În timp ce toată Europa era cu ochii ațintiți către Salonul Auto de la Frankfurt și noutățile lansate acolo, Chevrolet a prezentat publicului american o nouă generație a SUV-ului full-size numit Tahoe, precum și varianta sa mai lungă Suburban și varianta premium GMC Yukon.
Lăsând la o parte dimensiunile specifice pentru piața nord-americană, noua generație de SUV-uri Chevrolet mizeză tot pe propulsoare V8 de cilindree mare. Astfel, viitorii clienți vor putea alege între un V8 de 5.3 litri ce dezvoltă 355 CP sau un V8 de 6.2 litri de 420 CP, rezervat însă doar pentru varianta premium vândută sub marca GMC. Motoarele au injecție directă de carburant și sistem de dezactivare a cilindrilor și sunt asociate cu transmisii automate Hydra-Matic 6L80 cu șase trepte.
Tahoe este un model important în gama americană a constructorului Chevrolet. Se află la a 12-a generație, iar anul trecut, Chevrolet a vândut 117.000 unități ale modelului cu acest nume.
Via Chevrolet
Bravo,GM!
In mai putin de o luna vom vedea si ''varul'' lor premium Escalade.
La interior e clar o evolutie mare,chiar nu am vazut un interior de suv european(exceptand segmentul premium) care sa arate mai bine.
Binenteles ramane sub GL in materie de calitate,materiale insa incet incet fac si americanii interioare frumoase......
Ex. noul Corvette....
macar o poza si gata, extaz total si vise de macho man! pe hartie!
americanii mai mult, foarte mult pana sa ajunga la finetea designului si la nivelul scolii europene.
Sa inteleg ca pt tine nu e buna o masina mare,foarte spatioasa?
Ca Romania ''nu are sosele'' si locuri de parcare nu inseamna ca acele suv-uri nu sunt bune.Nu uita ca Romania e o tara primitiva,cu mentalitati primitive.
Referitor la aceste modele:
- interiorul imi place
- exterior nu
Cum nu am condus masini mai puternice de 135CP pt 1,7t nu pot sa-mi dau cu parerea
Chiar impotriva faptului ca benzina este in jur de $4 gallonul sunt destui care cumpara masini mari.
Personal am condus multi ani GM cu motor de 5.7 litri si se misca foarte frumos dar pe atunci era benzina $1 gallonul.
Am renuntat si trecut la ceva mai mic si european si pe motorina, Mercedes Cobra si a devenit o obsesie.
Dar curand am simtit nevoia de putere de tractiune si cum mi-am promis ca nu mai ma ating de benzinare singura optiune a ramas Dodge Ram cu motor Cummins.
Si mi-a revenit zambetul pe fatza iarasi.
5.9 litri cu un cuplu bestial.
Si spatiul din interior te face sa te simti altfel.
Pana nu conduci ceva mare nu poti judeca corect.
Si consumul este foarte bun.
Pacat ca GM nu au ceva serios pe motorina.
@American Power, n-are rost sa-i explici acelui user obtuz cum vine treaba cu "imensitatile" americane. Daca nu-i in stare sa observe un truism precum acela ca masinile prezentate in articol sunt proiectate pentru un numar maxim de 7 locuri, basca spatiu excedentar pentru bagaje, atunci ce sa mai discuti cu dansul? Psihologia relatiei om-spatiu? Poate n-a urcat in niste modele precum Saab 9-3 sau Volvo V40, in care sa stea cu genunchii la gura la cat de stramte si disconfortante sunt. In rest, ai dreptate: in Romania nu mai exista un popor, ci o populatie...
Asa e lumea facuta.
nu uitati ca-s proiectate pt america de nord ...
nu incercati sa le extrapolati la europa; daca nu ati condus in america asa ceva va va fi greu ...
pt mine ar fi interesant sa le conduc pe rutele sinuoase si desfundate din satele romaniei cit si pe sosele ... sa le vad cum "respira" si cum isi fac treaba fara sa "asude" cum o fac anumite motorase de pe-acolo.
problema care o vad la ele e ca, de multe ori, proprietarii devin obraznici si incorecti in trafic si nu mai respecta restul participantilor; ei stiu ca-s "mari" si se baga peste tot cu sau fara semnalizare ori sa cedeze prioritatea celor carora le apartine ...
ca paranteza imi aduc aminte de prima mea iesire cu un amic cu al meu intrepid si la un moment dat a trebuit sa intru pe-o autostrada (si eu inca nu eram obisnuit cu autostrazile nord-americane) si amicul imi zice : "baga-te ! nu-ti fie frica ! esti mare ! o sa-ti faca loc !" eu la ora aceea eram cu o experienta de condus aproape de zero ...
intr-un comentariu anterior, la o alta tema, spuneam ca am vazut la lucru "bestiile" astea ... va spuneam ca ar fi fain sa le auziti cum "urla" V8-urile cind au dupa ele agatate rulote sau remorci de pina in 4.7 tone !!! si cind esti in spatele lor pe sosea nu prea esti incomodat, pt. ca-s capabile sa "fuga" cu marfa si sa treaca de 120 km/h ... ori sa urci pante de 6-15% inclinatie si lungi de 5-7-15 km sau mai mult !!!
ei bine pt asa ceva-s facute nu pt. plimbatul in oras ...
dar sint familii care-s numeroase si au si bani destui si cumpara asa ceva in loc sa se orienteze spre micorbuse (minivan-uri) care ofera un consum de carburant mult mai bun. ei au si alte criterii in vedere cind iau decizia sa cumpere asa ceva ...
am citit stirea asta si in canada, unde modelele prezentate mai sus vor fi vindute la preturi de la 54.000 - 74.000 $can ... !!! nu-i o bagatela !
si nu uitati nici un alt aspect : profitabilitatea !!! marja de profit la o masina dintr-asta e "astronomica" raportat la modelele mai "cuminti si normale" ... cititsem in urma cu ceva vreme cum chrysler incasa pt un motor V8 de 5.7 Lhemi de pe un 300C cu 5.000 $ mai mult decit la un model cu motor de baza de un V6 de 3.5L, asta fara a pune in socoteala si un supliment pt transmisie, si alte optionale disponibile doar pe varianta cu motor V8 !!!!
drumuri bune s-aveti !