Chevrolet a lansat o nouă generație a SUV-urilor Tahoe și Suburban

de Dragoș Băltățeanu
Duminica, 15.09.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În timp ce în Europa, Salonul Auto de la Frankfurt atrăgea toată atenția, Chevrolet a lansat o nouă generație a modelului Tahoe/Suburban pentru piața americană.

În timp ce toată Europa era cu ochii ațintiți către Salonul Auto de la Frankfurt și noutățile lansate acolo, Chevrolet a prezentat publicului american o nouă generație a SUV-ului full-size numit Tahoe, precum și varianta sa mai lungă Suburban și varianta premium GMC Yukon.

Lăsând la o parte dimensiunile specifice pentru piața nord-americană, noua generație de SUV-uri Chevrolet mizeză tot pe propulsoare V8 de cilindree mare. Astfel, viitorii clienți vor putea alege între un V8 de 5.3 litri ce dezvoltă 355 CP sau un V8 de 6.2 litri de 420 CP, rezervat însă doar pentru varianta premium vândută sub marca GMC. Motoarele au injecție directă de carburant și sistem de dezactivare a cilindrilor și sunt asociate cu transmisii automate Hydra-Matic 6L80 cu șase trepte. 

Tahoe este un model important în gama americană a constructorului Chevrolet. Se află la a 12-a generație, iar anul trecut, Chevrolet a vândut 117.000 unități ale modelului cu acest nume. 

Via Chevrolet

Comentarii (23)

  • Asta masina, tatae...
    23 22
  • American Power
    Design masiv si impunator.Sunt extrem de bine proportionate,ceea ce nu prea vezi la suv-urile europene si asiatice.Interioarele sunt bestiale,desi Tahoe nu este un suv premium.
    Bravo,GM!
    In mai putin de o luna vom vedea si ''varul'' lor premium Escalade.
    20 2
  • Design plicticos...
    6 31
  • Pentru asa ceva m-as muta in state... :) Si pt strazile alea laaateee...
    30 16
  • Nimic nou !
    O porcarie in stil american.
    21 24
  • in sfarsit si-au dat sema ca interioarele alea vechi erau muuuuuuklt sub cele europene ...dar au bagat la bibilica iar acum uite ca le-au iesit masini super...cel putin interiorul de la noul cadilac cts e peste orice concurenta
    15 3
  • razvanis
    Infantil !
    5 22
  • Cand vad Matizurile alea cu sigla Chevi pe bot....sigur de intoarce Louis Chev in mormant.Acestea sunt Chevroleturile reale, adevarate, originale, pure si Maaaaaaaaaaaaaaaaaaari.In 2002 am vazut un Expedition in oras...era mai mare ca un TV-u..
    16 4
  • inexorabil
    Ce mesteci acolo, măi Lorinczi? Eşti capabil să trânteşti mai mult de o propoziţie (şi aia să nu fie eliptică) ? Bine că Dacia ta este feerică nevoie mare. Nu cer nimănui să manifeste patos pro-american, ca mine sau ca @Andi, dar, dacă tot le place unora să arunce la spartul târgului cu calificative "negre", ar fi recomandabil ca acestea să fie precedate şi susţinute de obişnuitele formule cuviincioase precum "eu cred că" sau "după părerea mea". Însă, de obicei, americanofobii preferă să impună cu forcepsul masei largi de utilizatori dispreţul lor vânăt apelând direct la verdicte categorice, absolute, adică, în traducere deductibilă: "Maşinile americane sunt de cacao, vă asigurăm noi, credeţi-ne, ştim noi morţi-copţi". Eu mă bucur că "triada" de peste Ocean încă sinchiseşte să menţină în vigoare gena autentică de V8, la pachet cu cilindreea generoasă şi transmisia automată, cele trei particularităţi care constituie cartea de vizită a automobilismului yankeu şi amprenta lui istorică inconfundabilă...În concluzie inexorabilă, dragul meu @Andi, "pentru aşa ceva" chiar se cuvine să-ţi iei tălpăşiţa spre SUA...N-ai tulit-o încă?!
    15 5
  • Muller
    Imi plac acesti monstri din otel,design curat,fara o mie de muchii si brizbizuri cum vezi la modelele asiatice.
    La interior e clar o evolutie mare,chiar nu am vazut un interior de suv european(exceptand segmentul premium) care sa arate mai bine.
    15 6
  • Na interior......
    Binenteles ramane sub GL in materie de calitate,materiale insa incet incet fac si americanii interioare frumoase......
    Ex. noul Corvette....
    11 5
  • Astfel de masini "traiesc" in lumea lor. Este una din reprezentantele industriei auto americane. Nu mi-as lua asa ceva vreodata si inainte de toate astfel de masini trebuie intelese, asta daca unii care zic ca se pricep la masini si au cultura auto le pot intelege. Altfel...
    9 7
  • Ma bucura faptul ca nu mai seamana cu Escalade, imparteau aceeasi platforma. Orikum chiar mi-as lua unul DASTA, adica cand intra cocalarii cu BMW peste mine pe contrasens, eu sa nu patesc nimik.
    13 3
  • facelift
    Ce ziceti daca modelele acestea aveau un motor diesel?! Mai criticati?
    10 2
  • inexorabil
    Salut, băieţi! Uite că poziţiile voastre rezonabile (bravo şi ţie, @American power!) în privinţa lui Chevy le-au copleşit pe cele două-trei ciufute din startul topicului...@facelift, întrebarea ta s-a născut dintr-un spirit ager, inaccesibil orişicui. @LUCCI, toţi corifeii epocii de aur GM se răsucesc în mormânt, nu numai Louis Chevrolet. Crezi că David Buick se simte mai bine? :) @tzenu, GM a excelat întotdeauna la arhitectură, în egală pricepere interior-exterior (mi se pare că le dădea clasă "europenelor" şi "japonezelor" până în anii '90), dar a venit acea perioadă "crepusculară", inexplicabilă, datată cam între 1993 şi 2005, în care aproape toate maşinile GM din US au devenit nişte ştifturi din plastic masiv şi ordinar, inclusiv exterioarele fiind slăbuţe, prilej pentru "europene" de a înregistra un puternic salt calitativ (ei, nu vă inflamaţi, că nu mă refer la toate :D). Acum însă s-a echilibrat balanţa...V-aţi uitat la bordul noului Corvette sau al lui Sierra 2014? Teribile, monşer. Văd că şi "coreenele", în special Hyundai, sunt în ascensiune cu limbajul artistic. Aştept o replică mai viguroasă a "jnapilor" (parcă @Lache îi alintă aşa), că ne vom sătura de atâta fiabilitate şi doar asta din partea lor...
    9 7
  • coltul fanilor americane
    trebuie sa compensati cu ceva, nu?

