Salonul Auto de la New York a fost martorul unei premiere importante în gama Chevrolet. Este vorba despre Camaro, muscle-car-ul celebru, care de anul trecut se vinde oficial şi pe piaţa din Europa.
Se pare că generaţia actuală a ajuns la jumătatea carierei, motiv pentru care GM a decis că este nevoie de o împrospătare a look-ului general. Modificările estetice nu sunt majore, însă au rolul de a apropia mai mult Camaro de noul Corvette Stingrey, vârful de gamă Chevrolet.
Un aspect frontal cuminţit
Aşa se face că aspectul frontal a primit blocuri optice noi, mai subţiri. Linia îngustată este preluată şi de grila frontală, iar spoilerul faţă a fost şi el remodelat. Capota a primit şi ea linii noi, completate de o aerisire.
Posteriorul se aliniază look-ului frontal cu stopuri ce nu mai sunt separate ca în cazul versiunii europene. Nu puteau lipsi LED-urile pentru o vizibilitate îmbunătăţită. Chevrolet a redesenat şi portbagajul, care a primit acum o a treia lampă stop şi chiar un eleron discret, integrat perfect. Lista este încheiată de un deflector posterior nou, care a crescut în dimensiuni şi ajunge acum până la nivelul plăcuţei de înmatriculare.Camaro Z/28, versiune dedicată doar circuitului
Odată cu faceliftul lui Camaro, Chevrolet a introdus în scenă şi o versiune dedicată exclusiv circuitului, dezvoltată pe baza muscle-car-ului american. S-a mers pe ideea folosirii unei denumiri legendare, Z/28.Dincolo de bosajele mai largi, de pragurile laterale, spoilere noi, jantele de 19 inch şi pneurile Pirelli PZero Trofeo R se ascunde un motor V8 LS7 de 7 litri, care dezvoltă 500 de cai putere şi 637 de Nm, conectat la o transmisie automată cu şase trepte.
Cu o masă mai mică cu 136 de kilograme decât cea a lui ZL1, noul Z/28 promite un timp mai bun cu trei secunde pe un circuit de test al americanilor.
Pentru a putea ţine în frâu performanţa celor 500 de cai, Chevrolet a instalat frâne Brembo, din carbon ceramic, un diferenţial cu alunecare limitată şi suspensie orientată către rularea pe circuit.Noul Camaro Z/28 este aşteptat pe piaţa americană cel mai devreme în primăvara lui 2014, însă până atunci publicul se va putea bucura de serviciile lui Camaro facelift începând cu acest an.
Imi place si spatele,dar parca totusi,imi placeau mai mult lampile vechi.
Oricum,ramane in continuare,una dintre cele mai frumoase masini sport create vreodata.
oare ce parere are Clarkson acum despre americane.....care in ultimii 7 ani sau ridicat enorm de mult
Modelul e frumos, si e foarte ok si ca banii...practic pentru 15.000 de euro sari de la o cotineata euroapena de hot hatch la o masina sport adevarata.
@Mafia, mersi pentru materialul sugerat mai devreme! Dar, hm, straniu, "dispari" cam des de pe post in ultima vreme.......Vernut'sia ka tsenzure, tavarisci?
este o greseala in aceasta fraza : Stingray , nu stingrey
Nu pot sa cred ca inca mai folosesc ecranul ala total dintr-o alta epoca. Ok , sa fim traditionalisti si calsici dar sa fim si la nivelul competitorilor. UNDE E NAVIGATIAAAA?
masina....enorma si cam atat. Un muscle car modern si cam atat. Oricand prefer originalele anilor '70 -'80. Nu exista o influenta externa singurul scop fiind sa satisfaca gusturile americanului get beget si nu (si) ale unui european. Asa e cand vrei sa impusti doi iepuri dintr-un foc...