Esential
700 | CP dezvolta Brabus G V12 Biturbo. |
1320 | Nm este cuplul maxim dezvoltat de motorul V12 de 6.3 litri. Acesta este insa limitat la 1100 Nm. |
379.000 | de euro costa Brabus G V12 Biturbo. |
700 | CP dezvolta Brabus G V12 Biturbo. |
1320 | Nm este cuplul maxim dezvoltat de motorul V12 de 6.3 litri. Acesta este insa limitat la 1100 Nm. |
379.000 | de euro costa Brabus G V12 Biturbo. |
Cata putere incape sub capota unui off-roader veritabil? Aceasta este, probabil, intrebarea pe care si-au pus-o inginerii Brabus atunci cand, intr-un exces de zel cu urmari constructive, si-au propus sa "atace" Mercedes G-Klasse. Tot ei au dat si raspunsul la aceasta intrebare. Iar rezultatul este fascinant.
Denumita oficial Brabus G V12 Biturbo, versiunea radicala realizata de tunerii germani reuseste sa impresioneze inca de la simpla citire a numelui. Un V12 pe un G-Klasse? Da, si un un V12 simplu. Asta pentru ca inginerii Brabus au preluat motorul cu 12 cilindri in V de pe Mercedes S600 si i-au marit cilindreea de la 5.5 la 6.3 litri, utilizand o noua axa cu came si cilindri mai voluminosi. Schimbarile au afectat si turbinele, care au crescut in dimensiuni, sistemul de racire si cel de evacuare, ale carui terminatii duble se regasesc in fata rotilor posterioare, sub praguri. Rezultatul final este unul de senzatie: 700 CP/5100 rpm si cuplu maxim de 1320 Nm/2100 rpm, acesta din urma fiind insa limitat electronic la 1100 Nm.
Cifrele puterii si ale cuplului se regasesc in cele ale performantelor.
Modelul 4x4 cu transmisie automata cu 5 trepte reuseste sa ajunga in doar 4.3 secunde de la 0 la 100 km/h, in timp ce viteza maxima ajunge la 260 km/h, dar este de asemenea limitata electronic la 240 km/h din motive de siguranta.Jantele pregatite de Brabus pentru G V12 Biturbo fac parte din seria Monoblock a tunerului german si variaza in diametru intre 20 si 22 de inch. Pneurile care incalta aceste jante sunt Pirelli si Yokohama, facand parte din loturile de performanta ale acestor producatori. In plus, suspensiile si sistemul de franare au fost si ele modificate, fiind semnate de asemenea de Brabus.
Interiorul face parte din linia de creatii de inalta clasa ale germanilor. Astfel, off-roaderul de 700 CP devine in habitcalu o oaza de relaxare, cu piele Mastik pe scaune, un volan sport, vitezometre special dezvoltate pentru acest model si cu tehnologie de inalta clasa. La acest ultim capitol intra un sistem multimedia de ultima ora care contine DVD Changer, TV tuner, consola de jocuri si monitoare LCD de opt inch in diagonala asezate in spatele tetierelor scaunelor frontale.
Brabus a anuntat si si pretul oficial al "celui mai puternic off-roader construit vreodata", asa cum isi lauda germanii creatia: 379.000 de euro.
via | Brabus
Multumesc de sesizare.
Da, da, stiu, e offroad adevarat, nu contest. Da, e Mercedes, stiu si asta. Mama, da urata e. Cred ca au limitat-o la 240km/h din cauza formei de paralelipiped perfect, si lipsei totale de aerodinamicitate.