    macar o poza si gata, extaz total si vise de macho man! pe hartie!

    americanii mai mult, foarte mult pana sa ajunga la finetea designului si la nivelul scolii europene.
    7 12
  • Daniel
    Muuult .... prost gust american. Dupa psihologia adleriana, omul ce se simte mic, incearca in diverse moduri o supra-compensare, astfel incat. sa fie perceput drept mare. Masina este o modalitate de identificare cu ceva mare, impunator, solid. Doar ca uneori psihicul scapa boii in porumb, iar marketingul da idei de milioane producatorilor de vehicule. La mai mare baietzi !!
    7 11
  • American Power
    @Daniel

    Sa inteleg ca pt tine nu e buna o masina mare,foarte spatioasa?
    Ca Romania ''nu are sosele'' si locuri de parcare nu inseamna ca acele suv-uri nu sunt bune.Nu uita ca Romania e o tara primitiva,cu mentalitati primitive.
    12 3
  • Toti in SUA fac astfel de masini, sunt facute pentru/in spiritul lor, de aceea ma feresc sa fac comentarii multe.
    Referitor la aceste modele:
    - interiorul imi place
    - exterior nu
    Cum nu am condus masini mai puternice de 135CP pt 1,7t nu pot sa-mi dau cu parerea
    5 0
  • AndreiRN
    Povestea se continua.
    Chiar impotriva faptului ca benzina este in jur de $4 gallonul sunt destui care cumpara masini mari.
    Personal am condus multi ani GM cu motor de 5.7 litri si se misca foarte frumos dar pe atunci era benzina $1 gallonul.
    Am renuntat si trecut la ceva mai mic si european si pe motorina, Mercedes Cobra si a devenit o obsesie.
    Dar curand am simtit nevoia de putere de tractiune si cum mi-am promis ca nu mai ma ating de benzinare singura optiune a ramas Dodge Ram cu motor Cummins.
    Si mi-a revenit zambetul pe fatza iarasi.
    5.9 litri cu un cuplu bestial.
    Si spatiul din interior te face sa te simti altfel.
    Pana nu conduci ceva mare nu poti judeca corect.
    Si consumul este foarte bun.
    Pacat ca GM nu au ceva serios pe motorina.
    10 1
  • inexorabil
    Ei, Andrei, dragule, ai putea sa inseri numai texte precum cel de mai sus??? Chiar m-a uns pe inima...Dar, cand incepi cu nastrusniciile axate pe "chinezarii" sau functii fictive la NASA sau Tesla, ma apuca pandaliile :) Eu am invatat sa receptez oamenii asa cum sunt, plamaditi cu lumini si umbre, si, la randul meu, tot asa pretind sa fiu vazut. Insa intre AndreiRN pe care il apreciez sincer si ChinandreiRN care pedaleaza in gol pe acelasi cliseu zdrentuit se casca un abis greu de inteles...Poate acesta o fi farmecul tau ezoteric si oi fi eu malitios sa nu-l accept in mod brut, mai stii?

