Anul trecut în Europa, Mercedes-Benz a fost brand-ul cu cele mai multe rechemări în service, după datele adunate de site-ul car-recalls.eu prin raporturile adunate de sistemul European Safety Gate. Potrivit noilor date, constructorul din Stuttgart a fost nevoit să inițieze nu mai puțin de 24 de campanii de rechemare pentru 22 de modele diferite pe parcursul anului trecut. Modelul cel mai afectat a fost Clasa S, după ce 53.000 de exemplare construite între 2020 și 2023 au fost rechemate din cauza unei probleme la sistemul de evacuare.
De asemenea, alte 8800 de exemplare Clasa S produse între 2010 și 2016 au fost rechemate în service pentru o problemă la servodirecție. De aceeași problemă au avut parte și modelele Clasa C, Clasa E, CLS, GLE și Clasa M. Alte modele rechemate pentru probleme diferite au mai fost: EQA, EQB, Sprinter 4x4, Clasa A, AMG GT și EQS.
Pe locul 2 în clasamentul mărcilor cu cele mai multe rechemări este BMW. Bavarezii au inițiat anul trecut 23 de campanii de rechemare pentru 21 de modele diferite.
Notabilă a fost o campanie de rechemare pentru o problemă la un servomotor, care a afectat următoarele modele: Seria 2, Seria 5, Seria 7, i7, X1, iX1, X2, iX2, X5, X6, X7 și XM.Podiumul este completat de Citroen, care a avut 15 campanii de rechemare pentru 12 modele. O pompă de vacuum defectă a dus la un recall pentru modelele C4, C4 Picasso, C4 Cactus, C3, C3 Aircross și Berlingo.
În afara podiumului, clasamentul mărcilor cu cele mai multe rechemări este completat astfel:
- 4. Ford – 13 rechemări pentru 12 modele;
- 5. Volkswagen – 12 rechemări pentru 16 modele;
- 6. Hyundai – 12 rechemări pentru 12 modele;
- 7. Opel – 12 rechemări pentru 10 modele;
- 8. Lexus – 12 rechemări pentru 7 modele;
- 9. Peugeot – 11 rechemări pentru 12 modele;
- 10. Toyota – 11 rechemări pentru 14 modele.
Anul trecut, Dacia s-a clasat pe locul 28 din totalul de 41 de mărci cu rechemări în Europa. Constructorul român a trebuit să inițieze două campanii de rechemare pentru Duster.
Una din campanii a vizat o problemă cu activarea airbag-ului de la geamul lateral al șoferului. Cealaltă campanie a vizat o problemă la conexiunea unui cablu important.via car-recalls.eu
peugeot langa toyota? wow
Cand produci masini "premium" chinezesti, esti in top detasat an de an
Parca Mercedes si BMW sunt in ultimii 5 ani mereu in top recall.
Si voua va e frica de masinile chinezesti?
Pai germanii le fac de 10 ori mai proaste, doar ca pun pe ele beculete si ecrane pentru fraieri. Asa va atrag. Mai baga in reclama si cate o liniuta dupa care ei le schimba motoarele ca sunt de unica folosinta, ca la formula 1 si voi va ingramaditi sa le luati ca "e" bune.
Mare noroc au germanii ca inca mai exista fraieri.
Un re-call este un act de responsabilitate și în marea majoritate a cazurilor preventiv.
Dar cimpalacul fără viață se hlinzeste ca un tâmp ca-s nașpa mașinile de Germania si pita lui D-zeu cele din China. I-ti omule mașină chinezeasca și-ți doresc sa te bucuri de ea.
PS Mihăiță vezi ca in Europa chinezii sunt doar nișă (deocamdată)… posibil sa se schimbe ca vin tot mai tare… dar nici sa-i consideram etalon nu-i cazul (încă).
Apropo… sa mori tu ca dacă ai de ales intre un HAN și un S-class, tu alegi BYD?
O da Dorel cu ciocanul în ritm de manele, da' vezi că "CTC-ul" îl face neamțu'
https://www.voanews.com/a/bmw-fined-for-recalls/4713626.html
https://www.reuters.com/article/business/bmw-hit-with-40-million-us-penalty-for-safety-lapses-idUSKBN0U4226/
https://www.dw.com/en/south-korea-to-fine-bmw-10-million-over-engine-fires/a-46851142
Zici tu ca asta e marca responsabila?
