Chevrolet Camaro costă 44.900 euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După o absenţă de zece ani, Chevrolet Camaro este oferit din nou pe piaţa din Europa. Modelul a debutat şi în România, atât versiunea Coupe, cât şi versiunea Cabrio fiind oferite clienţilor din ţara noastră. Preţul de pornire al lui Chevrolet Camaro Coupe este de 44.900 euro cu TVA inclus, în timp ce versiunea decapotabilă a acestuia are un preţ de pornire de 49.900 euro cu TVA inclus. În cazul în care vă atrage pachetul Transformers Special Edition sau Pachetul Aniversar 45 de ani, trebuie să mai achitaţi încă 2.000 de euro în plus faţă de preţul de listă.
Cei de la Chevrolet vor comercializa doar versiunea V8 a lui Camaro pe piaţa din Europa, aşa că nu va exista niciun client de Camaro care să guste experienta musclecar cu linguriţa. Aşadar, Camaro cu transmisie manuală cu şase trepte este oferit în standard în compania unui motor V8 LS3 de 6.2 litri, care dezvoltă 432 CP şi 569 Nm. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 5.2 secunde de versiunea Coupe, în timp ce versiunea Cabrio are nevoie de 0.2 secunde în plus.
Versiunea cu transmisie automată a lui Camaro este oferită doar în compania unui motor V8 L99, tot de 6.2 litri, care dezvoltă 405 CP şi 556 Nm. Această versiune de motorizare are nevoie de 0.2 secunde în plus pentru a atinge 100 km/h faţă de versiunea cu transmisie manuală şi motor LS3.Primul Chevrolet Camaro din România este expus la showroom-ul dealerului Rădăcini din Bulevardul Timişoara nr. 18, Bucureşti. Pentru moment, Chevrolet Camaro este distribuit doar de cei de la Rădăcini, deci poate fi comandat doar din showroom-urile Rădăcini Motors - Chevrolet.
CLICK AICI pentru a citi testul Automarket.ro cu versiunea decapotabilă a lui Chevrolet Camaro.
Via | Chevrolet
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi au crescut cu peste 1% în luna octombrie. Totodată, a fost înregistrată și o creștere de 4% în ultimele 10 luni. (04.11)
-
Volvo a anunțat oficial prețurile noului XC90 pe piața din România. SUV-ul de lux al suedezilor pleacă de la 89.500 euro în țara noastră. (01.11)
-
Ford Otosan a anunțat oficial înființarea noii linii de asamblare a bateriilor pentru mașini electrice la uzina de la Craiova. Noile baterii produse în România vor ajunge la 3 modele electrice noi, asamblate la rândul lor în țara noastră. (30.10)
Merita toti banii!.
Unul e determinat de faptul ca in SUA nu exista TVA (24% nu e chiar de neglijat) iar altul e discountul de volum (suntem cu totii intr-o economie de piata) si una e sa vinzi sute de mii/milioane si alta e sa vinzi in Europa mii sau zeci de mii.
Si ar mai fi motive multe...
si cum se exporta produsul deja discutam de alte treburi si in final se obtine pretul fara taxa, plus transport, plus multe batai de cap.
dar da, e o aberatie aceasta situatie de pret.
si nu sunt singurii producatori auto care fac asta.
Din cate stiu intre NAFTA si UE sunt inca in vigoare impozite de 10%. Alt cost adaugat produsului.
Oricum romani dau jumate din banii de benzina la guvern asa ca de ce nu ar da si jumate din costul unei masini.
Noul Camaro este o masina de exceptie dar ....... prefer sa dau salariu pe 6 luni pe ea nu cat o casa.
http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=Camaro&_sacat=6001&_dmpt=US_Cars_Trucks&_odkw=&_osacat=6001&bkBtn=&_trksid=p4506.m270.l1313
Masina arata excelent pt noi europenii care nu suntem prea obisnuiti sa vedem asemenea linii zilnic.
Oricum le-a dat peste nas la modelele sportive de lux cu pretul asta, ceea ce nu-mi displace deloc.