Wilhelm Maybach și fiul său, Karl Maybach, au înființat compania Luftfahrzeug - Motorenbau GmbH în 1909. Trei ani mai târziu au redenumit-o Maybach - Motorenbau GmbH și au început să dezvolte motoare diesel pentru dirijabile și locomotive.
În 1919, Maybach construiește primul său prototip de automobil, iar începând cu 1921 a început să asambleze mașini în care luxul era la ordinea zilei.
Acum, pentru a marca "un secol de lux", Maybach anunță o ediție specială pentru modelele Mercedes-Maybach Clasa S și GLS. Aceasta a fost botezată, sugestiv, Edition 100, iar fiecare model va fi replicat în doar 100 de exemplare.
Exteriorul este vopsit manual în combinația de culori argintiu - albastru, iar jantele sunt finisate într-o culoare specială. Nu lipsesc emblemele Edition 100 de pe montantul spate.
Pentru interior, germanii au pregătit o tapițerie din piele albă cu accente argintii, ornamente negre din lemn și, desigur, logo-ul ediției speciale pe diverse elemente din habitaclu.
În plus, fiecare client va primi o prelată inscripționată Maybach, mai multe accesorii îmbrăcate în piele, pahare de argint pentru șampanie și un stilou cu peniță din aur de 18K și capac încrustat cu 100 de diamante și perle.
Dacă Mercedes-Maybach GLS vine echipat cu un motor V8 de 4.0 litri (557 CP și 730 Nm), limuzina de lux Mercedes-Maybach Clasa S ascunde sub capotă un propulsor V12, twin-turbo, de 6.0 litri care dezvoltă 630 de cai putere și 1.001 Nm.
Primele exemplare Edition 100 vor fi livrate, în Germania, la începutul anului viitor.
via Mercedes-Benz
RUŞINE!
V8, V12 , ediţii limitate pentru limitaţi mintal,
care pot cumpăra astfel de uzate moral, astfel de poluatoare.
Oare tot cu maimuţa le vând??
Citiţi raportul CIA pentru toate pericolele care pasc SUA în următorii 10-20 de ani şi să vedeţi ce scriu despre încălzirea globală !!
Speriat, e puţin spus. Dezastru. Asta o să fie realitatea viitoare.
Repet: pregăteşte-te să-ţi încing ciurul. Pă încălzire gloabală.
eşti paranoia... dar cu IQ sub 50...