    @American Power, n-are rost sa-i explici acelui user obtuz cum vine treaba cu "imensitatile" americane. Daca nu-i in stare sa observe un truism precum acela ca masinile prezentate in articol sunt proiectate pentru un numar maxim de 7 locuri, basca spatiu excedentar pentru bagaje, atunci ce sa mai discuti cu dansul? Psihologia relatiei om-spatiu? Poate n-a urcat in niste modele precum Saab 9-3 sau Volvo V40, in care sa stea cu genunchii la gura la cat de stramte si disconfortante sunt. In rest, ai dreptate: in Romania nu mai exista un popor, ci o populatie...
    10 1
  • AndreiRN
    Realitatea unora este pt alti aberati imposibile pt alti.
    Asa e lumea facuta.
    2 0
  • astea-s masini cu care poti merge din mexic pina pe cercul polar de nord si nu ai nevoie de motel/hotel ci de bani de carburant si haleala ... !!!!! robuste si utile pt tot soiul de utilizari ...

    nu uitati ca-s proiectate pt america de nord ...
    nu incercati sa le extrapolati la europa; daca nu ati condus in america asa ceva va va fi greu ...

    pt mine ar fi interesant sa le conduc pe rutele sinuoase si desfundate din satele romaniei cit si pe sosele ... sa le vad cum "respira" si cum isi fac treaba fara sa "asude" cum o fac anumite motorase de pe-acolo.

    problema care o vad la ele e ca, de multe ori, proprietarii devin obraznici si incorecti in trafic si nu mai respecta restul participantilor; ei stiu ca-s "mari" si se baga peste tot cu sau fara semnalizare ori sa cedeze prioritatea celor carora le apartine ...
    ca paranteza imi aduc aminte de prima mea iesire cu un amic cu al meu intrepid si la un moment dat a trebuit sa intru pe-o autostrada (si eu inca nu eram obisnuit cu autostrazile nord-americane) si amicul imi zice : "baga-te ! nu-ti fie frica ! esti mare ! o sa-ti faca loc !" eu la ora aceea eram cu o experienta de condus aproape de zero ...

    intr-un comentariu anterior, la o alta tema, spuneam ca am vazut la lucru "bestiile" astea ... va spuneam ca ar fi fain sa le auziti cum "urla" V8-urile cind au dupa ele agatate rulote sau remorci de pina in 4.7 tone !!! si cind esti in spatele lor pe sosea nu prea esti incomodat, pt. ca-s capabile sa "fuga" cu marfa si sa treaca de 120 km/h ... ori sa urci pante de 6-15% inclinatie si lungi de 5-7-15 km sau mai mult !!!
    ei bine pt asa ceva-s facute nu pt. plimbatul in oras ...

    dar sint familii care-s numeroase si au si bani destui si cumpara asa ceva in loc sa se orienteze spre micorbuse (minivan-uri) care ofera un consum de carburant mult mai bun. ei au si alte criterii in vedere cind iau decizia sa cumpere asa ceva ...
    am citit stirea asta si in canada, unde modelele prezentate mai sus vor fi vindute la preturi de la 54.000 - 74.000 $can ... !!! nu-i o bagatela !

    si nu uitati nici un alt aspect : profitabilitatea !!! marja de profit la o masina dintr-asta e "astronomica" raportat la modelele mai "cuminti si normale" ... cititsem in urma cu ceva vreme cum chrysler incasa pt un motor V8 de 5.7 Lhemi de pe un 300C cu 5.000 $ mai mult decit la un model cu motor de baza de un V6 de 3.5L, asta fara a pune in socoteala si un supliment pt transmisie, si alte optionale disponibile doar pe varianta cu motor V8 !!!!

    drumuri bune s-aveti !
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru