CEO Chrysler: “Acest film a fost creat in cinstea celor care lupta pentru pace”
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un articol aparut in Advertising Age il critica pe Oliver Francois, directorul executiv al Chrysler si Lancia pentru decizia acestuia de a angaja o firma italiana pentru realizarea unui spot publicitar cu Chrysler 300. Autorul acestui articol a declarat ca Oliver Francois a luat aceasta decizie deoarece cateva sute de persoane din cadrul BBDO Detroit, firma de advertising cu care Chrysler lucrase pana acum, vor fi concediate la sfarsitul lunii ianuarie, atunci cand contractul dintre cele doua companii ar fi expirat.
Asa cum era de asteptat, aceasta reclama a fost criticata, spundu-se ca este asemanatoare cu apelul comercial creat de Lancia si lansat in 2008, prin care se cerea eliberarea lui Aung San Suu Kyi, liderul pro-democratic din Birmania si laureat al Premiului Nobel pentru pace in 1991.
“Am realizat acest filmulet in cinstea tuturor celor care isi pun viata in pericol pentru a face lumea mai buna. Pentru Chrylser aceasta reprezenta sansa se se alature luptei pentru pace si pentru demolarea zidurilor care ne despart.
Noi credem ca facem un lucru bun”, a declarat Oliver Fancois.Julie Roehm, un fost angajat in departamentul de marketing al Chrysler a comentat replicile lui Oliver Francois spund ca: “Americanii se concentreaza acum pe obtinerea locurilor de munca si pe relansarea economiei”.
via | allworldcars
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Comentarii (1)