Partea de Sud a Centurii Capitalei, care merge de la Dragomireşti până la Glina şi reprezintă aproape jumătate din lungimea totală a arterei, va fi modernizată la standarde apropiate de ceea ce găsim la orice altă capitală din Europa abia peste patru ani.
Extinderea Şoselei de Centură a Bucureştiului este discutată încă din 2005, când statul estima că va cheltui aproximativ 530 de milioane de euro pentru lucrări. Din păcate, proiectul crucial pentru deconcestionarea Capitalei a fost tergiversat ani la rândul şi şoferii care locuiesc la marginea Capitalei şi în zonele limitrofe trebuie să suporte traficul infernal al Centurii pentru naveta zilnică, în ciuda promisiunilor făcute de autorităţi de fiecare dată când sunt întrebaţi de acest subiect şi mută problema dintr-un birou în altul. Centura de Sud a Bucureştiului încă aşteaptă documentaţia tehnică necesară efectuării unei solicitări de finanţare prin fonduri europene.În prezent, pe Centură se lucrează pe două tronsoane, ambele localizate în Nordul Bucureştiului. Vorbim despre un sector de 11.2 kilometri între DN2 (Voluntari) şi A2 Bucureşti-Constanţa, precum şi de o secţiune de 8.6 kilometri între A1 Bucureşti-Piteşti şi DN 7 (Chitila). Din păcate, partea legată de lucrările efective stagnează de aproximativ trei luni, deoarece compania Tehnologica Radion, care operează lucrările la primul tronson, este în insolvenţă din septembrie deoarece Theodor Berna, omul de afaceri care o controlează, a fost arestat preventiv într-un dosar de evaziune fiscală şi spălare de bani. Celălalt tronson avansează încet, cu doar 4% progres între iulie şi octombrie (de la 20 la 24%), în mâinle românilor de la Delta ACM '93 şi a azerilor de la Azvirt.
Pentru primul tronson, statul a plătit 53 de milioane de euro, în timp ce al doilea a costat 30 de milioane de euro, iar ambele ar trebui să fie gata până la finalul anului viitor. CNADNR a alocat peste 45 de milioane de euro în 2014 pentru Centura de Nord a Capitalei. Finalizarea acesteia le-ar permite şoferilor care vin de pe A1 şi A3 să treacă direct pe A3 fără să mai intre în Capitală şi invers.Via Digi24
9tem
Foarte bine, puneti botu mai departe ca "da de, de data asta chiar o sa se tina de cuvant". Atata stim sa spunem "lasa ca o sa fie bine".
Mi-e si rusine cu drumul ala, orice strain care trebuie sa ocoleasca Bucurestiul pe acolo trece... cum arata centura unei capitale Europene ? Probabil ca un drum forestier din Cehia.
Si mai au tupeu Oprescu, Ponta si gasca asta cu arogante de rahat la TV? sa ne explice ei cum e cu cresterea economica si cu Romania, numarul 1 mondial ? Rusine ba! Tradatori de tara si talhari!
Partea de sud a Bucurestiului nu are centura deoarece nu prezinta interes, nu sunt zone cu oameni cu bani asa cum este partea de nord.
Decat sa refaca centura, au facut autostrada Buc-Ploiesti, care este cam inutila si oricum mai lunga.
Din pacate, nu exista solutie, ei sunt alesi, vor fi acolo pentru ceva ani. Cand va veni momentul, vor minti din nou ca vor face si vor drege, vor obtine voturile si noi vom suferi ca pana acum. Corectie, noi si masinile noastre.
Ca si exemplu, podul /viaductul de pe Dambovita, zona Vacaresti este cel mai bun exemplu. A durat fix 4 ani sa il faca, nu este gata inca, dar au inceput lucrarile la zona Sudului, tot pentru un pod.
Toti sunt la fel, au obligatii catre diverse firme/rude care i-au sustinut in politica si trebuie sa si le achite cumva. Personal, nu vad solutia pentru a iesi din cercul asta.
In Bucuresti se schimba borduri mai ceva ca pe vremea lui Videanu, in Bucuresti se construiesc pasaje in zone care nu au fost niciodata aglomerate ( Vacaresti) iar artere pe care traficul se desfaura cat de cat fluent se ingusteaza (Calea Victoriei). In Bucuresti, Primaria Capitalei plateste chirie pentru propriul sediu unor smecheri, in timp ce sediul ei cel vechi se afla in cea mai lunga renovare posibila. In tot acest timp mii de oameni care calatoresc zilnic pe centura isi risca realmente viata derapand pe sleaurile formate in asfalt sau, in cazul cel mai fericit isi rup masinile in gropile nesemnalizata care urmeaza dupa cele cateva portiuni cat de cat asfaltate. Masinile SMURD care ar trebui sa intervina sunt putine, pentru ca in loc sa le fie improspatat parcul auto, guvernul a trimis echipamente in Republica Moldova pe post de spaga electorala.
Vrem sa scapam...avem la dispozitie votul.
Jegosi toti politicienii din ultimii 25 de ani, mizerabili cei dinaintea lor, care ne-au lasat pe mana hotilor astora, cu 100 de Km de autostrada.
Ne meritam soarta !