Cereri peste așteptări pentru modelele electrice Kia Soul EV și e-Niro: "Vom crește producția bateriilor în 2020"

de Daniel Popescu
Sambata, 03.08.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia a dezvăluit că cererea pentru modelele electrice Soul EV și e-Niro depășește capacitatea actuală de producție a constructorului, însă anunță o majorare a producției de baterii în 2020.

Kia este unul dintre constructorii care mizează puternic pe dezvoltarea de modele electrificate ca parte a strategiei de respectare a noilor norme pentru emisii care vor intra în vigoare în 2021.

Constructorul asiatic are în prezent o gamă alcătuită din două modele electrice, Soul EV și e-Niro, ambele versiuni ale modelelor cu motoare cu combustie internă. Cererea pentru cele două modele depășește însă în prezent capaciatea de producție a celor de la Kia, iar producătorul anunță o creștere a producției de baterii pentru 2020.

"Soul EV și e-Niro se vând atât de bine încât nu avem suficiente stocuri. În cele mai multe țări am vândut deja unitățile alocate pentru tot anul 2019, așa că aceste țări vând deja din producția alocată pentru 2020", a declarat Emilio Herrera, COO-ul Kia.

Capacitatea de producție pentru mașini electrice reprezintă o problemă pentru cei mai mulți constructori auto, în special ca urmare a faptului că productorii de baterii nu reușesc încă să adapteze capacitatea de producție la cerere. Cu toate acestea, Herrera anticipează vânzări de 16.000 de mașini electrice Kia în acest an, dintre care 12.000 vor fi e-Niro și 4.000 vor fi Soul EV.

Creșterea producției planificată pentru anul viitor va fi crucială în contextul în care Herrera afirmă că producătorul sud-coreean are nevoie de vânzări de 40.000 de unități în cursul anului viitor entru a respecta noile norme de emisii.

Via Automotive News

Comentarii (9)

  • ACE - Craiova
    Din acest motiv concernul HYUNDAI - KIA va produce 40.000 de unitati BEV anual, in Europa - de anul viitor, la fabrica pe care o detine in centrul continentului.
    6 7
  • Poate pentru unii
    Titlu idiot. Cum sa spui peste asteptari, cand Kona EV este lansata deja de un an si rupe la vanzari.. pe la noi nici urma de asa ceva. O tampenie colosala sa nu aduci macar 10 bucati sa se plimbe prin tara, sa la vada lumea. Atunci sa fi vazut cerere.
    14 4
  • Edikkk
    Din păcate, Tesla, Hyundai şi alţii sunt unul din motivele principale ale scăderii (usoare) industriale din Germania !

    Când cei mai bogaţi din UE nu mai cumpără de lux germane dar cumpără Tesla sau Hyundai / Kia atunci pierzi şi la bani şi la clienţi şi la imaginea pe termen lung.

    Germanii mai ales, dar şi restul producătorilor auto europeni se comportă precum Nokia cu Android !!!!!


    Prea târziu înseamnă deja faliment şi mult prea târziu.
    5 9
  • @ Edikkk
    De ce „din păcate”? E obligatoriu ca producția de mașini nemțești să nu scadă?
    10 4
  • Edikkk
    Nu vorbesc doar de producătorii germani dar şi de cei europeni europeni !!!

    Mai sunt Jaguar care sunt indieni şi fac maşini electrice DEJA !!!!

    Mini britanic germană de fapt ciu ciu... vorbe goale nicio electrică în vânzare azi !!


    Şi nu înteleg prostia colosală a Nissan... are Nissan Note e-power care a rupt efectiv în vânzări în Japonia şi Indonezia dar... nu vând hibride şi în restul lumii.

    Da, sper să dea faliment dar păcat că vor da faliment în faţa Chinei şi Indiei. ... şi chiar SUA !

    Ruşine Europa, ruşine Japonia.
    3 12
  • andrei
    se vede ca tu, Edikkk nu pricepi ce presupune lansarea la scara larga a unei masini electrice. de aia nu pricepi nici de ce nemtii nu au lansat modele mai multe. desi deja ai i3, egolf, epassat, etc. bani sa ai, ca modele sunt. cu dezavantaje, evident, dar si la noile generatii vei avea aceleasi dezavantaje, dar mai putin pregnante. atata tot.
    dar cand vor lansa id3 si ce vor mai lansa se va simti in piata.
    era un articol pe aici unde erau explicate destule aspecte. trebuie doar sa intelegi. exemplul tesla e irelevant, tesla e pe minus de ani de zile. nemtii au alta idee. ei nu beneficiaza de miliardele primite de tesla cadou si posibil pierdute.
    1 9
  • Edikkk
    Mmmmm oare Hyundai Kia cum reuşesc să vândă deja modelele electrice pe mai multe continente şi VW spuneţi dvs e-Golf e-Passat şi alte bla bla bla poveşti fără susţinere în realitate că le este greu...


    Da, grupului ce cel mai mare profit şi top vânzări le este greu ce alţii mult mai mici au reuşit fără să se plângă...

    Şi eu nu pricep.... Mda....

    Eu văd că grupu VAG şi restul germanilor îi interesează profitul maxim în detrimentul clientului, mediului, concurenţei, inovării.
    4 9
  • Grupu VA..X
    Chiar nu ma intereseaza soarta grupului VAX, cat timp exista Kona, Niro sau Soul cu 64kWh. Problema este ca se lasa asteptate exagerat de mult in Ro.
    6 3
  • Optimism aiurea-n tramvai (electric ce-i drept :-)) să spui că-s probleme majore cu producția-livrarea de baterii pt. 16.000 e-mașini vândute anul ăsta... și n-o să mai ai la anu pt. +40.000 !!!

    Problematica-i mult prea complexă pt un simplu comentariu, da-n orice caz și Tesla -- singurul e-producător fără probleme bateristice :-P ...deocamdată -- va afla f. curând că litiul + cobaltul nu cresc în pomi.
    14 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru