Dezvăluit în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Detroit și expus două luni mai târziu pe pământ european, la Salonul de la Geneva, noul Kia Stinger a suscitat un interes deosebit în rândul fanilor.
În primul rând pentru că beneficiază de un design atrăgător și în al doilea rând pentru că este cel mai rapid Kia creat vreodată de brandul sud-coreean. Marca asiatică anunța la începutul acestui an că Stinger va fi capabil să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 5.1 secunde, bineînțeles în versiunea propulsată de motorul V6 biturbo de 3.3 litri, cu 365 de cai putere și 510 Nm.
Cu ocazia Salonului Auto de la Seoul, desfășurat zilele acestea, Kia a expus noul Stinger și în țara mamă. Cu această ocazia, coreenii au revizuit și timpul de accelerare al sedanului. Acesta a scăzut de la 5.1, la numai 4.9 secunde, un timp pe care nu ne-am fi așteptat să-l vedem prea curând pe un Kia. Mai ales că el devine astfel mai rapid decât un BMW 440i și foarte apropiat de Audi S4 (4.7 secunde).Nici viteza maximă a noului Stinger nu-i va lăsa indiferenți pe rivalii germani, întrucât sedanul coreean depășește pragul de 250 de km/h și ajunge la 270 de km/h.
Mai sa fie , cum asa domle' ? Marca asta ''satanica'' din Coreea posibila de performante mai bune ca o marca premium ''consacrata'' ( chiar daca falsifica testele de emisii de x10 ori ) :))
PP de la ce vine "prea pro*t"?
Ti-ai uitat parolele la cele 1000 de conturi de pe AM si dai coment anonim mai madalescule ?
Ma rog ce trebuie remarcat e ca avem o masina reusita.
iar la 4,9 sau 5,1 secunde dintr-un V6 de 3,3 litri nu se pot uda intre picioare decat posesorii de kia ceed
pt cei fara kia c'eed exista S60 Polestar, twin charged, cu motor de 2 litri si 4,7 secunde pana la suta.
mmm..n-as fi atat de drastic..."pubela"?
este adevarat, ar fi mici sanse ca cine se plictiseste de triada sa-si cumpere un Stinger...Dar nu poti subestima incercarea celor de Kia sa-si fidelizeze proprii clienti (vezi retetarul Skoda) sau sa convinga doritorii de cai putere si design mai macho (si cu finante mai subtiri) sa achizitioneze un Stinger in locul triadei a japonezelor sau a lui Volvo.
In privinta motorului ...daca e sa tinem cont de preferintele americanilor (si de locul ales pentru lansarea acestui model - vezi si numele) eu zic ca cei 3,3L sunt destinati mai mult pietei SUA decat europenilor
Una peste alta, masina arata bine si cum ar trebui sa fie un flagship ma indoiesc sa dea chix in privinta calitatii.
in nici un caz nu e o "pubela" e o alternativa de bun simt
in general orice posesor de masina asa zis premium (exceptand poate clasele mari) o sa vezi un cap rotund care mananca cu gura deschisa si cu toale de de firma stranse pe un corp de 100+ de zici ca-i pinguin.
inteleg ca e pt americani, DAR, este penibil sa scoti asa performante slabe dintr-un V6 de 3,3 litri
era de asteptat ceva peste 400 de cai si aproape de 600Nm
daca ai fi ceva important de stiut despre motorul ala volvo este ca are un supercharger, tocmai ca sa NU sufere de turbolag.
iar maestria unui producator de motoare nu se vede din cat de mari sunt motoarele, pt ca poti sa faci un motor de 2000 de cai, dar daca ii faci din 36 de cilindri si 20 de litri de motor nu e mare scofala. maiestria se vede cand scoti putere multa din motoare mai mici.
SI mecedes face la fel, care de atfel are cel mai puternic motor de 2 litri, parca 281 de cai, dar nimeni nu ataca acel motor ca ar avea lag sau ca are presiune prea mare si ca nu e fiabil si alte bullshituri, pt ca e de la mercedes, in schimb toti neavenitii isi dau cu parerea despre motorul volvo de 2 litri.. las-o balta.
iar daca baietii de la Kia vroiau sa ne dea pe spate putea sa faca un motor cu 6 cilindri in linie.
vianu .. bine zis cu "triada"
Bestiala masina.