Esential
1361 | de unităţi a vândut Chevrolet în România, în perioada ianuarie-mai 2010. |
Deşi anul acesta a debutat prost pentru sectorul auto românesc, care a înregistrat în primele cinci luni o scădere de 48.99%, comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2009, Chevrolet a reuşit să îşi mărească cota de piaţă autohtonă. Divizia europeană a constructorului american a reuşit să vândă în România în perioada ianuarie-mai un total de 1361 de unităţi, ceea ce se traduce într-o cotă de piaţă de 5.16%.
Trendul ascendent s-a oglindit şi pe piaţa mondială, unde Chevrolet a reuşit să se claseze pe locul patru în topul celor mai vândute branduri auto în primele cinci luni ale lui 2010. Americanii au reuşit să vândă 961.000 de exemplare şi să îşi asigure astfel o felie de 5.38% din piaţa auto mondială.
În America Latină, Chevrolet rămâne marca numarul 1 cu o cotă de piaţă de 15.25% în primul sfert al anului. Aceleaşi rezultate pozitive se înregistrează şi în Asia, unde Chevrolet bifează o creştere de 142%. În America de Nord, Chevrolet a vândut peste 400,000 vehicule, cu o creştere de 32% faţă de primul sfert al lui 2009.
via | Chevrolet
Comentarii (3)