Chevrolet Camaro costă 44.900 euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După o absenţă de zece ani, Chevrolet Camaro este oferit din nou pe piaţa din Europa. Modelul a debutat şi în România, atât versiunea Coupe, cât şi versiunea Cabrio fiind oferite clienţilor din ţara noastră. Preţul de pornire al lui Chevrolet Camaro Coupe este de 44.900 euro cu TVA inclus, în timp ce versiunea decapotabilă a acestuia are un preţ de pornire de 49.900 euro cu TVA inclus. În cazul în care vă atrage pachetul Transformers Special Edition sau Pachetul Aniversar 45 de ani, trebuie să mai achitaţi încă 2.000 de euro în plus faţă de preţul de listă.
Cei de la Chevrolet vor comercializa doar versiunea V8 a lui Camaro pe piaţa din Europa, aşa că nu va exista niciun client de Camaro care să guste experienta musclecar cu linguriţa. Aşadar, Camaro cu transmisie manuală cu şase trepte este oferit în standard în compania unui motor V8 LS3 de 6.2 litri, care dezvoltă 432 CP şi 569 Nm. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 5.2 secunde de versiunea Coupe, în timp ce versiunea Cabrio are nevoie de 0.2 secunde în plus.
Versiunea cu transmisie automată a lui Camaro este oferită doar în compania unui motor V8 L99, tot de 6.2 litri, care dezvoltă 405 CP şi 556 Nm. Această versiune de motorizare are nevoie de 0.2 secunde în plus pentru a atinge 100 km/h faţă de versiunea cu transmisie manuală şi motor LS3.Primul Chevrolet Camaro din România este expus la showroom-ul dealerului Rădăcini din Bulevardul Timişoara nr. 18, Bucureşti. Pentru moment, Chevrolet Camaro este distribuit doar de cei de la Rădăcini, deci poate fi comandat doar din showroom-urile Rădăcini Motors - Chevrolet.
CLICK AICI pentru a citi testul Automarket.ro cu versiunea decapotabilă a lui Chevrolet Camaro.
Via | Chevrolet
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Holand Automotive Group este noul partener oficial Ferrari la București, începând cu luna ianuarie 2025. Forza Rossa și-a vândut toate activitățile comerciale după 18 ani de activitate. (21.01)
-
Potrivit celor mai noi date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, producția de mașini din țara noastră a atins un nou record în 2024. Anul trecut au fost produse peste 560.000 de mașini în România. (17.01)
-
Noua Dacia Bigster poate fi comandată în România. Disponibil în patru niveluri de echipare, noul SUV de segment C pornește de la 23.000 de euro, cu TVA inclus. (09.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Merita toti banii!.
Unul e determinat de faptul ca in SUA nu exista TVA (24% nu e chiar de neglijat) iar altul e discountul de volum (suntem cu totii intr-o economie de piata) si una e sa vinzi sute de mii/milioane si alta e sa vinzi in Europa mii sau zeci de mii.
Si ar mai fi motive multe...
si cum se exporta produsul deja discutam de alte treburi si in final se obtine pretul fara taxa, plus transport, plus multe batai de cap.
dar da, e o aberatie aceasta situatie de pret.
si nu sunt singurii producatori auto care fac asta.
Din cate stiu intre NAFTA si UE sunt inca in vigoare impozite de 10%. Alt cost adaugat produsului.
Oricum romani dau jumate din banii de benzina la guvern asa ca de ce nu ar da si jumate din costul unei masini.
Noul Camaro este o masina de exceptie dar ....... prefer sa dau salariu pe 6 luni pe ea nu cat o casa.
http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=Camaro&_sacat=6001&_dmpt=US_Cars_Trucks&_odkw=&_osacat=6001&bkBtn=&_trksid=p4506.m270.l1313
Masina arata excelent pt noi europenii care nu suntem prea obisnuiti sa vedem asemenea linii zilnic.
Oricum le-a dat peste nas la modelele sportive de lux cu pretul asta, ceea ce nu-mi displace deloc.