Inseamna ca are lumea ceva cu voi :))
Numai amenzi si amenzi, cand marca e corecta dom'le!
La fel si soferii, toti "e" corecti, dar le da politia amenzi pe nedrept.
Mare om, mare caracter. Meriti un BMW ca premiu pentru ca le iei apararea.
Le mai dam premiu si lui inexopix si lui Danut_grc pentru ca sare in apararea unei marci ce e amendata pe nedrept. Ca produsele e bune dac dau spaga la ITP sa treci blat. Chiar nu au probleme ele.
Cand romanasii vor intelege ca sunt prostii Europei si importa sau cumpara produsele mincinoase ale germanilor, atunci va fi mai bine.
Pana atunci spor la bani ca sa bagati in troace germane obosite.
Acum dai 200 de mii pe masina si nu stii daca maine iti mai porneste sau daca te lasa in drum.
https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1894655
6 luni in care masina nu a pornit. Ce zici tu de stergatoare tinere.
BMW face gafe de te crucesti.
https://forums.moneysavingexpert.com/discussion/6335202/used-car-faults-from-dealership-within-6-months-of-purchase-from-used
Check engine light e ceva comun la BMW-uri.
Deci luati cu incredere chinezarii, mai ales Volvo Made in Belgium sau Sweden, si lasati Made in Germany pentru cunoscatori:))
Se uitase un "expert" la discurile de frana de la un Volvo si a zis ca ochiul lui e format si nu lucreaza bine franele. Masina avea pe atunci 50000 km.
Franele se pare ca au lucrat destul de bine ca masina a mai parcurs cu ele inca pe atat fara sa fie schimbat nimic la frane.
Expertul a dat si spaga ca sa treaca masina lui (BMW desigur) verificarea tehnica vreo 3 ani la rand :)).
Deci Dutulica, tu esti bine in zona ta cu amicii tai cu BMW-urile. Schimba Volvo ca are si masina pretentii. Nu prea merge bine la cocalarii obisnuiti cu BMW. Lasa Volvo la saraci, tu mergi pe BMW ca e net superior.
Urmeaza sa mai spuneti ca filmarile cu Dorei pe pista de ski, blocati pe transalpina, morti in accidente, sunt de fapt inchipuri si trucaje si ne-ati convins.
Cea mai mare amenda data unui bou este 200000 RON pentru un posesor de X6.
Cei mai prosti soferi peste tot in lume sunt cei de BMW-uri! Curg amenzile la ei pentru ca retarzii nu stiu regulile de circulatie. Sunt atat de handicapati incat dupa ce li se ia permisul fac contestatie si il obtin inapoi ca sa faca apoi liniute si sa moara infipti in copac.
Daca tu nu realizezi ce se intampla in Romania, e grav.
Deci schimba marca ca nu e pentru tine. Tu nu meriti mai mult de BMW!
https://observatornews.ro/eveniment/cine-este-soferul-cu-care-se-intreceau-armando-si-mihai-in-momentul-tragediei-tinerii-au-murit-pe-loc-intrun-bmw-rupt-in-stalp-la-ploiesti-603146.html
Ce se stie despre cel mort:
"Armando avea permisul suspendat, dar putea conduce pentru că-l recuperase în instanță
De asemenea, verificările au scos la iveală faptul că că şoferul de 25 de ani care a murit în urma accidentului avea permisul suspendat pentru comportament agresiv în trafic, dar avea dreptul să conducă pentru că-l recuperase, în urma unei contestaţii făcute în instanţă. "
Amenda pentru ieseanul cu BMW:
https://stirileprotv.ro/divers/amenda-record-de-200-000-de-lei-data-unui-sofer-de-bmw-x6-in-iasi-ce-a-facut.html
"Bărbatul a fost prins în repetate rânduri în timp ce încălca legea la volanul unui BMW X6, iar asta a determinat Judecătoria Iași să-l condamne la plata unei amenzi record de 200.000 de lei, raportându-se și la starea sa materială bună. Plata amenzii poate fi eșalonată pe doi ani, iar neachitarea acesteia îl va trimite după gratii. Sentința judecătoriei nu este definitivă, iar șoferul a făcut deja recurs, care se judecă la Curtea de Apel Iași."
Deci niste pericole PUBLICE in libertate.
Din fericire de cel din Ploiesti a scapat lumea. Si-a luat permisul dupa ce a fost agresiv in trafic ca sa moara in cursa de masini. Il felicitam pentru ca face strazile mai sigure fara el.