Constructorii auto au început să devină selectivi în privința saloanelor auto, iar cei mai mulți dintre ei aleg unul sau două saloane la care să participe într-un interval de doi ani. Ediția din luna septembrie a Salonului Auto de la Frankfurt nu face nici ea excepție, potrivit unor date analizate de publicația germană Automobilwoche.
Astfel, pe lista absenților vor figura cei trei constructori ai Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi, toate brandurile din cadrul Alianței Fiat-Chrysler, precum și brandurile Peugeot, Citroen și DS din cadrul Grupului PSA, singura excepție fiind astfel Opel.
De asemenea, vor absenta și producătorii japonezi Mazda, Subaru și Suzuki, dar și Volvo, în timp ce brandurile de nișă Rolls-Royce și Aston Martin au decis la rândul lor să nu participe.
"Ca mic importator, suntem din nou forțați să analizăm costurile și beneficiile", au explicat decizia oficialii Subaru.
Practic, pe lista participanților din acest an se vor număra în special brandurile germane.
De altfel, pe lista premierelor deja anunțate sau doar anticipate se numără hatchback-ul electric Volkswagen ID.3 sau sportiva electrică Porsche Taycan, în timp ce Skoda ar putea prezenta o nouă generație pentru Octavia. De asemenea, Ford va prezenta în premieră mondială noul SUV Puma care va fi produs la uzina de la Craiova.Via Automotive News
“Beneficii”, normal, doar aşa ceva vă interesează…Dacă vi s-ar garanta că un salon auto devine ad-hoc showroom cu vânzări implicite şi masive, ia să vezi cum, rapid şi miraculos, aţi reveni asupra deciziei de neparticipare.
Cum, bre? Chiar şi voi, japii, v-aţi lăsat seduşi de târfa mercantilismului? Vai, nu pot să cred! S-a dus Codul Bushido pe apa…profitului.