Cererile pentru Polestar 1 depășesc producția inițială: primele comenzi vor fi onorate în numai 6 țări

de Daniel Popescu
Joi, 14.12.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Polestar a anunțat că cererile pentru Polestar 1 depășesc deja producția inițială planificată, iar primele unități vor fi livrate în Germania, Suedia, Norvegia, Olanda, SUA și China.

Polestar, noul brand de performanță al celor de la Volvo, a anunțat câteva detalii interesante despre interesul clienților pentru primul său model, Polestar 1, care va fi produs în China de la jumătatea anului 2019.

Astfel, cererile pentru Polestar 1 au depășit deja producția inițială planificată, în condițiile în care constructorul a menționat că va produce doar 500 de unități pe an, parțial ca urmare a construcției dificile determinată de tehnologiile utilizate.

Pe baza cererilor primite deja, Polestar a decis ca primele unități să fie vândute în numai 6 țări, iar pe listă apar Germania, Suedia, Norvegia, Olanda, SUA și China. Lista elitistă nu constituie deloc o surpriză în contextul în care Germania este cea mai mare piața auto, în timp ce țările nordice înregistrează printre cele mai mari vânzări de mașini electrice și hibride, în special datorită bonusurilor acordate la achiziție sau a scutirilor de taxe. Totuși, Polestar a menționat că ulterior va anunța și alte țări în care va fi comercializat primul model al companiei.

Polestar 1 este un coupe cu două uși și 4 locuri construit pe platforma Scalable Platform Architecture (SPA) deținută de Volvo și întâlnită și pe modelele suedeze din seria 90.

Coupe-ul beneficiază de un sistem de propulsie hibrid cu motor pe benzină de 2.0 cu 4 cilindri și 343 de cai putere pe puntea față și două motoare electrice de 218 cai putere pentru puntea spate, iar modelul poate parcurge 150 de kilometri în regim full-electric, mai mult decât orice alt hibrid de pe piață.

Polestar 1 va putea fi achiziționat doar pe internet, prin intermediul unui site dedicat sau a unei aplicații mobile. Totuși, vor exista și showroom-uri pentru ca potențialii clienți să vadă mașina și să testeze anumite funcții. În plus, mașina poate fi obținută doar pe bază de abonament pe 2 sau 3 ani, iar acesta va include și servicii suplimentare de preluare și de livrare dintr-un loc anume, dar și de închiriere a altor modele Volvo și Polestar. Plata abonamentului se va face lunar, însă Polestar nu a detaliat încă ce costuri vor suporta clienții.

Via Polestar

Comentarii (1)

  • "Germania este cea mai mare piata auto". La ce? De unde?
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru