Cel puțin 22 de constructori nu vor participa la Salonul Auto de la Frankfurt din septembrie: Renault-Nissan, Grupul PSA și Fiat-Chrysler, pe lista absenților

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Vineri, 31.05.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Alianța Renault-Nissan, Grupul PSA Peugeot-Citroen, Alianța Fiat-Chrysler, Volvo și Mazda se numără printre cei 22 de constructori care au anunțat deja că nu vor participa la Salonul Auto de la Frankfurt din luna septembrie.

Constructorii auto au început să devină selectivi în privința saloanelor auto, iar cei mai mulți dintre ei aleg unul sau două saloane la care să participe într-un interval de doi ani. Ediția din luna septembrie a Salonului Auto de la Frankfurt nu face nici ea excepție, potrivit unor date analizate de publicația germană Automobilwoche.

Astfel, pe lista absenților vor figura cei trei constructori ai Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi, toate brandurile din cadrul Alianței Fiat-Chrysler, precum și brandurile Peugeot, Citroen și DS din cadrul Grupului PSA, singura excepție fiind astfel Opel.

De asemenea, vor absenta și producătorii japonezi Mazda, Subaru și Suzuki, dar și Volvo, în timp ce brandurile de nișă Rolls-Royce și Aston Martin au decis la rândul lor să nu participe.

"Ca mic importator, suntem din nou forțați să analizăm costurile și beneficiile", au explicat decizia oficialii Subaru.

Practic, pe lista participanților din acest an se vor număra în special brandurile germane.

De altfel, pe lista premierelor deja anunțate sau doar anticipate se numără hatchback-ul electric Volkswagen ID.3 sau sportiva electrică Porsche Taycan, în timp ce Skoda ar putea prezenta o nouă generație pentru Octavia. De asemenea, Ford va prezenta în premieră mondială noul SUV Puma care va fi produs la uzina de la Craiova.

Via Automotive News

Comentarii (5)

  • @AM : japonezii de la Volvo !!??
    5 0
  • @pipo: Multumim, am corectat.
    2 1
  • inexorabil
    Somnul raţiunii naşte monştri. Raportat la universul maşinilor, reducerea “absolută” a costurilor ucide tot ce-i mai frumos în ochii automobiştilor…

    “Beneficii”, normal, doar aşa ceva vă interesează…Dacă vi s-ar garanta că un salon auto devine ad-hoc showroom cu vânzări implicite şi masive, ia să vezi cum, rapid şi miraculos, aţi reveni asupra deciziei de neparticipare.

    Cum, bre? Chiar şi voi, japii, v-aţi lăsat seduşi de târfa mercantilismului? Vai, nu pot să cred! S-a dus Codul Bushido pe apa…profitului.
    5 2
  • inexorabil
    Erată: automobiliştilor.
    0 2
  • Daca profit nu este, nimic nu este, atunci!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru