Cele mai furate masini de lux!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In ciuda numarului mic si a sistemelor de securitate foarte avansate masinile de lux sunt foarte sus plasate pe lista celor mai furate automobile in America.
O statistica realizata de un institut american (Highway Loss Data Institute) arata ca cel mai apreciat si vanat model de catre hotii de masini este Cadillac Escalade EXT.
Institutul american a luat in considerare la stabilirea acestui top pretul acestor modele si implicit suma de bani pierduta de posesorul pagubit al masinii furate.
Modelul Escalade a depasit clar urmatoare clasata in acest top, BMW Seria 7. Ultima treapta a podiumului este impartita de SUV-urile Land Rover si Lincoln Navigator.
Conform autoritatilor americane la fiecare 25 de secunde o masina este furata pe teritoriul Statelor Unite. Anual se inregistreaza pierderi in valoare de 8 miliarde de doalri din furturile de masini.
Topul masinilor de lux furate :
1) Cadillac Escalade EXT (55.045$)
2) BMW 7-Series (78.900$)
3) Range Rover (77.250$)
3) Lincoln Navigator (46.575$)
4) Lexus GS Sedan (44.150$)
5) Mercedes-Benz S-Klasse (86.535$)
6) Mercedes-Benz SL-Klasse (95.575$)
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
E o confuzie mare pe care un jurnalist auto nu ar trebui sa o faca...
Crede-ma ca am condus multe masini, chiar si dintre cele enumerate mai sus. Tu cate drive-teste ai facut ca sa te numesti jurnalist auto?
2."si sa nu imi zi" ar trebui sa fie "si sa nu imi zici" probabil
3."daca e ieftine" ar fi mai bine "daca sunt ieftine" ca folosesti pluralul.
4.ca sa intelegi si tu: plural inseamna ca sunt mai multe, adica 2, 3, 4, 5, ...etc mai mult nu cred ca stii sa numeri.
Si ca sa intelegi, o masina de serie mare, gen Mercedes de exemplu are un pret mult mai mic decat o masina de serie mica, chiar daca au aceleasi dotari. Deci daca e scumpa nu e neaparat mai buna. Baga la cap, ca nu imi place sa vad prosti in jurul meu.
auzi, tu ai vectra din 1991?
2. ".. si nu mi zi ca tu nu" - unde vezi tu "sa" acolo?
3.."daca e ieftine" - era singular dar am mancat spatiul dintre cuvinte..e clar..daca vrei sa vezi..
4.am ibiza de 2006..nu e de lux, e ieftina...
5. nu fa pe altii prosti ca nu i frumos...shtii cum e : ala care striga mai tare "hotul" e vinovat..asta daca shtii sa citesti printre randuri
termenul "masini de lux" nu are nicio legatura cu clasificarile exclusiviste de pe piata auto...si cu asta sper sa ne intelegem mai departe si daca se poate sa discutam despre stire si nu care masina este de lux si care nu prea este de lux.
Va REPET: datele au fost publicate de Highway Loss Data Institute, iar masinile din tabel au fost catalogate "luxury vehicles". Mai exista categoria "high luxury", care nu a facut parte din aceasta statistica.
conform clasificarilor din industria auto (cineva care lucreaza in aceasta industrie sau are treaba cu aceasta industrie ar trebui sa le cunoasca) marcile luxoase se impart in Premium, care este un fel de low-end pentru ele, marci gneraliste care produc si vand cat pot de multe si hig luxuruy segment. marcile din aceasta clasa sunt cum spuneam exclusiviste (atat din punct de vedere al pretului, cat si al seriilor de productie). ele au o traditie si istorie speciala. aceste marci NU VOR sa vanda mai mult, nu ca nu pot. un numar prea mare de unitati le-ar scoate din aceasta clasa.
daca nu cunosti diferenta dintre maserati si jaguar....un sfat doar accesibil tuturor (ambele marci au reprezentante in Romania) urcativa macar in masini in showroom si vorbiti cu vanzatorul. o sa va dati seama care este diferenta
scuze doamna.
Vii si ne spui ca NU VOR sa vanda ma mult, ma baiete tu esti intreg la minte ??? Fratilor omul asta este fugit de la spital ... NU VOR sa vanda mai mult, si toate acestea ca sa simti tu ca ai dreptate! Cred ca ai facut drive-teste la sptalu' 9
E o confuzie mare pe care un jurnalist auto nu ar trebui sa o faca..." =>>>
benley, rolls, maybach etc sunt de super lux...e corect scris articolu. ;)
tot ce e scump.. si rar.. si de fitze e considerat in clasa lux
Poate masina ta are doar 4 roti dar majoritatea vazute de mine si din categoria asta vin cu 5 roti de la fabrica.
Chaiar asa iti este rusine/frica de propria opinie ca te ascunzi dupa coduri?
PTR. moro - stiu site-ul asta de prin mai 2006, doar ca nu-mi place sa comentez de obicei, in plus nu ma cert cu nimeni, imi expuneam parerea si mi se pare aberant ca cineva sa vina sa zica vrute si nevrute doar asa ca are voie sa posteze...
Va urez o seara placuta!!!
Opiniile contradictori fac parte din viata reala si sunt NECESARE pt o evolutie sociala normala.
Accepta orice posteaza altul si nu it fie jena sa-ti spui opinia proprie, nu a lui Bula, X, ....
in rest..fiecare cu opinia lui.
oricum frumoasa discutie pe topicu asta :) ..poate incet incet ne imprietenim :)
Draga Robert, imi pare rau ca folosesti in aprecierile tale despre marcile auto (si aici ma refer in special la Robert) o traducere literala (adica cuvant cu cuvant, pentru cei care s-ar gandit ca e o greseala de ortografie) din limba engleza. In afara de asta standardele pietei din USA nu sunt 100% compatibile cu cele din Europa.
In acelasi timp acum nu mai pastrezi constanta - intai mi-o scurtezi (a fost un raspuns scurt :) ) ca Porsche si Ferrari sunt sport, apoi aflam ca de fapt sunt si lux un pic...
De ce e nevoie de o distinctie clara pe care trebuie sa o faceti voi jurnalistii si de ce am iscat aceasta discutie? Pentru ca desi poate gasesti un BMW si Porsche au acelasi performante sau un S Klasse si un Maybach cu aproape acelasi confort, raman diferente foarte mari (de constructie, de detalii, de pret si nu in ultimul de brand) care nu pot fi ignorate. Din respect pentru marcile cu adevarat de lux trebuie sa facem aceasta diferenta.
Sigur ca e in ultima instanta si o chestiune de semnatica (lux si super-lux vs. premium si lux) si cel mai probabil "we're fighting over peanuts".
Ce stiu din industrie (oficialii APIA de ex.) distinctia se face clar si este adusa de productorii de lux. Cine a vizitat o fabrica de Aston si una de Volvo poate sa ne povesteasca diferentele...
P.S. Ma bucur ca "redactia" a intrat in discutie. Arata multa deschidere si curaj. Felicitari!
Ptr. pretentiile mele simple de balaur , toate astea sunt luxoase . Chiar si un Ferrari :)
contrar ce crede ”X si O” sunt lucruri bune de stiut...