CEO Chrysler: “Acest film a fost creat in cinstea celor care lupta pentru pace”
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un articol aparut in Advertising Age il critica pe Oliver Francois, directorul executiv al Chrysler si Lancia pentru decizia acestuia de a angaja o firma italiana pentru realizarea unui spot publicitar cu Chrysler 300. Autorul acestui articol a declarat ca Oliver Francois a luat aceasta decizie deoarece cateva sute de persoane din cadrul BBDO Detroit, firma de advertising cu care Chrysler lucrase pana acum, vor fi concediate la sfarsitul lunii ianuarie, atunci cand contractul dintre cele doua companii ar fi expirat.
Asa cum era de asteptat, aceasta reclama a fost criticata, spundu-se ca este asemanatoare cu apelul comercial creat de Lancia si lansat in 2008, prin care se cerea eliberarea lui Aung San Suu Kyi, liderul pro-democratic din Birmania si laureat al Premiului Nobel pentru pace in 1991.
“Am realizat acest filmulet in cinstea tuturor celor care isi pun viata in pericol pentru a face lumea mai buna. Pentru Chrylser aceasta reprezenta sansa se se alature luptei pentru pace si pentru demolarea zidurilor care ne despart.
Noi credem ca facem un lucru bun”, a declarat Oliver Fancois.Julie Roehm, un fost angajat in departamentul de marketing al Chrysler a comentat replicile lui Oliver Francois spund ca: “Americanii se concentreaza acum pe obtinerea locurilor de munca si pe relansarea economiei”.
via | allworldcars
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Honda este interesată să reia negocierile cu Nissan, însă impune o condiție pentru ca acest lucru să se întâmple. Makoto Uchida, CEO-ul Nissan, trebuie să plece din funcție. (18.02)
-
Ferrari își răsplătește toți angajații cu un bonus de peste 14.000 euro datorită performanțelor financiare din anul precedent. Marca italiană este compusă în prezent din circa 5000 de angajați. (17.02)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presa germană, Volkswagen și Audi își vor amâna planurile de electrificare din cauza tranziției lente către mașini electrice. Cele două mărci își vor reînnoi investițiile în modele noi cu motoare termice. (17.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Comentarii (1)