Cel mai rapid Nissan GT-R din lume dezvoltă 1602 CP

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 20.03.2012
Tunerii de la AMS Performance au ridicat din nou ştacheta performanţei la Nissan GT-R. Modelul dezvoltă acum 1.602 CP şi parcurge sfertul de milă în 8.63 secunde.

Nissan GT-R este un model popular pentru tunerii din întreaga lume. Însă, doar unii tuneri reuşesc să stoarcă fiecare cal putere din motorul RB38DETT, iar AMS Performance este pe această listă scurtă. Tunerii americani au prezentat un nou pachet pentru GT-R, numit Alpha Omega, care vine în continuarea kit-ului Alpha 12 pentru GT-R. Noul pachet a fost prezentat înainte de concursul de accelerare Texas Mile organizat în fiecare an în respectivul stat şi dezvoltă 1.602 CP la roţi şi oferă un cuplu maxim de 1.562 Nm.

Echipat cu pachetul Alpha Omega de la AMS Performance, Nissan GT-R parcurge sfertul de milă (402 metri) în 8.6263 secunde, marcând un nou record mondial pentru vehiculele de producţie, spun tunerii care l-au pregătit. Recordul nu a fost încă omologat de oficialii Guiness World Records. La trecerea record, modelul modificat de AMS Performance avea o viteză de 279.7 km/h la capătul celor 402 metri.

Via | Carscoop

Comentarii (15)

  • no,....hai amu la o liniuta cu un bug...!sa vedem ce iese...
    13 19
  • Attila
    Asta da Nissan GT-R!!!
    Ce linistit m-as pune eu langa ferrari,lambo,bugatti la semafoare si aia sa ramana uimiti cum ii las eu in urma cu Nissan!!!:))))))))))
    42 14
  • tot eu
    is curios la cat merge turometru...cred ca se invarte de doua ori...
    33 6
  • tot americanii sunt cei mai tari tuneri.
    12 23
  • fuc@#^% lunatics !!!! :))
    24 2
  • ingineru
    A pierdut starul?!?
    Mi se pare mie sau a pierdut startul cu jumate de secunda??
    19 3
  • @
    si cand se va face tuning la bugatti(daca se va face),cine ii sta in cale?voi comparati o masina stock cu una supermegagigaterra tunata? trist...
    16 36
  • Ce tuning la Bugatti? Masina aia deja e in echilibru perfect, fa'i tuning si ti'ai batut joc de atatia ingineri.
    27 31
  • ARABUL
    cine stie, cunoaste
    Tuning faci la o masina cu potential, cu tehnologie solida, cu resurse...
    Nissan Skyline GT-R era favorita tunerilor inca din anii '90, pe vremea cand Bugatti era la limita supravietuirii si se lupta cu falimentul.
    53 7
  • AndreiRN
    Socialism VAG
    Pai si acuma Bugatti vinde in pierdere.
    Acea pierdere este acoperita de toti amarati care isi cumpara o masina din familia VAG.
    12 11
  • @arabul
    Nu. Tuning faci la masini pentru a stoarce un plus de cal dintr-un motor. Nu faci la masini a caror nivel de complexitate te depaseste. Nu se face tuning la Bugatti, pentru ca nu stiu cum. Nu e la fel de "simplu" precum la altele, adaugand niste turbine mai mari si bam!
    15 25
  • phlorin81
    Bugatti
    In mod noooooormal as fi stat in banca mea dar toti iubitorii grupului VAG comenteaza aici referitor la perla colectiei lor: Bugatti Veyron....
    Pt toti cei care ridica in slavi Bugatti-ul: ATI UITAT CA MOTORUL ARE 4 TURBO-URI PE EL pt a putea dezvolta 1000 de caluti???????
    sau 1200 mai nou.....
    E tunning din fabrica....... nu ca nu ar fi capabili sa se atinga de el..... deja e la limita acel motor!!!!
    E masina momentului dar nu invincibila!!!!!!! TINE-TI MINTE ASTA!!!!
    37 15
  • HaHaHa
    OMG
    asta nu mai e masina asta e avion pe patru rotzi:) prea tare tinetio tot asa bv ams;)
    17 4
  • @phlorin81
    In primul rand ar fi bine sa te mai documentezi....in legatura cu motorul celor de la bugatti. Chiar crezi ca i-au pus 4 turbo-uri pe el pentru a ajunge la 1000 cai??....esti naiv omule ;). Exista niste filmulete pe youtube unde se spune ca din acel motor pot fi storsi 3000 de cai putere, doar ca s-ar topi esapamentul si nu numai din cauza caldurii produse. Au realizat acel motor doar pentru a dovedi ca pot, iar cei 1000 de cai au fost calculati pentru a atinge 407 km\h, pe atunci un record. Bugatti-ul este o masina de lux pe care si-o cumpara cei care au intr-adevar buzunarul gros, in timp ce nissanul e o masina sport excelenta pentru pretul ei (dar nu una de lux)
    In al doilea rand daca nu era VAG acum poate nu ma aveam marci ca bentley, lamborghini sau bugatti.
    O zi buna!
    6 2
  • la montarea unui compresor fie el actionat mecanic sau de gaze de esapament apare un exces de aer in camera de aer de unde si putere mai mare a ,motorului

    1 , motorul trebuie gandit sa poata fi modificat
    2 nu se pot modifica parametri la un motor dupa ureche apar parti negative , supraincalzire , sau distrugerea partilor mecanice din motor
    3 se aleg materiale speciale la constructia motorului cat mai usoare si rezistenta mare la uzura schimbari de temperatura , stres mecanic etc
    4 in functie de motor se tine cond de presiunea de la intrarea in piston iesire temperaturi rot min si max pe minut
    5 daca e un motor de 900 de cp si el merge la 500 efectiv cu mici modificari se poate urca cu cel putin 10 -15 %
    daca motorul suporta doar 900 si el mergea la 1200 cp deaja e peste limite
    6 trebuie tinut cont si de pozitia pistoanelor nr lor frecarile din motor
    etc etc
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru