de sub capotă.

Urmareste Automarket
Versiunea cu transmisie manuală a lui Chevrolet Camaro prezintă un V8 de 6.2 litri, care are sistem de distribuţie variabilă şi livreză 432 CP la 5.900 rpm şi 569 Nm la 4.600 rpm.
În cazul versiunii Coupe, sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în 5.2 secunde, pe când versiunea decapotabilă necesită 0.2 secunde în plus pentru aceeaşi manevră. Ambele versiuni de caroserie ale lui Chevrolet Camaro sunt oferite în compania unei transmisii automate cu şase trepte, cuplate unei motorizări V8 de 405 CP şi 556 Nm.

Via Chevrolet


Comentarii (6)

  • NeaNelu
    Arata bine facelift-ul,mai putin stopurile.
    Noua generatie Mustang e in lucru,deja au aparut poze spion cu noua fata a armasarului.
    7 4
  • inexorabil
    Nu era nevoie de niciun fel de "retusuri estetice" la exterior, ci de inlocuirea acelui volan neinspirat, atat.
    Una peste alta, eu nu pot concepe un Camaro "rotunjit" si tare mi-e teama ca semnele prevestitoare indica o "sedanizare" ordinara, pro-europeana, in mod treptat, a celui mai expresiv muscle-car al momentului, chiar daca unul dintre elementele sale definitorii (grila) nu va fi substantial afectata. Dar la ce altceva sa te astepti de la geniile pustii aciuate in cea mai bantuita (de morbul prostiei) cladire din lume...
    5 14
  • Masina frumoasa Ia exterior, ieftina la interior, motor interesant, sasiu tipic American, adica bun la drum intins, sub mediocru la manevrabilitate.
    12 7
  • Nu este o masina pentru Europa, iar in Romania cumperi numai daca esti superfan si super bogat, la ce taxe vei plati pentru un motor de 6,2l
    9 0
  • Adrian
    @Alpine77 Bine spus...
    @xxx Asa este....dar pana la urma la un 6.2 platesti in jur de 9000 lei pe an la noi. Asta vine in jur de 2000 de euro. Bani care se duc degeaba la stat dar pt. propietar daca e un om de afaceri cat de cat prosper, notar sau avocat ii face repede. E un salariu de magistrat pe luna pana la urma. Benzina o sa fie problemna ca te usuca...daca meri de cateva ori pe saptamana cate 200 km la fiecare urcare in el o sa dai o avere pe an. Asa ca impozitul e o nimica toata pe langa combustibil. Cu totii stim ca masinile americane cu motor mare (indiferent de an) sunt insetate rau.
    4 4
  • @adrian ...
    ai scris "Cu totii stim ca masinile americane cu motor mare (indiferent de an) sunt insetate rau"

    ai mai jos consumurile ... de la sursa ...

    http://www.gm.ca/gm/english/vehicles/chevrolet/camaro/compare-options-and-specifications-01#ui-accordion-header


    mie nu mi se par a fi chiar asa de insetate ... ia pune 3 motoare de 2000 cmc la treaba si vei vedea cit vor consuma ! in mod sigur mai mult decit asta de 6.200 cmc ... !!! vorbim de consumul motorului, nu de ce ai fi putut face cu motorul asta ... e un "american muscle car" totusi ...

    de vrei, iti pot spune din proprie experienta cum e ( poti vedea comentariul meu la http://www.automarket.ro/stiri/fabrica-saab-a-fost-redeschisa-de-noul-proprietar-al-marcii-52456.html ) ca sa nu repet ... iar @alpine77 o poate face si mai bine intr-o foarte buna cunostinta de cauza !!!

    o mica specificare: consumurile sint stabilite de maniera diferita decit in europa ... diferenta dintre consumurile astea si ce poti obtine tu e mult mai mica decit in europa ...

    drumuri bune tuturor !
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru