CP dezvoltă versiunea 1.6 benzină a lui Chevrolet Aveo.
70
CP furnizează motorizarea entry-level, de 1.2 litri.
Noul Chevrolet Aveo va debuta în România în cea de-a doua parte a acestui an şi promite să fie unul dintre cele mai captivante modele din segmentul său. Potrivit celor de la Chevrolet, habitaclul şi exteriorul au fost reproiectate în întregime, iar şasiul şi structura caroseriei au fost dezvoltare recent. Gama de motorizări a fost actualizată, iar modelul este oferit şi în compania unei transmisii automate cu şase trepte. Motorizările oferă între 70 şi 115 CP şi au cilindree de 1.2, 1.4 şi 1.6 litri.
Doar versiunile de 1.4 litri şi 100 CP, respectiv 1.6 litri şi 115 CP sunt oferite în compania unei transmisii automate. Aceasta ştirbeşte performanţele celor două motoare, dar oferă un nivel superior de confort în oraş şi la deplasări lungi. Versiunea diesel a lui Aveo – premieră în segment pentru această marcă – va debuta în toamnă şi va fi echipată cu un motor de 1.3 litri, care beneficiază de Start-Stop, common-rail şi turbină cu geometrie variabilă. Cea mai economică motorizare pe benzină (denumită ECOTEC) are un consum mixt de 5.1 litri la sută, o cilindree de 1.2 litri şi dezvoltă 86 CP.
Există şi o versiune mai slabă a acestui motor, care dezvoltă doar 70 CP. Cea mai economică motorizare se mândreşte şi cu cele mai reduse emisii din gamă – 119 grame de CO2 per kilometru.
Pentru acelaşi nivel de echipare, nu există diferenţe de stil şi dispunere a interiorului între variantele hatchback şi sedan. Panoul de instrumente a fost arcuit înspre portiera şoferului şi cea a pasagerului din faţă, iar postul de conducere a primit un design inspirat din cel al lui Corvette, spun oficialii Chevrolet. Aveo are două torpedouri, iar unul dintre ele include şi un port USB pentru conectarea dispozitivelor audio. Ocupanţii celor două locuri din faţă au la dispoziţie trei suporturi de pahar. Toate dispozitivele electronice instalate în torpedoul superior pot fi controlate cu ajutorul butoanelor de pe volan sau a intervefeţei radio. Portbagajul variantei notchback (sedan) oferă un volum de depozitare de 502 litri, printre cele mai mari pentru clasa sa, iar cel al variantei hatchback – 290 litri.
Volumul portbagajului de la versiunea HB urcă până la 653 de litri cu bancheta pliată. Ambele versiuni au un rezervor de carburant de 46 de litri. Toate motorizările respectă normele Euro 5.
"Este un moment extraordinar să te afli la Chevrolet: nu numai că avem noi lansări în clasa de autovehicule MPV şi compacte, dar Aveo este un autovehicul complet nou, gata să intre în competiţie cu cei mai buni din segmentul de piaţă al autovehiculelor de mici dimensiuni, care este şi cel mai mare din Europa", a afirmat Wayne Brannon, Preşedinte și Director Executiv al Chevrolet Europe.
Ciudat sa pui cutie automata in 6 trepte pe o masina de clasa asta mai ales ca vine cu niste motorizari normale, fara nimic iesit din comun... Mai bine puneau cutie manuala in 6 trepte, dar nu ofera asa ceva...
Masina asta-i nu prea tine cont de gusturile europenilor, ci mai mult de ale americanilor
din august va veni si sedanul pe piata din Romania ......in SPANIA ,ITALIA SI FRANTA se gaseste la vanzare preturile sunt pentru aveo sedan 1.2 - 10600 euro standard ,11750 ,iar 1.4 cu cutie automata 13150
Ca fiabilitate nu este peste Logan (cel putin versiunea anterioara). Oricum e mai scumpa decat Logan. Si Logan ar fi fost mult peste Aveo daca practica aceasi medie de pret.
Ce spui tu?? Logan peste Aveo? In ce film? Loganul a ramas in urma mult. Noua generatie Aveo e chiar foarte reusita. Cand o sa arate si Loganul asa bine? Niciodata......
Nu comparati cu Logan masina asta. In primul rand pentru ca este la a doua generatie, Logan e la prima si la anul Renault promite o "revolutie" in domeniul masinilor low cost. Interesante motorizarile, sa speram ca au scazut si consumurile si fiabilitatea e mai bune. Pentru ca totusi Aveo nu prea a fost referinta segmentului.
Cu toate astea arata bine pentru un low cost. Sa vedem ce poate cand se va lansa in Romania. :)
intre bara si aripa la dacia logan poti introduce un deget....la fostul aveo nici o foaie de hartie nu intra. e un exemplu dar pot continua sute si toate in favoarea lui aveo
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
Masina asta-i nu prea tine cont de gusturile europenilor, ci mai mult de ale americanilor
Ceva speculatii despre cand vom primi informatii legate de versiunea sedan pentru romania ?
Te ţinem la curent:)
motoru de 1.2 este cumva cel de pe opel corsa?
Asta e?Cel de 100 cp si 130 nm?
Cu toate astea arata bine pentru un low cost. Sa vedem ce poate cand se va lansa in Romania. :)
Low cost inseamna sa livrezi masini chele care satisfac nevoia de transport, fara a avea pretentii prea mari de confort, echipari, design etc.
Low cost este Dacia, Tata, Lada si incep si altii (Skoda Rapid, Renault Symbol...)
Una e sa fii low cost si altceva este sa oferi o masina foarte echipata la un pret competitiv.